Gå til innhold

vegg til vegg teppe i stuen ?

Vegg til vegg teppe  

19 stemmer

1. 1. Vegg til vegg teppe på loft for en koselig loftstue ?

• Ja
      3
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om tepper i hele stuen ?  Jeg vet det ikke er vanlig, og mange ikke liker det, men jeg har kjøpt en investeringsleilighet med et fint innredet loft. Der er det en 20kvm stue med et stort stygt teppe som jeg har revet opp. Jeg tenkte legge vanlig laminat, men likte faktisk litt det teppet. Det er deilig å gå på, og passer til et koselig loft, som er det jeg tenker gå for. Tenker ha en sofa og en elektrisk peis og et teppe. Men ikke sånn fluffy teppe, men teppefliser. Er det helt No No, eller kan være kult, eller bør jeg heller bare få laminat og ha et stort løst teppe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke lagt på nytt vegg til vegg teppe. Er det i tillegg en investeringsleilighet som i utleie så hadde jeg enda mindre gjort det. 
Mye styr når en søler, og det samler seg mye i teppet. Virkelig ikke bra for allergikere, men ikke bra generelt heller. Ha heller løse tepper som en kan vaske og/eller bytte ut. 

Endret av Daisy-love
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei til vegg-til-vegg! 

Anonymkode: 225c5...0a7

AnonymBruker
Skrevet
Stiigen skrev (10 timer siden):

Hva synes dere om tepper i hele stuen ?  Jeg vet det ikke er vanlig, og mange ikke liker det, men jeg har kjøpt en investeringsleilighet med et fint innredet loft. Der er det en 20kvm stue med et stort stygt teppe som jeg har revet opp. Jeg tenkte legge vanlig laminat, men likte faktisk litt det teppet. Det er deilig å gå på, og passer til et koselig loft, som er det jeg tenker gå for. Tenker ha en sofa og en elektrisk peis og et teppe. Men ikke sånn fluffy teppe, men teppefliser. Er det helt No No, eller kan være kult, eller bør jeg heller bare få laminat og ha et stort løst teppe ?

Vil du ha teppefliser etc så legger du det, spiller ingen rolle hva andre mener om det. Men jeg ville ha unngått å spise der, pga søl og matrester på teppet.

Anonymkode: 1d5d3...8f9

AnonymBruker
Skrevet

Teppefliser er fantastisk, er det noe som ikke er mulig å fjerne bytter du bare den flisen. (Så husk å kjøpe ekstra så du har i reserver, 10% eller så). Med robotstøvsuger blir det støvfritt.

Anonymkode: abbeb...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...