Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dvs behov i parforholdet og i sexlivet.

Er veldig lei av å prøve å ta opp ting, uansett hvordan jeg tar det opp lytter han ikke, prøver ikke å forstå eller bry seg. Bare legger alt over på meg og mine feil (av noe helt annet bare for å slippe å snakke om mine behov,jeg spør om hannes behov, om det er noe jeg kan gjøre eller noe han trenger osv). 

Feks forspill, savner det så mye, å se på serie eller film der det kommer gjør meg trist. Syns det er veldig trist at det ikke går ann å ta det opp på en ok måte. Selv hvor mye det pakkes inn. Om jeg hinter, sier det rett ut eller uansett hva, så er jeg da egoist eller noe annet. Kan aldri lytte, prøve å snakke, eller prøve å se om vi kan få det til eller møtes mer midt på feks!

For meg er forspillet en stor del av sex. Bare penetrering er ikke det store!

Kan virkelig ikke se at jeg er egoist/gal av den grunn? 

Å snakke om ting som tenner, feks si at å kysse meg på munnen,halsen, nedover bryst,magen,innsiden av lårene, og så musehuset, forsiktig. Ømt.  Det hadde vært deilig. Men no er ikke slikking noe for han.. Selv om det er noe jeg virkelig savner og gir av meg ved feks analsex og annet som han liker. 

Dere menn, tenner dere på at kvinnen deres nyter og har det bra ved sex? 

Anonymkode: 22f3b...1c1

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er for kort til å akseptere dårlig sex.

Tar jeg opp problemer i parforholdet mitt blir jeg alltid møtt med forståelse og endring. 

Jeg hadde blitt hissig hvis mine behov på det seksuelle ikke ble møtt, mens jeg skulle utført hva enn det mannen ville. Mannens seksualitet er IKKE viktigere enn min, dette er noe som må gå begge veier. Om han ikke liker oralsex, så får han i hvertfall prøve å lære seg å like det. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde selvfølgelig aldri giftet meg med mannen min dersom han var elendig i senga.. livet er for kort til rævva sex. 

Han imøtekommer mine lyster, innspill og behov. Som jeg imøtekommer hans. Nei, du er ikke egoist. Han er dust.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Der er hun desverre håpløs, og det spiser opp forholdet. Om jeg kommer med den minste antydning om mine behov, så tar hun det som et angrep og sier det finnes andre damer om hun ikke er bra nok. Og med den holdningen, så kommer hun til å få det som hun vil. 

Anonymkode: f4c2b...290

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er skikkelig prippen og lukker ørene med en gang det snakkes om sex. Alle diskusjoner er utelukket.

Anonymkode: 5cc92...c6a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi prater om alt. Den seksuelle biten er utrolig viktig for oss så vi pratet masse både under og etter økten hva vi likte, ikke hadde behov for eller som var litt "meh"

Etter noen mnd trengte vi ikke å prate mer om det. Vi vet begges knapper og sexen er bare lidenskapelig, vill og dyrisk fordi vi er 100% trygg på hverandre.

Det gjenspeiler egentlig hele forholdet vårt. Vi er bestevenner og prater om absolutt alt og vi tar selvkritikk, lytter og møter hverandre på det som er viktig for den andre.

Anonymkode: 88e5f...e47

AnonymBruker
Skrevet

Vi prater om alt, lytter, lærer, prøver å forstå og tilpasser oss hverandre, for det er sånt man gjør når man lever tett sammen over flere år. Kommunikasjon har aldri vært et problem for oss. Vet med meg selv at jeg hadde slitt veldig dersom vi hadde hatt et kommunikasjobsproblem, og det er vel det dette bunner i. Også har jeg hatt en dose flaks, og truffet en partner som tenner på min nytelse, og det gjør tilfeldigvis jeg og. Vi er begge givere i senga. 

Dere må snakke sammen, før det her ulmer og vokser og ikke kan løses. Er han ikke villig til å prøve å snakke engang, så har du vel svaret ditt på hva neste steg er. Man burde i det minste være LITT kompatible for å kunne leve sammen.

Anonymkode: fb451...8b2

AnonymBruker
Skrevet

I prater om alt slikt, og han er veldig lydhør og ønsker at jeg skal nyte sex.

Bare en ting går liksom ikke gjennom. Når han slikker blir han for ivrig når det begynner å bli virkelig godt for meg, og jeg nærmer meg orgasme. Da speeder han voldsomt opp, og utallige beskjeder om at det ødelegger det å kunne få orgasme har ikke medført at han begrenser seg og fortsetter rolig nok. Siden dette er det eneste er det til å leve med. Slikking får nå bare være forspill. Orker ikke mase konstant angående dette når han bare ikke klarer å slutte med å bli for ivrig. Fryktelig merkelig, siden han er så våken angående hva jeg får best utbytte av ellers. 

Jeg hadde ikke orket å leve med mann som ikke skjønner betydning av forspill. Vi hadde endt opp uten sexliv, og det hadde vel jeg fått skylden for. Ja etter erfaring med menn som virkelig er opptatt av min nytelse, og å pirre meg fysisk og mentalt, og selv tenner på det, hadde jeg ikke orket mann som ikke selv tenner på dette. Det er etter min erfaring de eneste virkelig gode elskere, og noe annet enn det var jeg ferdig med for lenge siden. 

Anonymkode: b5555...806

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er lydhør, forholder seg rolig, er åpen for endring. 

Sexen du beskriver er så elendig og langt fra det jeg ser etter at det hadde blitt et ekstremt kortvarig forhold, om det i det hele tatt hadde blitt noe forhold.

Ingen av oss vet hvor lenge  i har på denne kloden. Jeg har iallefall ikke tenkt å kaste bort tiden min på elendig sex, egoistiske menn eller dårlige forhold.

Anonymkode: 8c4d2...280

Skrevet

Min mann er lyttende, og flink til å vise at han bryr seg om meg. Han er veldig lydhør og sensitiv for mine behov.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten din er en dårlig kjæreste og du bør gjøre det slutt med ham. Det er mange bedre gutter og menn!

Anonymkode: 98e48...fe8

AnonymBruker
Skrevet

Så sin sak kanskje, at ikke alle liker og tenner på det samme, men jeg må nesten bare få mene at om man ikke er opptatt av (og tenner på) partnerens nytelse, så er man ingen spesielt god elsker/sexpartner. Det er liksom en litt viktig forutsetning for virkelig god seksuell kjemi slik jeg selv opplever det med min egen partner.  I grunnen merket vi nok dette begge to allerede første gangen, og det er da en grunn til at vi har like ofte og enda bedre sex nå etter snart 18 år. 

I vårt forhold er selve sexen det enkleste og minst nødvendige å snakke om, mens vår ulike sexlyst og ulike tenning har vært et mye større tema. 

Med mindre man er veldig lite interessert i sex, burde man jo innse at jo større utbytte partneren har av sex, jo mer sannsynlig er det at partneren vil ha/beholde lyst og glede av sex over tid. Som da blir viktig for et fortsatt godt sexliv, for begge. 

Dette må jo dyrkes og pleies frem gjennom å gi hverandre så gode opplevelser og følelser rundt sex som mulig. Hver gang er jo en ny mulighet!

Anonymkode: 9258e...87f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 1.33):

Er veldig lei av å prøve å ta opp ting, uansett hvordan jeg tar det opp lytter han ikke, prøver ikke å forstå eller bry seg. Bare legger alt over på meg og mine feil (av noe helt annet bare for å slippe å snakke om mine behov,jeg spør om hannes behov, om det er noe jeg kan gjøre eller noe han trenger osv). 

Feks forspill, savner det så mye, å se på serie eller film der det kommer gjør meg trist. Syns det er veldig trist at det ikke går ann å ta det opp på en ok måte. Selv hvor mye det pakkes inn. Om jeg hinter, sier det rett ut eller uansett hva, så er jeg da egoist eller noe annet. Kan aldri lytte, prøve å snakke, eller prøve å se om vi kan få det til eller møtes mer midt på feks!

Å snakke om ting som tenner, feks si at å kysse meg på munnen,halsen, nedover bryst,magen,innsiden av lårene, og så musehuset, forsiktig. Ømt.  Det hadde vært deilig. Men no er ikke slikking noe for han.. Selv om det er noe jeg virkelig savner og gir av meg ved feks analsex og annet som han liker. 

Kom deg vekk og finn deg en ekte mann. De ikke bare lytter til dine behov, de spør deg om dem og ønsker å møte dem. 

Hvorfor er du sammen med som ikke møter dine behov? Hva om du i fremtiden blir syk? Og hvorfor går du med på ting for HAM, noe han ikke engang vil lytte til DEG??

Anonymkode: 80594...306

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kom deg vekk og finn deg en ekte mann. De ikke bare lytter til dine behov, de spør deg om dem og ønsker å møte dem. 

Hvorfor er du sammen med som ikke møter dine behov? Hva om du i fremtiden blir syk? Og hvorfor går du med på ting for HAM, noe han ikke engang vil lytte til DEG??

Anonymkode: 80594...306

Det kan du si, men jeg tror ikke jeg kjenner en eneste kvinne som ikke kan si been there, done that, på tro, håp og kjærlighet som iallefall ikke ble gjengjeldt i seksuell praksis. 

Så blir heldigvis en del av oss klokere med årene, mens tilsvarende menn som ts sin ender opp frustrert over kvinner som ikke lenger ønsker sex utover i deres forhold. 

Anonymkode: b5555...806

AnonymBruker
Skrevet

Min eks var sånn som ga faen i mine behov. Jeg hadde behov for å ha en partner som ønsker å bruke litt tid med meg, kunne prate sammen, kysse en gang per dag. Det ble fullstendig avblåst for det var ikke hans behov i det hele tatt. 

Han skjønte ikke hvorfor jeg ville avslutte forholdet. 

Anonymkode: 12f1c...429

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ava+, skrev (På 10.6.2025 den 9.54):

Livet er for kort til å akseptere dårlig sex.

Tar jeg opp problemer i parforholdet mitt blir jeg alltid møtt med forståelse og endring. 

Jeg hadde blitt hissig hvis mine behov på det seksuelle ikke ble møtt, mens jeg skulle utført hva enn det mannen ville. Mannens seksualitet er IKKE viktigere enn min, dette er noe som må gå begge veier. Om han ikke liker oralsex, så får han i hvertfall prøve å lære seg å like det. 

Og med ett så jeg for meg hvordan KG ville reagert om en mann hadde slått fast at en kvinne må bare prøve å "lære seg å like suge pikk"  😅

Anonymkode: 48acc...974

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tenner på og drømmer om et forhold som er sånn.

Dessverre er jeg med en kvinne som ikke vil ha noe av dette. Ikke noe forspill eller berøring. 

AnonymBruker
Skrevet

Han lytter ikke, virker det som. Han bare utsetter at vi skal gjøre noe, så vi har aldri ***. Så det er for meg et savn i ekteskapet. Men jeg mener at kommunikasjon og det å lytte er viktig. Siden vi har det slik, prater vi ikke om behov annet enn at jeg skulle ønske vi gjorde noe av og til. Mer detaljert blir flaut. 

Anonymkode: 0324e...cb2

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke sex noe «big deal» for min del og sex har aldri vært en veldig stor eller viktig del av vårt forhold.

Min ene, store motivasjon og glede ved sex, er hennes nytelse. Hadde ikke hun hatt glede og nytelse av sex med meg, så hadde jeg hatt null interesse av å ha sex.

Jeg tenner på hennes nytelse. Jeg er en utpreget «giver» og hun en utpreget «mottaker», så vi er heldigvis svært kompatible. 

Ofte når vi har sex, så er ikke penetrasjon/samleie en del av det i det hele tatt. Men noen ganger har vi samleie som en hyggelig avslutning på ellers god sex. 

Når det gjelder å snakke om sex, behov osv, så er det aldri et behov vi har egentlig. Da er det evt der og da under sex. Det var mest i starten av forholdet at vi snakket om sex, ønsker, hva man ikke vil/liker osv. men det er mange år siden.

Anonymkode: 3b613...12a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og med ett så jeg for meg hvordan KG ville reagert om en mann hadde slått fast at en kvinne må bare prøve å "lære seg å like suge pikk"  😅

Hehe, ja, ser den😅 Men det kan jo være at man ikke er kompatible sammen seksuelt selvfølgelig. Jeg synes begge parter bør strekke seg for den andre, så lenge det ikke er noe virkelig sære greier som man aldri kunne tenkt seg å gjøre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...