AnonymBruker Skrevet 9. juni #21 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Flere som sier det da, må være noe i det. Den er en sånn litt lang(!) 70-talls bamse som tar mye plass. Hoff, nå stikker det i hjertet. Den ligger på loftet der å støver🥺Ts Anonymkode: 14b0b...336 Kan du finne en plass til den nede? Jeg har faktisk min barndomsbamse på hjemmekontoret 😅 Anonymkode: 57b51...e87 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #22 Skrevet 9. juni Jeg har egentlig kastet det meste på veien. Kvittet meg med en del når jeg ble samboer og la enda mer igjen når det ble slutt for da hadde jeg barn og deres ting å ta vare på. Eneste jeg har av ting fra livet før barn er bilder, ellers så har jeg kvittet meg med det meste bortsett fra en ting og to som jeg har fått i gave familiemedlemmer som faktisk har vært der. Nå er jeg i en fase hvor jeg prøve å kvitte meg med barnas ting, gutter er jo lite sentimentale så jeg tror nok at mye forsvinner. Hadde det vært opp til de så hadde jeg kvittet meg med alt men det går jo ikke. Beholder en del av lekene de lekte mest med, noen av klærne og alt som er blitt laget av de opp gjennom årene. Når jeg er død så kan de kaste alt de ikke for solgt og så har de en boks med det viktigste i. Enkelt og greit uten at det krever så mye av de. Anonymkode: 11126...190 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #23 Skrevet 9. juni Har kastet det meste, unntatt noen skoledagbøker, pokaler og alle bildene. Det jeg virkelig angrer på er at jeg solgte bunaden jeg fikk til konfirmasjonen når jeg var i begynnelsen av 20-årene for å dekke kredittkortgjeld. Anonymkode: 932f9...f04 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #24 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 🤣all right da. Teddy Den Lange lives to see another year på loftet her. Ts Anonymkode: 14b0b...336 Så bra, men loftet? Synes da den fortjener en plass nede på stuen eller soverommet. Min sitter ved siden av meg på hjemmekontoret. Anonymkode: f03c0...3ca
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du finne en plass til den nede? Jeg har faktisk min barndomsbamse på hjemmekontoret 😅 Anonymkode: 57b51...e87 Koselig selskap det vil jeg tro! Skal Teddy Den Lange komme ned fra loftet, så kan det hende mannen protesterer! Men jeg er i Marie Kondo-siget nå altså. Får forsøke å kjenne på hvem som gir mest glede, teddy eller mannen😂Ts Anonymkode: 14b0b...336
AnonymBruker Skrevet 9. juni #26 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har kastet det meste, unntatt noen skoledagbøker, pokaler og alle bildene. Det jeg virkelig angrer på er at jeg solgte bunaden jeg fikk til konfirmasjonen når jeg var i begynnelsen av 20-årene for å dekke kredittkortgjeld. Anonymkode: 932f9...f04 Åh bunaden💔 Forstår deg godt. Ts Anonymkode: 14b0b...336
AnonymBruker Skrevet 9. juni #27 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så bra, men loftet? Synes da den fortjener en plass nede på stuen eller soverommet. Min sitter ved siden av meg på hjemmekontoret. Anonymkode: f03c0...3ca Du også ja! Hm, føler ikke det er stuerent å ha bamsen sin i soffan som godt voksen. Jeg tror også at kjæledyrene her hadde sett den som sitt neste bytte🥺 Anonymkode: 14b0b...336
AnonymBruker Skrevet 9. juni #28 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har egentlig kastet det meste på veien. Kvittet meg med en del når jeg ble samboer og la enda mer igjen når det ble slutt for da hadde jeg barn og deres ting å ta vare på. Eneste jeg har av ting fra livet før barn er bilder, ellers så har jeg kvittet meg med det meste bortsett fra en ting og to som jeg har fått i gave familiemedlemmer som faktisk har vært der. Nå er jeg i en fase hvor jeg prøve å kvitte meg med barnas ting, gutter er jo lite sentimentale så jeg tror nok at mye forsvinner. Hadde det vært opp til de så hadde jeg kvittet meg med alt men det går jo ikke. Beholder en del av lekene de lekte mest med, noen av klærne og alt som er blitt laget av de opp gjennom årene. Når jeg er død så kan de kaste alt de ikke for solgt og så har de en boks med det viktigste i. Enkelt og greit uten at det krever så mye av de. Anonymkode: 11126...190 Kan hende gutta har et annet syn på det når de blir eldre eller får barn selv, det var omtenksomt å spare på litt for dem❤️ Ts Anonymkode: 14b0b...336 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #29 Skrevet 10. juni Jeg kaster eller gir bort alt som jeg ikke lenger har bruk for. Ser alltid fremover, og prøver å unngå nostalgisk sentimentalitet Anonymkode: 7c4d7...3e7 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #30 Skrevet 10. juni Jeg har kasta mye. Og jeg skal kaste enda mere. Jeg skal flytte til mindre hus så jeg må enten jeg vil eller ikke. Det jeg tar vare på er alt av smykker og ringer. Mye jeg ikke syntes var fint men som jeg nå synes er fint. Både etter min mormor og farmor. Og sølvbestikk. Det tar jeg vare på. Så er det noen fat og skåler som betyr noe. Minner. De tar jeg vare på. Jeg har heller kasta dem fra ikea og begynt å bruke dem i hverdagen istedenfor. Så blir det brukt. Blir dem ødelagt så er det hvert fall meningen. Anonymkode: 83585...b07 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #31 Skrevet 10. juni Med vilje brant jeg alle dagbøkene fra ungdomstiden. Ingen skal lese det som jeg skrev den gang, det var ikke hyggelig lesing og det endrer ingenting om det hadde blitt lest nå uansett. Så opp i flammer med det! Jeg kvitter meg med nips, pynt og ting som samler støv. Ikke at du kan se det for de tre andre som bor her hamstrer "alt". Ting som ikke virker, ting jeg ikke husker funksjonen på (eller finner laderen til) og masse "nyttig en dag" går også ut. Ja jeg har brent meg og trengte det etterpå, men det er bare ting og ikke uerstattelige så vi har kjøpt eller fått nye. Jeg kaster lite men gir bort mye. Kjøper ofte brukt selv. Uten vilje gav jeg bort kasser med ting jeg gjerne kunne beholdt: russedress, serviser, kassetter, og diverse kjøkkenutstyr og ting jeg hadde pakket ned og glemt. Tanteunge trengte "alt" til første hjem, mannen og jeg hadde dobbel (og trippelt!) med ting så hun fikk ta alle kassene mot at hun tok alt. Russedressen kunne jeg gjerne ha fått igjen, men men.. det er bare ting. Anonymkode: 3b9f5...79e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå