Hunmedham Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Jeg var med i en "jentediskusjon" for et par uker siden. Det er jo velkjent at når man er blitt single voksen alder og etter en stund finner en ny partner, har man mye sex den første tiden. Sånn er det jo med spenning, forelskelse og nytt begjær. Men noen hevdet at man også utvider repertoaret sitt. Det at man er voksen og trygg, har hatt et seksualliv bak seg, og nå re-starter det, blir man også åpen for sex som man ikke tenkte på som aktuelt tidligere. Det kommer selvsagt an på den nye partneren, men sånn i hovedsak. I diskusjonen kom det frem anekdoter, eksempler og sikkert også noen rykter, så det ble frimodig og utleverende. Jeg skal ikke gjengi noe, men bare spørre om KGs lesere kjenner seg igjen i, eller tror det er slik? Selv har jeg ingen erfaring med ny fast partner i voksen alder og tør ikke mene noe. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Hunmedham skrev (4 minutter siden): Jeg var med i en "jentediskusjon" for et par uker siden. Det er jo velkjent at når man er blitt single voksen alder og etter en stund finner en ny partner, har man mye sex den første tiden. Sånn er det jo med spenning, forelskelse og nytt begjær. Men noen hevdet at man også utvider repertoaret sitt. Det at man er voksen og trygg, har hatt et seksualliv bak seg, og nå re-starter det, blir man også åpen for sex som man ikke tenkte på som aktuelt tidligere. Det kommer selvsagt an på den nye partneren, men sånn i hovedsak. I diskusjonen kom det frem anekdoter, eksempler og sikkert også noen rykter, så det ble frimodig og utleverende. Jeg skal ikke gjengi noe, men bare spørre om KGs lesere kjenner seg igjen i, eller tror det er slik? Selv har jeg ingen erfaring med ny fast partner i voksen alder og tør ikke mene noe. Hei. Ja det stemmer, da utvides åpenbart repertoaret. Selv opplevde jeg helt andre orgasmer som tok meg til nye dimensjoner, nærsagt et nytt univers. Anonymkode: 5f375...5bf 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Dette er min erfaring også. Jeg er kvinne, og etter jeg ble singel etter et langt forhold som 40+, og jeg har opplevd sex på helt fantastisk nye måter. Det samme har han, som heller ikke hadde hatt noen ny partner siden han var ung. Det skal sies at jeg også har vært borti noen tilfeller hvor mennene på ingen måte ser ut til å ha forstått mer av det. Verken selve akten eller alt det gode man kan høste fra å lage en god relasjon og ta med seg den tryggheten til senga. De holder på som tjueåringer, om å gjøre å snakke om sex fortest mulig, og det er liksom ikke måte på, men så viser det seg at de ikke har noe særlig å stille med. Men med han. Det har vært så utrolig mange magiske øyeblikk. Det ene overgår det andre, og variasjonen er stor. Anonymkode: f6a97...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Hunmedham skrev (1 time siden): Jeg var med i en "jentediskusjon" for et par uker siden. Det er jo velkjent at når man er blitt single voksen alder og etter en stund finner en ny partner, har man mye sex den første tiden. Sånn er det jo med spenning, forelskelse og nytt begjær. Men noen hevdet at man også utvider repertoaret sitt. Det at man er voksen og trygg, har hatt et seksualliv bak seg, og nå re-starter det, blir man også åpen for sex som man ikke tenkte på som aktuelt tidligere. Det kommer selvsagt an på den nye partneren, men sånn i hovedsak. I diskusjonen kom det frem anekdoter, eksempler og sikkert også noen rykter, så det ble frimodig og utleverende. Jeg skal ikke gjengi noe, men bare spørre om KGs lesere kjenner seg igjen i, eller tror det er slik? Selv har jeg ingen erfaring med ny fast partner i voksen alder og tør ikke mene noe. Det spørs veldig på partneren du finner det! Fins fantastiske menn som elskerr som bryr seg om din nytelse, som liker å gi og liker å motta. Som vil prøve nye ting, utforske, ta seg tid til sex ikke bare en kjappis! Som tenker på deg og tåler og høre dine behov og fantasier uten at det føles som ett angrep og går i forsvar! Fins desverre egoister der ute(noen få), som ikke enser annet enn seg selv, og det er deg det er noe gsle med om du tar opp noe på det seksuelle plan eller andre steder i samlivet! Men det finner du ofte fort ut etter noen runder i sengen! Anonymkode: e8ab4...9fa
Bamseklemmer Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni (endret) Med alderen blir man mere kvalitetsbevist, derfor blir både sexen og orgasmene bare bedre og bedre🪄👏 Mye takket være kvinner i den alderen, at de har sluttet med hormonelle prevantiver. Hun har fullført ansvaret og jobben som mor, barn har flyttet ut. Hun hadde en mann som ikke var interessert i sex, og hun har knapt kjent på nærhet og kos.. Bruddet skjedde fordi hun aldri følte seg elsket, men hun turte aldri å si årsaken. Hjemme alene som singel kommer sexlysten snikende, pga mye onani. Så hun tenker å ta igjen den fortapte kjærligheten og nytelsen. Hun føler litt på alderen, men holder seg ung til sinns og attraktiv.. Sexlysten øker i takt med tankene av å være fri fra forpliktelser, og luften av å leve fritt for å ha sex med hvem hun vil. Hun kan knulle i øst og vest.. ingen merker noe av det, for hun holder sexen hemmelig. Økt sexlyst fører ofte til ønsker og fantasier.. Hun leser romantikk, kunnskap og finner nye fetisher med seg selv, som hjelper henne med å maksimere nytelsen. På et tidspunkt, tror hun sexen har nådd sine mål. Men der tok hun feil.. hun fant en ny mann som oppveide den andre, og en ny mann etter det igjen. Dette er jo bare et eksempel🤭 Men å utvide reportoaret, er en smart måte å få en bedre livskvalitet. Så det handler ikke bare om sex og nytelser.. Bonusen av god sex, er å være bekymringsfri og lykkelig. Jeg vet vi har forskjellig syn på dette.. min "oppskrift" er signaturen min🤭 Endret 10. juni av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni Også når man er yngre. Jeg er 31 år, hadde et samboerskap mesteparten av 20-åra. Var single et par år, før jeg møtte en ny mann like før jeg fylte 30. Tidligere var jeg ikke spesielt glad i eller spesielt interessert i sex, og sexen vi hadde var helt "vanlig". Da jeg møtte den nye var ikke han noen seksuelt dominant alfahann, det ble bare naturlig for oss å ha sex og da mer og mer variert enn før. Anonymkode: 3bd31...52e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå