Freyja Skrevet 20. mars 2006 #21 Skrevet 20. mars 2006 Dette var litt av en tråd... Utrolig egoistisk av deg trådstarter, å legge alt ansvaret over på dama! Nåvel, kanskje du må jobbe litt hardere? For eksempel gjøre ting for henne, så hun føler seg verdsatt? Det er turn off å føle seg som gubbens hushjelp og hore. Kanskje hun vil at du skal gjøre noe annerledes? Kose med henne? Kanskje hun synes det er vanskelig å si? Med den holdningen du viser skjønner jeg i alle fall det godt. Kan ikke være lett å prate om sexlivet med en som er så bastant som deg. Hva om du fokuserer helt og holdent på henne en gang i blant, slik at hun føler at hennes nytelse er viktig for deg. Og dessuten; jeg har mer sexlyst enn min kjære, jeg vil oftere enn ham, og opplever oftere enn ham å bli avvist. Men vet du hva? Sånn er det bare. Det går opp og ned. I andre perioder er det jeg som trenger mer stimuli for å bli tent, og trenger mer av annen nærhet enn bare sex. Når han ikke vil, kan jeg 1. kose med ham og håpe at han blir tent allikevel - fysisk nærhet, naken hud mot naken hud kan sette i gang litt av hvert, 2. si greit og ordne saken på egen hånd. Og et veldig viktig tips: Ikke mas. Sutring etter sex er det minst sexy som finnes. Og angående "andre muligheter" - antar du sikter til utroskap: Jeg tør påstå at den som er utro av den grunn at h*n ikke får nok hjemme, er grunnen til det dårlige sexlivet. Du gjør ikke jobben godt nok. Du tenker for mye på deg selv. Du er egoistisk. Er ensporet. Finn på noe nytt! Herlig land... Du er provoserende, trådstarter...
Floja Felíz Skrevet 20. mars 2006 #22 Skrevet 20. mars 2006 - trøtt (trøtt av hva): - tillby en nakkemassasje, gjør din del av husarbeidet - for mye jobb (vås): - Spør om hvordan det går på jobben - ungene tar for mye av kreftene: - ta din del av arbeidet med ungene - hodepine (verden dårligste): - gi henne et glass vann og en hodepnetabelett og kanskje en hodebunnsmassaje - sex er ikke viktig (taper) : - et tegn på at mannen er dårlig i senga - Vent til fredag (faens reklame): - samme punkt som over ← :grine2: :grine2: Utrolig treffende!!!
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #23 Skrevet 20. mars 2006 Hva med alle de kvinnene som sliter med menn som ikke har sexlyst? Tror du virkelig det bare er kvinner som er slik? ← :kys_2: Ja. Nå i det siste har jeg bare orket en gang om dagen.. ← Til trådstarter. Lyst til å lære noe kan du jo følge innleggene til Donny og dama, og Gorgonzola.
Gjest Louisa Skrevet 20. mars 2006 #24 Skrevet 20. mars 2006 Menn har behov, når skal dere kvinner skjønne dette? Dersom dette uteblir skjer følgende hos mannen: - humøret forsvinner - selvbilde blir dårlig - andre muligheter blir aktuelle Dere kvinner har alle mulige unnskyldninger på lager: - trøtt (trøtt av hva) - for mye jobb (vås) - ungene tar for mye av kreftene - hodepine (verden dårligste) - sex er ikke viktig (taper) - Vent til fredag (faens reklame) På toppen av alt skjønner dere ikke hvorfor et samlivsbrudd oppstår. Gi litt av dere selv, spre beina, det er helt normalt at man har samleie. Ja det er faktisk slik vi er skapt. Den dagen dere begynner å gi litt av dere selv vil faktisk statestikken bli ødelagt. Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som burde vært skampult hver dag, ja kanskje noen av dere burde hatt denne medesinen to ganger daglig. Sannheten er vanskelig å høre, kanskje enda verre å lese! ← Deg om det. Jeg ville styrt langt unna menn som deg hvertfall! Kvinner har også behov: nærhet, omtanke og for mange: trygge rammer. Hvis mannen tenker slik som du foreskriver her er det vel ikke så overraskende at antall single aleneboende kvinner i husstanden øker, opg guess what: de trives best uten en sexkrevende og vulgær mann som deg.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #25 Skrevet 20. mars 2006 Gi litt av dere selv, spre beina, det er helt normalt at man har samleie. Ja det er faktisk slik vi er skapt. Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som burde vært skampult hver dag, ja kanskje noen av dere burde hatt denne medesinen to ganger daglig. ← Har du i det hele tatt førført din dame? Eller er dtt syn på forspill litt grafsing på pupper og i skritt med et slekt smil og en kommentar a la "Jeg er kåt."? Pleier du å sende fine meldinger, fortelle henne hvor flott hun er, hvor mye du setter pris på det hun gjør for deg med hus og unger? Tar du din del av drittarbeidet? Føler hun at du er stolt av henne og har lyst på henne hele dagen eller er det kun etter leggetid, i sengen, når du har sittet foran tv uten å prate med henne en hel kveld? Synes det er du som virker som om du har en solid egotripp, jeg. Er det ikke et fjøs i nærheten hvor du kan finne en partner som har et hull? Så slipper du å ta hensyn.
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #26 Skrevet 20. mars 2006 Hos oss er det motsatt, her det jeg (og jeg er jente) som ikke får nok sex og han som aldri har lyst. Skal jeg bare kjøre alle menn over en kam og si at dere aldri vil ha sex? Godt jeg skjønner bedre...
Gjest Mannegjest Skrevet 21. mars 2006 #27 Skrevet 21. mars 2006 Et mannlig svar her. Innledende trådstarter har nok meget rett i det han sier. Selvfølgelig er det unntak begge veier, som også noen innlegg i denne tråden tilsier, noen ganger er det dama som vil ha mer sex enn mannen osv. Likevel, dette hører mer til unntakene enn regelen - desverre. Trenden er veldig tydelig den, og med vestens damer i den klare feilaktige oppfatning hva de må gi av seg selv osv. for at et forhold skal holde seg fruktbart og bra. En naturlig løsning blir da å se seg om etter damer fra andre verdensdeler, først å fremst noen asiatiske land som Filipinene, Malaysia og Thailand, for å finne tilbake til andre og tradisjonelle verdier i samlivet.
Gjest Kvinnegjest! Skrevet 21. mars 2006 #28 Skrevet 21. mars 2006 Selv om det finnes masse unntak, og mange forhold der det er kvinnen som ikke "får nok" tror jeg nok trådstarter er inne på noe. Jeg kjenner igjen det han skriver fra min egen omgangskrets og fra mitt eget liv. Jeg tror det er slik at hvis man er stresset og sliten (gjelder kvinner, vet ikke om det også gjelder for menn?) så kobler sexlysten fra. Sex blir en salderingspost, et tiltak. På tross av at når man endelig setter i gang, så er det bra, man føler seg bra etterpå og jeg tenker i allefall "hvorfor gjør vi ikke dette oftere!?" For min egen del har jeg tenkt å slutte å føle så mye etter om jeg virkelig har lyst, men heller bare gjøre det. For lysten kommer! Tror nok det er en del biologi med i bildet og, og tror nok det er noe i at menn som har et velfungerende sexliv er mindre utro (gjelder sikkert kvinner og). Menn som ønsker mer sex bør ta på alvor at det er viktig med hyggelig stemning i forkant, det er viktig at huset er på stell, og det er viktig at det ikke er for sent på kvelden (mange av oss har slitsomme dager og er redd for å ikke få den søvnen vi trenger for å fungere). også tror jeg at vi kvinner muligens burde senke skuldrene når det gjelder sex. Det trenger ikke være noen big deal, man trenger ikke brenne av lyst for å gjøre det. Ofte blir resultatet ganske så bra allikevel
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #29 Skrevet 21. mars 2006 En naturlig løsning blir da å se seg om etter damer fra andre verdensdeler, først å fremst noen asiatiske land som Filipinene, Malaysia og Thailand, for å finne tilbake til andre og tradisjonelle verdier i samlivet. ← Dette blir litt som den gang det var snakk om at vi måtte ha arbeidsinnvandring fordi nordmenn ikke var villig til å ta drittjobbene. Kjenner til en kar som slo en norsk kone i mange år før hun stakk. Når han gikk lei av å forfølge henne fant han en asiat å banke noen år. Da hun klarte å komme seg unna omsider, sendte han bare etter en ny. Tips til de gutta som fungerer sånn; ville det ikke bli rimeligere med en sandsekk og en oppblåsbar en? Sex blir en salderingspost, et tiltak. På tross av at når man endelig setter i gang, så er det bra, man føler seg bra etterpå og jeg tenker i allefall "hvorfor gjør vi ikke dette oftere!?" For min egen del har jeg tenkt å slutte å føle så mye etter om jeg virkelig har lyst, men heller bare gjøre det. For lysten kommer! også tror jeg at vi kvinner muligens burde senke skuldrene når det gjelder sex. Det trenger ikke være noen big deal, man trenger ikke brenne av lyst for å gjøre det. Ofte blir resultatet ganske så bra allikevel ← Fungerer helt annerledes jeg. Har praktisk talt alltid lyst. Er som regel den pågående parten. Og om jeg mot formodning ikke skulle ha lyst så kan jeg godt ha sex, men det har da ingenting med tenning å gjøre. Da blir det et offer. Og det har hendt jeg har ofret meg ja. Fire ganger faktisk, ja jeg har telt. Så nei det stemmer ikke at lysten kommer når man ikke er tent i utgangspunktet. Det blir mer som jeg kan tenke meg prostituerte har det? Man tenker i rettning av kan han ikke snart bli ferdig. Den mannen som er fornøyd med en sånn løsning kan ikke betraktes som en oppegående mann med et normalt følelsesliv. Du ser jeg har tro på mannen tross alt. Jeg vet det finnes intelligente oppegående menn der ute til tross for tråder som denne. Nei resultatet blir ikke bra om jeg skal legge meg opp som en hore uten betaling. I et normalt forhold er det snakk om å gi og ta. I et velfungerende forhold finnes det ingen offer. Det som blir gitt, blir gitt med glede, og det går begge veier. Lykke til med å oppleve et en dag!
Gjest Gjest_ane_* Skrevet 21. mars 2006 #30 Skrevet 21. mars 2006 :grine2: MASSE DEILIG SEX Noen å dele gleder-sorger-seng og utgifter med, kjærlighet, sikkerhet, noen å få barn med, rene klær, rent hus, sosialt, middag servert, noen til å pleie deg når du er syk (ingen er så syk som en syk mann) osv osv osv :bukke: Alt nevn ovenfor er gitt med glede og sex er en god bonus som gjør oppgavene til en glede. Nå skal gå å slik at jeg uthvilt og klar når mannen kommer hjem fra øvelsen Cold Response. ← Helt enig. karer har som regel jobben og ferdig med det. Når vi kvinner kommer hjem fra jobb må vi lage mat, vaske klær, kjøre hit og dit med unger, foreldremøter.....osv. Vi jobber faktisk dobbelt enda. Og idag er det likestilling??? Vet karene om det? Ja jeg har masse sexlyst Men skal være ærlig å innrømme at den klarer gubben fint å ødelegge til tider! Så syns kara skal gå litt i seg selv og se etter hva dere gjør for at hverdagen skal fungetre og få sexlivet opp å gå igjen. :blunke: ikke bare å si " bli med på soverommet så skal vi pule i 2 minutter a..."
Donnie Darko Skrevet 21. mars 2006 #31 Skrevet 21. mars 2006 Et mannlig svar her. Innledende trådstarter har nok meget rett i det han sier. Selvfølgelig er det unntak begge veier, som også noen innlegg i denne tråden tilsier, noen ganger er det dama som vil ha mer sex enn mannen osv. Likevel, dette hører mer til unntakene enn regelen - desverre. Trenden er veldig tydelig den, og med vestens damer i den klare feilaktige oppfatning hva de må gi av seg selv osv. for at et forhold skal holde seg fruktbart og bra. En naturlig løsning blir da å se seg om etter damer fra andre verdensdeler, først å fremst noen asiatiske land som Filipinene, Malaysia og Thailand, for å finne tilbake til andre og tradisjonelle verdier i samlivet. ← Jeg skjønner meg ikke på sånne som deg. Det er da ikke vanskelig å leve sammen med en moderne norsk kvinne? Greit.. Du kan ikke ikke true henne til å hente øllen til deg eller forlange at hun lager middag hver dag og vasker dine klær. Dette er litt kjipt. Hvis ikke du takler å ta ansvar så er du ingen mann. Ikke legg dette ansvaret over på dama iallefall.
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. mars 2006 #32 Skrevet 21. mars 2006 - trøtt (trøtt av hva): - tillby en nakkemassasje, gjør din del av husarbeidet - for mye jobb (vås): - Spør om hvordan det går på jobben - ungene tar for mye av kreftene: - ta din del av arbeidet med ungene - hodepine (verden dårligste): - gi henne et glass vann og en hodepnetabelett og kanskje en hodebunnsmassaje - sex er ikke viktig (taper) : - et tegn på at mannen er dårlig i senga - Vent til fredag (faens reklame): - samme punkt som over ← Signerer denne, les og lær gutter....
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #33 Skrevet 21. mars 2006 Fungerer helt annerledes jeg. Har praktisk talt alltid lyst. Er som regel den pågående parten. Og om jeg mot formodning ikke skulle ha lyst så kan jeg godt ha sex, men det har da ingenting med tenning å gjøre. Da blir det et offer. Og det har hendt jeg har ofret meg ja. Fire ganger faktisk, ja jeg har telt. Så nei det stemmer ikke at lysten kommer når man ikke er tent i utgangspunktet. Det blir mer som jeg kan tenke meg prostituerte har det? Man tenker i rettning av kan han ikke snart bli ferdig. Den mannen som er fornøyd med en sånn løsning kan ikke betraktes som en oppegående mann med et normalt følelsesliv. Du ser jeg har tro på mannen tross alt. Jeg vet det finnes intelligente oppegående menn der ute til tross for tråder som denne. ler.gif Nei resultatet blir ikke bra om jeg skal legge meg opp som en hore uten betaling. I et normalt forhold er det snakk om å gi og ta. I et velfungerende forhold finnes det ingen offer. Det som blir gitt, blir gitt med glede, og det går begge veier. Lykke til med å oppleve et en dag! ← Er du dum eller bare later du som? Jeg snakker da ikke om å tvinge seg til å ha sex med noen for å sitte igjen med en følelse av prostitusjon eller offer! Det jeg snakker om er noe jeg regner med mange kvinner kjenner seg igjen i (i allefall er det slik for mange av mine venner). Nemlig at sex blir en salderingspost som nedprioriteres av spesielt kvinnen fordi det er så mye annet som bør gjøres, fordi man er for trøtt eller fordi man ikke er spesielt kåt. Jeg snakker da om normalt velfungerende par med unger og tidsklemme osv. Par der sexen fungerer hvis man bare kommer så langt at man gjør det. Jeg snakker om å orke å gjøre en bitteliten ekstra innsats selv om jeg egentlig er bittelittegranne trøtt. Og når vi først gjør det er det like bra for meg som for ham, så jeg anser meg selv på langt nær som et offer eller en prostituert, ellers takk. Noe av det verste jeg hører er kvinner som snakker om sexnekt og som bruker dette bevisst som straff mot mennene sine.
Caramba Skrevet 21. mars 2006 #34 Skrevet 21. mars 2006 Er det noen menn som tror kvinner fra Østen er skrudd sammen anderledes en norske kvinner? Vi er alle seksuelle vesener hvis vi bare blir stimulert på den rette måten.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #35 Skrevet 21. mars 2006 Er du dum eller bare later du som? Jeg snakker da ikke om å tvinge seg til å ha sex med noen for å sitte igjen med en følelse av prostitusjon eller offer! Det jeg snakker om er noe jeg regner med mange kvinner kjenner seg igjen i (i allefall er det slik for mange av mine venner). Nemlig at sex blir en salderingspost som nedprioriteres av spesielt kvinnen fordi det er så mye annet som bør gjøres, fordi man er for trøtt eller fordi man ikke er spesielt kåt. Jeg snakker da om normalt velfungerende par med unger og tidsklemme osv. Par der sexen fungerer hvis man bare kommer så langt at man gjør det. Jeg snakker om å orke å gjøre en bitteliten ekstra innsats selv om jeg egentlig er bittelittegranne trøtt. Og når vi først gjør det er det like bra for meg som for ham, så jeg anser meg selv på langt nær som et offer eller en prostituert, ellers takk. Noe av det verste jeg hører er kvinner som snakker om sexnekt og som bruker dette bevisst som straff mot mennene sine. ← Jeg beklager DERSOM jeg har misforstått deg? Jeg beskrev bare hvordan en sånn situasjon ville virket på meg! Jeg snakker ikke for alle kvinner. Men nå har jeg som sagt ikke vært i den situasjonen så ofte fordi min MANN brukte sex som salderingspost eller hva det nå var som var årsaken? Han ønsket ingen kommunikasjon på området. Men at han skulle ha funnet seg i mine tilnærmelser og hatt sex uten å ønske det, det ville vært en enorm nedtur for meg. Kanskje det er en av forskjellene på kvinner og menn? Alle ønsker vel å føle seg begjært, men for enkelte menn er det ikke noe absolutt krav? Er det noen menn som tror kvinner fra Østen er skrudd sammen anderledes en norske kvinner? Vi er alle seksuelle vesener hvis vi bare blir stimulert på den rette måten. ← Godt poeng. Ligger forskjellen muligens i at de tier og tåler i større grad p.g.a. omstendighetene. Nytt land, språkbarrierer, manglende nettverk og økonomi. De er i stor grad overlatt til mannens nykker. Tror at det er seriøse forhold der ute også, men det er ikke til å komme fra at de kan være virkelig uheldige også.
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 23. mars 2006 #36 Skrevet 23. mars 2006 Kanskje er trådstarter såpass rett fram i sitt innlegg fordi han ønsker å provosere også?? Uansett er han inne på noe, som flere har kommentert her. Det er nok flertallet av kvinner som takker nei til sex.... Hos oss er det sjelden at noen sier nei i det hele tat, men jeg tror jeg har en knapp "ledelse". Tror mannfolk har større evne til å koble ut bekymringer og være til stede når "lillemann" reiser seg og bekrefter at han er funksjonabelt til stede Skulle ønske damer var sånn også Uansett, hvis man gjør ting riktig, er det kanskje ikke så vanskelig å bli "overtalt" til sex. Trenger ikke å si noen ting, men GJØRE ting som funker. Synes det er deilig jeg av og til når det er null prat og kun sansene som rår Men å legge seg når man er uenige om en ting å ta diskusjon på senga.... Det er turnoff!!! For øvrig er det ingen regel her i huset på at det er bare han som tar initsjativ. Han sier støtt et han har møtt en kvinne som er like glad i sex som han selv. Dvs de fleste dagene/kveldene. Enda vi har 6 unger!! Kanskje vi bare er vedlig heldige??
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #37 Skrevet 23. mars 2006 Han sier støtt et han har møtt en kvinne som er like glad i sex som han selv. Dvs de fleste dagene/kveldene. Enda vi har 6 unger!! ← Ser dere ikke sammenhengen her ? Bra det funker bra for dere!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #38 Skrevet 23. mars 2006 For øvrig er det ingen regel her i huset på at det er bare han som tar initsjativ. Han sier støtt et han har møtt en kvinne som er like glad i sex som han selv. Dvs de fleste dagene/kveldene. Enda vi har 6 unger!! Kanskje vi bare er vedlig heldige?? ← Dere er veeeldig heldige! Jeg vil også ha en trofast sexmaniac.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå