AnonymBruker Skrevet 13. juni #21 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja jeg tenner på og drømmer om et forhold som er sånn. Dessverre er jeg med en kvinne som ikke vil ha noe av dette. Ikke noe forspill eller berøring. Anonymkode: 48acc...974 Så trist. Anonymkode: 4e0bc...935
AnonymBruker Skrevet 13. juni #22 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og med ett så jeg for meg hvordan KG ville reagert om en mann hadde slått fast at en kvinne må bare prøve å "lære seg å like suge pikk" 😅 Anonymkode: 48acc...974 Ja det må de lære seg 😉 Er viktig det 😉 Anonymkode: 4e0bc...935 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #23 Skrevet 15. juni Om partner tar hensyn til dine behov er en Go eller NoGo i et forhold. Ikke bare når det kommer til sex. I sex vil de fleste menn strekke seg langt for å imøtekomme kvinnens behov, så det er stort rødt flagg at han neglisjerer deg allerede her. Hva når det blir "verre ting" du har behov for? Her kan du tenke gjennom alt man kan trenge en partner til gjennom livet. Han høres ikke ut som en som vil være der for deg. Anonymkode: 36336...32a
AnonymBruker Skrevet 15. juni #24 Skrevet 15. juni Jeg og mannen har veldig god sex, vi blir begge tilfredsstille og vi har lekt mye sammen. Men han har nok vært mye mer klar over hva han liker enn meg, mye mer erfaring enn meg. Når jeg sier at jeg har lyst til å forske mer på mine lyster så er han lydhør, men faller fort tilbake på det vi vet funker. Blir litt vanskelig også når jeg ikke har spesifikke ønsker. Men må bare spørre; har dere analsex uten forspill? Jeg setter pris på anal jeg, men bare når jeg har blitt skikkelig kåt og tent først... Anonymkode: 2a35c...ab1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #25 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg og mannen har veldig god sex, vi blir begge tilfredsstille og vi har lekt mye sammen. Men han har nok vært mye mer klar over hva han liker enn meg, mye mer erfaring enn meg. Når jeg sier at jeg har lyst til å forske mer på mine lyster så er han lydhør, men faller fort tilbake på det vi vet funker. Blir litt vanskelig også når jeg ikke har spesifikke ønsker. Men må bare spørre; har dere analsex uten forspill? Jeg setter pris på anal jeg, men bare når jeg har blitt skikkelig kåt og tent først... Anonymkode: 2a35c...ab1 Har ingen sex uten forspill. Anonymkode: b5555...806 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #26 Skrevet 15. juni Om jeg tar opp et behov eller ønske så lytter han, og vi diskuterer. Om han hadde gått rett på i senga, hadde det blitt med den ene gangen. Gidder ikke oppdra en voksen mann. Anonymkode: 278c0...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni #27 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ingen sex uten forspill. Anonymkode: b5555...806 Skulle ønske jeg kunne si også, men dama hopper lett over det, hun vil kun ha orgasme så fort som mulig. Sex for henne er kun penetrering Anonymkode: f4c2b...290
AnonymBruker Skrevet 15. juni #28 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle ønske jeg kunne si også, men dama hopper lett over det, hun vil kun ha orgasme så fort som mulig. Sex for henne er kun penetrering Anonymkode: f4c2b...290 Hvordan stiller hun seg til at du tar kontrollen, og nekter henne fastfood- sex? Min løsning på at min eks ikke brydde seg om forspill var å gi ham massasje. Det ble et forspill for min del, ved at jeg ga ham nakenmassasje og gjennom det fikk den kos jeg trengte, eller ved å på andre måter ta kontrollen og ikke tillate rett på. Nå ble jeg uansett drittlei hans seksuelle egoisme angående knulling, så ble ingen varig løsning, men akkurat forspill- biten fikk jeg kontroll over ved å ta kontroll. Anonymkode: b5555...806 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå