Gjest Kvinner størrste feil Skrevet 17. mars 2006 #1 Skrevet 17. mars 2006 Menn har behov, når skal dere kvinner skjønne dette? Dersom dette uteblir skjer følgende hos mannen: - humøret forsvinner - selvbilde blir dårlig - andre muligheter blir aktuelle Dere kvinner har alle mulige unnskyldninger på lager: - trøtt (trøtt av hva) - for mye jobb (vås) - ungene tar for mye av kreftene - hodepine (verden dårligste) - sex er ikke viktig (taper) - Vent til fredag (faens reklame) På toppen av alt skjønner dere ikke hvorfor et samlivsbrudd oppstår. Gi litt av dere selv, spre beina, det er helt normalt at man har samleie. Ja det er faktisk slik vi er skapt. Den dagen dere begynner å gi litt av dere selv vil faktisk statestikken bli ødelagt. Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som burde vært skampult hver dag, ja kanskje noen av dere burde hatt denne medesinen to ganger daglig. Sannheten er vanskelig å høre, kanskje enda verre å lese!
Gjest Shadowlyn Skrevet 17. mars 2006 #2 Skrevet 17. mars 2006 Kanskje det er du som er grunnen til at hun ikke vil ha sex?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #3 Skrevet 17. mars 2006 Nok et talentløst svar fra en kvinne uten selvinnsyn. Tipper din evt mann er så kåt at han holder på å gå veggene.
Gjest Shadowlyn Skrevet 17. mars 2006 #4 Skrevet 17. mars 2006 Nok et talentløst svar fra en kvinne uten selvinnsyn. Tipper din evt mann er så kåt at han holder på å gå veggene. ← Niks. Her sto vi på hver dag før det ble slutt.
Shea Skrevet 17. mars 2006 #5 Skrevet 17. mars 2006 Herregud du har valgt feile damer for deg kjære trådstarter eller så er det faktisk du som er problemet. OG Hva med alle damene med enorm sexlyst som har menn som ikke stiller opp?????? Det gjelder å ha forståelse for den andre parten Om unnskyldninger: - trøtt (trøtt av hva) Så lag middag en gang i blandt og ta oppvasken... la dama få sove middagslur for en gang skyld. - for mye jobb (vås) Kommer helt ann på hva som skjer på jobb og hvilken jobb hun har. - ungene tar for mye av kreftene Så til he.... ta deg mer av ungene du da..... - hodepine (verden dårligste) Kan faktisk være så jævlig med hodepine at en knapt klarer å holde øyene åpne så det kan være av og til sant. - Vent til fredag (faens reklame HUMOR HUMOR HUMOR
Gjest gjest trådstarter Skrevet 17. mars 2006 #6 Skrevet 17. mars 2006 Jeg har vært gift i 20 år og har meget gode erfaringer i elskovens kunster, finner på nye ting hele tiden. Min kone er en prakteksemplar av en kvinne som setter pris på mine tilnærmelser og gir mye av seg selv under akten. Jeg har fulgt med på sakene her inne på KG og man behøver ikke være rakettforsker for å dra noen enkle konklusjoner i så måte. Til dere som fortsatt har klørne ute, hva med litt selvransakelse?
Shea Skrevet 17. mars 2006 #7 Skrevet 17. mars 2006 Har ingen ting å utsette på min mann. Vi har det supert over hele linja, men det som fikk meg til å reagere på innlegget ditt var måtet du skriver på. Du tar alle damer under en kam og stiller oss i en bås.... Tror du burde legge merke til alle de kommentarene som går i din favør også i forhold til de innlegg og komentarer som du ikke er enige med. En annen faktor er at det er faktisk mest kvinner her på KG og flere menn burde bli medlemmer eller svare på div innlegg her.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2006 #8 Skrevet 17. mars 2006 Er enig i trådstarter. Hvorfor skrev Tom Mathisen og Falsk låte "1000 grunner til ikke å ha 6 i kveld" Forskere har oppdaget en matvare som senker sexlysten til kvinner med 90% . Den kalles en "Bryllupskake". Jentene skal ha masse kos og oppmerksomhet. Hva får vi?
Gjest GreenSky Skrevet 17. mars 2006 #9 Skrevet 17. mars 2006 - trøtt (trøtt av hva): - tillby en nakkemassasje, gjør din del av husarbeidet - for mye jobb (vås): - Spør om hvordan det går på jobben - ungene tar for mye av kreftene: - ta din del av arbeidet med ungene - hodepine (verden dårligste): - gi henne et glass vann og en hodepnetabelett og kanskje en hodebunnsmassaje - sex er ikke viktig (taper) : - et tegn på at mannen er dårlig i senga - Vent til fredag (faens reklame): - samme punkt som over
Shea Skrevet 17. mars 2006 #10 Skrevet 17. mars 2006 Jentene skal ha masse kos og oppmerksomhet. Hva får vi? ← :grine2: MASSE DEILIG SEX Noen å dele gleder-sorger-seng og utgifter med, kjærlighet, sikkerhet, noen å få barn med, rene klær, rent hus, sosialt, middag servert, noen til å pleie deg når du er syk (ingen er så syk som en syk mann) osv osv osv :bukke: Alt nevn ovenfor er gitt med glede og sex er en god bonus som gjør oppgavene til en glede. Nå skal gå å slik at jeg uthvilt og klar når mannen kommer hjem fra øvelsen Cold Response.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2006 #11 Skrevet 17. mars 2006 Kvinner har behov, når skal dere menn skjønne dette? Dersom dette uteblir skjer følgende hos kvinnen: - humøret forsvinner - selvbilde blir dårlig - andre muligheter blir aktuelle Dere menn har alle mulige unnskyldninger på lager: - trøtt (trøtt av hva) - for mye jobb (vås) - ungene tar for mye av kreftene - hodepine (verden dårligste) - sex er ikke viktig (taper) - Vent til fredag (faens reklame) På toppen av alt skjønner dere ikke hvorfor et samlivsbrudd oppstår. Gi litt av dere selv, ta fram pikken, det er helt normalt at man har samleie. Ja det er faktisk slik vi er skapt. Den dagen dere begynner å gi litt av dere selv vil faktisk statestikken bli ødelagt. Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som burde vært skampult hver dag, ja kanskje noen av dere burde hatt denne medesinen to ganger daglig.
Gjest Mamma Mø Skrevet 17. mars 2006 #12 Skrevet 17. mars 2006 Kvinner har behov, når skal dere menn skjønne dette? Dersom dette uteblir skjer følgende hos kvinnen: - humøret forsvinner - selvbilde blir dårlig - andre muligheter blir aktuelle Dere menn har alle mulige unnskyldninger på lager: - trøtt (trøtt av hva) - for mye jobb (vås) - ungene tar for mye av kreftene - hodepine (verden dårligste) - sex er ikke viktig (taper) - Vent til fredag (faens reklame) På toppen av alt skjønner dere ikke hvorfor et samlivsbrudd oppstår. Gi litt av dere selv, ta fram pikken, det er helt normalt at man har samleie. Ja det er faktisk slik vi er skapt. Den dagen dere begynner å gi litt av dere selv vil faktisk statestikken bli ødelagt. Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som burde vært skampult hver dag, ja kanskje noen av dere burde hatt denne medesinen to ganger daglig. ← Herreminhattl er det liksom bare kvinner som unndrar seg sengekos? Tror ikke det, nei- Cat Power har et veldig bra poeng- nemlig at dette ikke er et spørsmål om kjønn, men om person. Har du valgt feil person, så kjipt for deg...
Gjest Gjest Trådstarter Skrevet 17. mars 2006 #13 Skrevet 17. mars 2006 cat power. Vi kunne vært gift. Til dere andre, les litt, prøv og forstå livets realiteter. Mulig dere er umodne frukter som prøver å være fornuftige. Er det noen mannlige synspunkter her eller?
Gjest Shadowlyn Skrevet 17. mars 2006 #14 Skrevet 17. mars 2006 Til dere andre, les litt, prøv og forstå livets realiteter. Mulig dere er umodne frukter som prøver å være fornuftige. ← Når du velger å overse innlegg så er det vanskelig å ta deg seriøst.
Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2006 #15 Skrevet 18. mars 2006 Kvinner har behov, når skal dere menn skjønne dette? Dersom dette uteblir skjer følgende hos kvinnen: - humøret forsvinner - selvbilde blir dårlig - skilsmisse blir aktuelt Dere menn har alle mulige unnskyldninger på lager: - bør ikke nytes for ofte det kan bli vane - en kald skulder - må sove (helst 12 t i døgnet) På toppen av alt skjønner dere ikke hvorfor et samlivsbrudd oppstår. ! Det er helt normalt at man har samleie. Ja det er faktisk slik vi er skapt. Den dagen dere begynner å gi litt av dere selv vil statistikken bli annerledes. Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som ikke fortjener kvinners selskap. Sannheten er vanskelig å høre, kanskje enda verre å lese! ← Hvem greier seg statistisk best alene? Seieren er vår!
Gjest marthepia Skrevet 20. mars 2006 #16 Skrevet 20. mars 2006 Nok et talentløst svar fra en kvinne uten selvinnsyn. Tipper din evt mann er så kåt at han holder på å gå veggene. ←
Donnie Darko Skrevet 20. mars 2006 #17 Skrevet 20. mars 2006 ok. Trådstarter. Før jeg gir deg mitt synspunkt ber jeg deg svare på følgende: Hva med alle de kvinnene som sliter med menn som ikke har sexlyst? Tror du virkelig det bare er kvinner som er slik?
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #18 Skrevet 20. mars 2006 ok. Trådstarter. Før jeg gir deg mitt synspunkt ber jeg deg svare på følgende: Hva med alle de kvinnene som sliter med menn som ikke har sexlyst? Tror du virkelig det bare er kvinner som er slik? ← jasså. har du dårlig sexlyst?
Donnie Darko Skrevet 20. mars 2006 #19 Skrevet 20. mars 2006 jasså. har du dårlig sexlyst? ← Ja. Nå i det siste har jeg bare orket en gang om dagen..
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2006 #20 Skrevet 20. mars 2006 Menn har behov, når skal dere kvinner skjønne dette? Jeg synes dere opptrer som noen ego tripper som burde vært skampult hver dag, ja kanskje noen av dere burde hatt denne medesinen to ganger daglig. Sannheten er vanskelig å høre, kanskje enda verre å lese! ← Har det falt deg inn at kvinner også har behov? Jeg blir kåt når settingen er riktig, det vil si feks når huset ser fint ut, når han har overasket meg med en deilig middag, når han har kjøpt seg nye klær og vært hos frisøren (mmmmm). Min mann er veldig kosete, vi kan kose masse uten at det fører til sex hver gang. Det gjør meg også kåt, og jeg forfører ham, selv om han bare ville ha meg til å ligge i armkroken foran TVen. Mange kvelder er min mann også sliten fordi han har jobbet mye, han orker heller ikke å ha sex uansett. Da er det godt å bare ligge tett intill hverandre og prate, eller bare kose. Kanskje du må gi din kone/ kjæreste litt mer oppmerksomhet for at hun skal få lyst på deg? Masing og sutring etter sex er TOTALT turn off!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå