AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:25 #1 Skrevet tirsdag kl 06:25 Lurer på å dra på Smingelfest med eller uten preparty, er det vanlig å dra alene på dette eller blir det kleint på linje med å dra ut alene ? Jeg har ingen venner som er single det passer å ta med . De har noe musikkquiz i forkant er det der en blir kjent med det motsatte kjønn eller på selve festen. Er jo kanskje ingen høydare å drikke flere timer før selve festen starter da det fort blir litt alko når det først er fest kjent kjenner jeg meg selv rett. Mann Anonymkode: aa84d...2c7
Leeloo Skrevet tirsdag kl 08:26 #2 Skrevet tirsdag kl 08:26 Jeg får ikke med meg denne festen, men om du trenger en wing woman en annen gang så si ifra, jeg mangler også single venner å gå ut med 😄 Ellers fungerer det faktisk overraskende greit å gå ut alene også, men det er kanskje lettere når man er dame.
-jk- Skrevet tirsdag kl 09:22 #3 Skrevet tirsdag kl 09:22 (endret) Leeloo skrev (57 minutter siden): Jeg får ikke med meg denne festen, men om du trenger en wing woman en annen gang så si ifra, jeg mangler også single venner å gå ut med 😄 Ellers fungerer det faktisk overraskende greit å gå ut alene også, men det er kanskje lettere når man er dame. Tja, det fungerer da fint for menn også? Jeg går ut alene til tider, og kommer alltid i snakk med nye folk. Men det er jo en fordel å ikke være 100% introvert da... Ellers står det på sidene til Smingel Norge: "De fleste kommer alene, men mange tar også med seg en singel venn eller to – og alle blir tatt godt imot." Endret tirsdag kl 09:24 av -jk-
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:19 #4 Skrevet tirsdag kl 11:19 Er vel helt greit å dra alene. Jeg (mann) gjorde det på en slik fest og det gikk helt fint. Fikk inntrykk av at de fleste mennene der kom alene, mens mange av kvinnene hadde med seg en eller flere veninner. Anonymkode: 48d14...75b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:24 #5 Skrevet tirsdag kl 11:24 Leeloo skrev (2 timer siden): Jeg får ikke med meg denne festen, men om du trenger en wing woman en annen gang så si ifra, jeg mangler også single venner å gå ut med 😄 Ellers fungerer det faktisk overraskende greit å gå ut alene også, men det er kanskje lettere når man er dame. Det får jeg gjøre TS Anonymkode: aa84d...2c7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:35 #6 Skrevet tirsdag kl 11:35 Forrige gang jeg var på en slik fant jeg ut at dette var absolutt ikke min arena. Jeg var ikke med på quiz på forhånd så fikk ikke kommet i prat med noen da. Så da ble det å gå rundt å prøve å begynne å prate med noen damer og det fungerer jo ganske dårlig for en halvveis introvert som meg. Pratet vel med 4-5 stk, og fikk kontakt med en av dem, men som ikke har blitt til noe mer enn noen meldinger som døde ut i ettertid. Anonymkode: 48d14...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå