Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften viser har jeg altså fått 200 kroner fra mormor. Jeg er voksen, min mormor er gammel, begynnende dement og syk, derfor har jeg veldig lyst til å kjøpe noe som jeg kan minnes henne igjennom❤️Det har vært spesielle forhold i familien oppigjennom, så jeg har ikke fått gaver siden tidlige barne år, jeg har ingen andre ting fra henne. Ettersom jeg ser at timeglasset snart er tomt, vi har fått et godt forhold og hun har gitt meg disse 200 kronene, vil jeg så gjerne bruke de på noe jeg kan ha som et slags minne. Men så kommer det inn i bildet at dette bare er 200 kr. Hva får man for det som kan være aktuelt ? Ønsker ikke å legge til noe særlig penger, for ønsker at tingen skal være fra henne. 

Takknemmelig for alle tips ❤️

Anonymkode: bbd5b...c8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Et anheng i sølv til kjede eller armbånd? Kjøp evt brukt. 

Anonymkode: 3d87a...248

• Liker 2
Skrevet

En ring eller smykke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spar litt, ønsk penger til feks jul og bursdag, og kjøp deg et smykke, ring eller armbånd? 

Et bilde som kan minne om henne. Blir neppe dyr kunst, men det er vel det mer symbolske du tenker på? 

En fin ramme med et bilde av henne eller dere to? 

En fin telysestake du kan tenne for å minnes henne?

En figur. For eksempel noe lignende: https://onlybygrace.com/no/produkt/piletre-mye-kjærlighet/

Anonymkode: 788f9...e4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Som overskriften viser har jeg altså fått 200 kroner fra mormor. Jeg er voksen, min mormor er gammel, begynnende dement og syk, derfor har jeg veldig lyst til å kjøpe noe som jeg kan minnes henne igjennom❤️Det har vært spesielle forhold i familien oppigjennom, så jeg har ikke fått gaver siden tidlige barne år, jeg har ingen andre ting fra henne. Ettersom jeg ser at timeglasset snart er tomt, vi har fått et godt forhold og hun har gitt meg disse 200 kronene, vil jeg så gjerne bruke de på noe jeg kan ha som et slags minne. Men så kommer det inn i bildet at dette bare er 200 kr. Hva får man for det som kan være aktuelt ? Ønsker ikke å legge til noe særlig penger, for ønsker at tingen skal være fra henne. 

Takknemmelig for alle tips ❤️

Finn frem er fint bilde av henne eller ta et selv og fremkall det. Kjøpe en fin liten ramme og rammet inn. Sette det på favorittkommoden. Da har du fortsatt 50-100 kr tilbake.

Anonymkode: de17f...f0f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spar litt, ønsk penger til feks jul og bursdag, og kjøp deg et smykke, ring eller armbånd? 

Et bilde som kan minne om henne. Blir neppe dyr kunst, men det er vel det mer symbolske du tenker på? 

En fin ramme med et bilde av henne eller dere to? 

En fin telysestake du kan tenne for å minnes henne?

En figur. For eksempel noe lignende: https://onlybygrace.com/no/produkt/piletre-mye-kjærlighet/

Anonymkode: 788f9...e4f

Takk for veldig fine tips. Ja, tenker mest på en symbolsk ting😊Begrenser seg litt hva man får for 200 kr. Men både lysestake og sånn figur tenker jeg er mulig å få for ca det beløpet ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Et anheng i sølv til kjede eller armbånd? Kjøp evt brukt. 

Anonymkode: 3d87a...248

Lurt å kjøpe brukt også😊Takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 🌸Det var mye bra 🌸

AnonymBruker
Skrevet

En lettstelt plante. En blomstervase. Stauder til hagen eller plant et tre. 

Er det noe spesielt som minner deg om henne? Hva likte hun å gjøre? Vil du ha pyntegjenstander eller bruksgjenstander? 

Anonymkode: 96a28...6b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje få tatt et bilde av dere sammen - er jo bare et knips med mobilen - og så bruke pengene på å få bildet på et lerret? Fotobutikker kan jo kopiere bilder på flere ting, slik som en kopp, om du ikke vil ha et bilde på veggen? 

Anonymkode: 2e691...a34

• Hjerte 1
Skrevet

Lego blomst? En blomst som aldri visner 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fotobok med bilder av dere.

Anonymkode: 45824...689

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En bok? 

❤️

Anonymkode: 8c740...ba1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en vase av en fantastisk gammel dame på jobb for mange år siden. En helt enkel som hun ikke ville ha mer fordi hun hadde så mange. Den har jeg enda og enda det er mange år siden hun døde nå så tenker jeg på henne hver gang jeg har den fremme💛

Så kan anbefale noe lignende ☺️

Anonymkode: bce16...ce3

• Hjerte 1
Skrevet

En vase. Så hver gang du kjøper blomster så tenker du på henne.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

En fin lysholder? Så kan du tenne et lys og minnes henne innimellom. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta en bilderamme du har hjemme i en skuff eller på loftet og ramme inn 200-lappen du fikk og henge den på veggen. Den MÅ ikke brukes til noe du kjøper. Bruk den som minne i ramme!

Anonymkode: 7b8c9...4e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...