AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Skrevet 10. juni Hva er det med menn som ikke spør deg om noe, ikke følger opp ting du deler eller sier, men er veldig på og sier de liker deg og alt? Vil nesten bli sammen med en gang? Han er så på og energisk at jeg glemmer at han jo egentlig ikke bryr seg om meg på en måte, skjønner ikke Anonymkode: cea35...ccc 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er det med menn som ikke spør deg om noe, ikke følger opp ting du deler eller sier, men er veldig på og sier de liker deg og alt? Vil nesten bli sammen med en gang? Han er så på og energisk at jeg glemmer at han jo egentlig ikke bryr seg om meg på en måte, skjønner ikke Anonymkode: cea35...ccc Hva snakker vi om her? Nettdating, naboen, kollega, tilfeldig mann på gata? Anonymkode: 3d6cf...ced 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Skrevet 10. juni Ute etter sex, manipulerende feks. Anonymkode: 6c2d9...c45 2 10
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Skrevet 10. juni Han synes vel det han ser virker bra da:) Både utseende og væremåte men det er klart han kjenner deg ikke, det tar mange måneder men håper vel det er like bra som det virker(Tiltrekning og kjemi) Ikke så rart synes jeg som mann, grunntanken når jeg ser det er en attraktiv dame er at personlighet er OK. Noe annet er om en får barn skal dele økonomi etc da må en matche på flere felt. Anonymkode: afad5...484 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva snakker vi om her? Nettdating, naboen, kollega, tilfeldig mann på gata? Anonymkode: 3d6cf...ced Dater ham, vi er en del sammen, jeg føler meg veldig ettertraktet av ham på en måte, men han spør jo ikke eller blir kjent. Han snakker en del om seg selv eller bare ting som ikke har med oss å gjøre Anonymkode: cea35...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #6 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han synes vel det han ser virker bra da:) Både utseende og væremåte men det er klart han kjenner deg ikke, det tar mange måneder men håper vel det er like bra som det virker(Tiltrekning og kjemi) Ikke så rart synes jeg som mann, grunntanken når jeg ser det er en attraktiv dame er at personlighet er OK. Noe annet er om en får barn skal dele økonomi etc da må en matche på flere felt. Anonymkode: afad5...484 Håper ikke vi er ser helt enda, men er du ikke interessert i å bli kjent da, spørre om ting, snakke med henne? Jeg føler nesten litt at han kjenner meg som han velger å se meg, litt rar følelse. Anonymkode: cea35...ccc
Maleficenta Skrevet 10. juni #7 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han synes vel det han ser virker bra da:) Både utseende og væremåte men det er klart han kjenner deg ikke, det tar mange måneder men håper vel det er like bra som det virker(Tiltrekning og kjemi) Ikke så rart synes jeg som mann, grunntanken når jeg ser det er en attraktiv dame er at personlighet er OK. Noe annet er om en får barn skal dele økonomi etc da må en matche på flere felt. Anonymkode: afad5...484 Kjemi når han ikke bryr seg om hva hun sier? 2 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni Hvorfor finner du deg i det? Har du lav selvfølelse? Anonymkode: 7a68f...003 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor finner du deg i det? Har du lav selvfølelse? Anonymkode: 7a68f...003 Hm ja, det har blitt bedre vil jeg tro, siden jeg ser at noe er off? Begynner å se at det ikke er nok at noen vil ha deg bare. Anonymkode: cea35...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 7.22): Dater ham, vi er en del sammen, jeg føler meg veldig ettertraktet av ham på en måte, men han spør jo ikke eller blir kjent. Han snakker en del om seg selv eller bare ting som ikke har med oss å gjøre Anonymkode: cea35...ccc Akkurat samme! Frustrerende Anonymkode: 28edc...d62
BobTheNoob Skrevet 11. juni #11 Skrevet 11. juni Det er jo mange menn som ikke vet sitt eget beste og av den grunn ikke lykkes med dating og føler de aldri får napp noe sted. Derfor høyresveiper de på samtlige damer på Tinder og håper at noen av dem vil matche, samme hvordan de ser ut og samme hva slags personlighet de har. Dette er jo ikke menn fra øverste hylle for å si det sånn, og de eneste damene som lar seg forføre av noe sånt må ha rimelig lav selvfølelse selv. Jeg tenker du bare skal heve deg over sånt. Menn som ikke gidder å bli kjent med deg er ikke så mye å bruke tid på. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #12 Skrevet 11. juni De blir forelsket i utseende og dagdrømmer om et potensielt liv sammen. De glemmer ut at denne dagdrømmingen de har egentlig ikke er den ekte deg, og bare en fiktiv person de har skapt i hodet sitt med ditt utseende. Kort forklart: De faller for utseende – ikke personlighet. Anonymkode: 48e94...6ca 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #13 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 7.22): Dater ham, vi er en del sammen, jeg føler meg veldig ettertraktet av ham på en måte, men han spør jo ikke eller blir kjent. Han snakker en del om seg selv eller bare ting som ikke har med oss å gjøre Anonymkode: cea35...ccc Han liker å ha et pent publikum, å være the main character. Anonymkode: 3706d...77f 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #14 Skrevet 11. juni Hvordan kjenner man noen? Liker noen? Det er jo måten de reagerer på, smil, øyne som formidler, hvordan de respondere, hva som får dem til å le.. Det går an å like noen uten at man forteller om seg selv. Er det ikke bedre å kjenne noen ved å være sammen? Anonymkode: dbf11...7a8
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 7.22): Dater ham, vi er en del sammen, jeg føler meg veldig ettertraktet av ham på en måte, men han spør jo ikke eller blir kjent. Han snakker en del om seg selv eller bare ting som ikke har med oss å gjøre Anonymkode: cea35...ccc Det blir ikke bedre. De har bare sett og oppfattet noe de liker. Så han liker deg nok, men som du sier, han kjenner deg ikke og han får deg ikke til å føle deg sett. Hva det er med dem? Fellestrekket er som regel mange på empati og/eller selvinnsikt. De kan godt være snille, men ikke empatiske. Anonymkode: 8fa34...fbc 1 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 7.22): Dater ham, vi er en del sammen, jeg føler meg veldig ettertraktet av ham på en måte, men han spør jo ikke eller blir kjent. Han snakker en del om seg selv eller bare ting som ikke har med oss å gjøre Anonymkode: cea35...ccc Narsisisst!!! Anonymkode: 802f0...e43 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 7.11): Hva er det med menn som ikke spør deg om noe, ikke følger opp ting du deler eller sier, men er veldig på og sier de liker deg og alt? Vil nesten bli sammen med en gang? Han er så på og energisk at jeg glemmer at han jo egentlig ikke bryr seg om meg på en måte, skjønner ikke Anonymkode: cea35...ccc Han vil ha tilgang til sex. Lettvint å ha en fast partner. Anonymkode: 68086...842 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni Menn faller mye fortere enn kvinner! Anonymkode: 24c3d...ce1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn faller mye fortere enn kvinner! Anonymkode: 24c3d...ce1 Easy come, easy go... Anonymkode: 68086...842 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå