AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Samme problem som alle år, måken legger reir på taket og nå ha måkebaby klekket. De står på taket av garasjen, og angriper hver gang familien nærmer seg bilen. Her om dagen angrep de minstemann i familien og dret på jakka. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke er spesielt begeistret for de, og har hjertet i halsen hver gang vi skal utenfor huset. Nesten så jeg vurderer pepperspray (kommer selvsagt ikke til å skje, men så mye plager det meg.) I tillegg bråker de utenfor soveromsvinduet hver natt. Vi bor i enebolig i by btw. Hva gjør dere andre? Anonymkode: db5f0...c99
Ms. Steele Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Som du sier, samme problem som alle år... Bruker paraply når jeg skal gå der hvor jeg vet måkene har unger. Da slipper jeg at de styrter ned i hodet på meg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Har hørt at måker angriper det høyeste punktet så bruk en paraply eller rett og slett noe annet som holdes over hodet. Jeg hater måker og før måtte jeg gå gjennom sentrum for å komme meg på jobb. Der var det en strekke hvor man rett og slett alltid måtte legge på sprang. Anonymkode: a8632...66c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hørt at måker angriper det høyeste punktet så bruk en paraply eller rett og slett noe annet som holdes over hodet. Jeg hater måker og før måtte jeg gå gjennom sentrum for å komme meg på jobb. Der var det en strekke hvor man rett og slett alltid måtte legge på sprang. Anonymkode: a8632...66c Huff, det er så irriterende. Hadde en kollega som kom på jobb her om dagen, hun hadde løpt langt fordi måkene overlappa hverandre etterhvert som hun sprang. I fjor ble jeg vitne til en mor med en barnevogn, og en syklist som veltet på grunn av måker. Anonymkode: db5f0...c99
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni Ms. Steele skrev (10 minutter siden): Som du sier, samme problem som alle år... Bruker paraply når jeg skal gå der hvor jeg vet måkene har unger. Da slipper jeg at de styrter ned i hodet på meg. Takk for tips med paraply. Jeg trodde ikke måker faktisk angrep folk, helt til jeg hørte at de faktisk gjør det. Anonymkode: db5f0...c99 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Huff, det er så irriterende. Hadde en kollega som kom på jobb her om dagen, hun hadde løpt langt fordi måkene overlappa hverandre etterhvert som hun sprang. I fjor ble jeg vitne til en mor med en barnevogn, og en syklist som veltet på grunn av måker. Anonymkode: db5f0...c99 Det jeg er mest redd for er at det skal sette klørne i håret mitt og sette seg fast og deretter hakke meg i hodet 😅 Anonymkode: a8632...66c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det jeg er mest redd for er at det skal sette klørne i håret mitt og sette seg fast og deretter hakke meg i hodet 😅 Anonymkode: a8632...66c De er ikke rovfugl. De har svømmeføtter, ikke klør. Anonymkode: 717b3...ff7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er ikke rovfugl. De har svømmeføtter, ikke klør. Anonymkode: 717b3...ff7 Hehe 🤣 Takker for vedkommende. Det hjelper jo ikke at de har skarpe nebb da 😆 Anonymkode: db5f0...c99
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni Ja dem er jo ikke godt likt. Det verste er jo når barna er ute og vandrer. Da er foreldrene motbydelig. Dem forvirra seg i bakgården på jobb. Ble et læven uten like. Jeg fikk jaga dem litt lenger bort der dem fikk være i fred. Er en bra dag når dem kan fly og flyr bort. der jeg jobba før var en smal gate. Vi måtte gå der for å kaste søpla vår. Måse unger var der. En kollega av meg sprang med klærhenger over godet og ropte. Det var artig for oss å se på. Men ikke for henne😂😂 Anonymkode: cb761...c9e
AnonymBruker Skrevet 10. juni #10 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja dem er jo ikke godt likt. Det verste er jo når barna er ute og vandrer. Da er foreldrene motbydelig. Dem forvirra seg i bakgården på jobb. Ble et læven uten like. Jeg fikk jaga dem litt lenger bort der dem fikk være i fred. Er en bra dag når dem kan fly og flyr bort. der jeg jobba før var en smal gate. Vi måtte gå der for å kaste søpla vår. Måse unger var der. En kollega av meg sprang med klærhenger over godet og ropte. Det var artig for oss å se på. Men ikke for henne😂😂 Anonymkode: cb761...c9e Man kan jo ikke annet enn å le! Uansett hvor grufullt det er. Blir dårlig av tanken. Jeg mener med hånda på hjertet at måkene driver med tortur! Vi snakker om militant måkeberedskap. Jeg satt i bilen og skulle parkere. Tutet på de to som satt på taket av bilen klar til å angripe meg. Men det hjalp ikke. De satt der som to kamikazepiloter i ventemodus. Jeg vil si dette er langt forbi vanlig måkeadferd. Det var som om jeg tråkket inn i et erklært no fly zone, der jeg var fienden. Det var fjærkledd psykologisk krigføring. Neste gang er jeg forberedt! Anonymkode: db5f0...c99 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå