Gå til innhold

Vil piercing se veldig "seksuelt" ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det ser fint ut med ett smykke der nede men har ikke lyst til å se "billig" ut. Hva tenker dere viss dere ser at noen har pierca seg, tenker dere at de er veldig "into sex" liksom eller er det bare akkurat som andre ting mange gjør som tattoveringer på kroppen eller andre piercinger og sånn.? (Tenker på noe lite, ikke mye,men en sånn "Christina" som ikke er farlig å sette) . Syns også det ser kult ut med en i den ene nippelen,, en liten ring kanskje.

Anonymkode: 2ec4b...7e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til å ta en piercing nedentil om det ikke er for det seksuelle?

Anonymkode: 683f5...32d

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Bare kjør på. Dette er blitt så vanlig nå. Jeg ville ikke bekymret meg. Det er også - slik jeg ser det - en mye bedre måte å spice seg selv opp på enn tatoveringer. Piercinger kan jo tas av når man ikke vil ha dem lenger.

Det du nevner virker fornuftig. Å holde seg unna klitoris er bra, og du oppnår det samme. En liten ring i den ene brystvorten synes jeg selv er kjempesexy, og du vil kunne antyde den også gjennom en tynn topp. Jeg hadde det selv en gang.

Endret av Hunmedham
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er årsaken til å ta en piercing nedentil om det ikke er for det seksuelle?

Jo men ikke hvis det ser billig ut hvis andre ser meg naken og ikke bare den jeg skal ha sex med eller er sammen med

AnonymBruker
Skrevet

Nå så jeg at det alt var en piercingtråd her, så jeg kunne ha skrivd der. Beklager hvis det var feil. 🙄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo men ikke hvis det ser billig ut hvis andre ser meg naken og ikke bare den jeg skal ha sex med eller er sammen med

du vil jo "Flashe" dette i svømmehallen tenker du? Hvor ofte er du der? Klart i de settinger andre ser deg naken er det ikke lett å skjule det men for folk flest er det svært sjelden man er naken i plenum og et slikt intimsmykke ER jo unektelig FOR å vise frem og gjøre en form for statement.. og da spiller det vel mindre rolle hva andre tenker hvis DU liker det.. 

Personlig ville jeg nok ikke valgt en slik form for utrykksmåte fordi det ER intimt. 

Anonymkode: f2ff0...762

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at piercinger i kjønnsorgan og brystvorter vil oppleves som en måte å fremheve disse kroppsdelene på. Se her, så fin musa mi er, liksom. Så, ja, det vil nok for mange oppleves som at du vil vise fram seksualiteten din.

Men det trenger ikke være noe galt i det. Noen vil sikkert reagere negativt og synes du er "billig", men andre vil synes det er dritkult.

Gjør det som er riktig for deg, og blås i hva folk tenker om det. Og skulle du slumpe til å komme i en situasjon hvor det ikke passer seg å ha disse, kan du vel ta dem av i noen timer?

Anonymkode: 2274a...e85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjønnspiercing blir vel etterhvert oppfattet som ganske utrendy og tacky. Det samme gjelder tatoveringer i de samme kroppsområdene.

Anonymkode: abc46...dab

• Nyttig 3
Skrevet

Dette er jo som så mye annet en pendelsvingning. Nå er det faktisk et mindretall som er helt barbert nedentil også, slik at det som var det vanlige for få år siden også får et sterkere preg av seksualitet. Men en diskret liten piercing mellom bena er mye mer classy enn det outrerte. Dette handler om omfang og hvordan man ellers fremstår. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg syns det ser fint ut med ett smykke der nede men har ikke lyst til å se "billig" ut. Hva tenker dere viss dere ser at noen har pierca seg, tenker dere at de er veldig "into sex" liksom eller er det bare akkurat som andre ting mange gjør som tattoveringer på kroppen eller andre piercinger og sånn.? (Tenker på noe lite, ikke mye,men en sånn "Christina" som ikke er farlig å sette) . Syns også det ser kult ut med en i den ene nippelen,, en liten ring kanskje.

Tacky, og det tyder på at du viser frem musa di til alle og enhver. 

Anonymkode: 30ed9...776

• Liker 1
Skrevet

Billig synes jeg ikke det virker, men jeg hadde blitt overrasket om en dame med slik piercing ikke var glad i sex, for å si det slik. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tenker at du er billig. Hvorfor skal du ellers begynne og pynte * der nede*.

Anonymkode: 0396e...b97

• Liker 1
Skrevet

Synes det ser sexy ut jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...