Gå til innhold

Noen eldre menn her som har hell med yngre damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Type 40 årene med tjue åringer? Hvis det er noen eldre enn det for all del, share your story.

Anonymkode: c775b...27d

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ønsker du å date noen som kunne gått i klasse med datteren din?

Anonymkode: 814b3...794

• Liker 14
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Spør hva du legger i hell. Er 42, og opplever mer interesse fra de på 25 enn de på 45, men det blir jo aldri noe seriøst av det.

Anonymkode: b87e9...bfa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spør hva du legger i hell. Er 42, og opplever mer interesse fra de på 25 enn de på 45, men det blir jo aldri noe seriøst av det.

Anonymkode: b87e9...bfa

Flott å høre.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om å føle deg ung og sprek igjen!

Anonymkode: 1fee1...65b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Drømmer om å føle deg ung og sprek igjen!

Anonymkode: 1fee1...65b

Jeg er relativt ung og sprek. Enda i tredve årene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hun kunne ikke vært datteren min.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva legger du i hell? Som i noen som får oppmerksomhet av yngre damer eller tenker du på noen som har vært i et godt forhold med ei betraktelig yngre dame over tid?

Jeg er 46 og blir sjekket opp av damer på «halve min alder» stort sett hver gang jeg er ute og danser. Og har hatt fwb som var 21 år yngre. MEN det ble veldig tydelig at jeg og disse damene er på et fundamentalt forskjellig sted/fase i livet og det kunne nok ikke vært et sunt og friskt forhold. 20 år eller mer er en veldig stor forskjell med tanke på så mange ting som faktisk er viktig om et forhold skal bestå over tid. 

• Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

48 her. Hell? Får en del oppmerksomhet fra kvinner i 20-åra ja. Som er på flørtern. 
Men helt uinteressant. De kunne jo vært dattera mi. Dessuten tror jeg ikke det er noe real action i flørtingen deres. Det er nok dit og ikke noe lenger. 
De fleste jenter i den alderen er ikke interessert i middelaldrende menn. 

Anonymkode: f10e6...97d

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
Te- Presten skrev (4 minutter siden):

Hva legger du i hell? Som i noen som får oppmerksomhet av yngre damer eller tenker du på noen som har vært i et godt forhold med ei betraktelig yngre dame over tid?

Jeg er 46 og blir sjekket opp av damer på «halve min alder» stort sett hver gang jeg er ute og danser. Og har hatt fwb som var 21 år yngre. MEN det ble veldig tydelig at jeg og disse damene er på et fundamentalt forskjellig sted/fase i livet og det kunne nok ikke vært et sunt og friskt forhold. 20 år eller mer er en veldig stor forskjell med tanke på så mange ting som faktisk er viktig om et forhold skal bestå over tid. 

Da har du "hell" med yngre damer etter min mening. Gratulerer.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det ønsker jeg heller ikke. Har aldri ligget med noen under 30, og har ikke tenkt å begynne nå som jeg nærmer meg 40 selv.

Anonymkode: b6f8f...676

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men det ønsker jeg heller ikke. Har aldri ligget med noen under 30, og har ikke tenkt å begynne nå som jeg nærmer meg 40 selv.

Anonymkode: b6f8f...676

Herregud.. 🙄

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Få av dem. De fleste par er samme alder, opptil +2 år for mannen. 
Det beste er vel å gå etter mennesket, ikke alderen. Som en dame her inne, hun ville helst ha en lege.
Det blir litt grunt. 

Anonymkode: 1d3f3...726

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Yngre menn har hell med yngre og eldre damer.

Anonymkode: d6ec3...8cc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette blir jo helt irrelevant for veldig mange. 

Jeg er selv i 40-årene og har barn i småskolealder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hell som i forhold, FF, eller noe helt annet?

Jeg er ikke interessert i forhold, med intensjon om barn og familie, med unge damer, men har ikke noe i mot å ligge med noen av de. 

Er bare et par måneder siden et 2-årig FF-forhold ble avsluttet med ei som er 21. Er og har vært trener for henne i en individuell idrett. Begge er fornøyde med det vi har hatt, nå vil hun utforske livet videre med noen med tanke på et langvarig forhold. Det er fint og riktig for henne, jeg har gitt henne noen fine opplevelser, og jeg har fått ha sex med en deilig ung dame med topp idrettskropp. 

M49

Anonymkode: e311c...d15

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i forhold, med intensjon om barn og familie, med unge damer, men har ikke noe i mot å ligge med noen av de. 

Er bare et par måneder siden et 2-årig FF-forhold ble avsluttet med ei som er 21. Er og har vært trener for henne i en individuell idrett. Begge er fornøyde med det vi har hatt, nå vil hun utforske livet videre med noen med tanke på et langvarig forhold. Det er fint og riktig for henne, jeg har gitt henne noen fine opplevelser, og jeg har fått ha sex med en deilig ung dame med topp idrettskropp. 

M49

Og så treneren hennes … 😳 æsj 🤮

Anonymkode: 9b74a...7c3

• Liker 17
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

M49

Dette du beskriver regnes som utnytting av makt og tillit. Mulig også et tilfelle av grooming. 

De fleste idrettsorganisasjoner forbyr slike intime relasjoner grunnet den enorme makt ubalansen. Her har du utnyttet din stilling.

Anonymkode: 7a331...adc

• Liker 10
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

M49

Fy faen, du begynte da hun fremdeles var tenåring. Du burde aldri fått være trener.

Anonymkode: 5801b...a32

• Liker 14
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en FF når jeg var 20, han var 40 år. Han holdt seg godt og var mye bedre i senga enn gutter på egen alder. Har datet flere menn etter det som var eldre. Når jeg var 29 år, datet jeg en på 56 år. Men der ble aldersforskjellen veldig tydelig i lengden. Datet også en litt i fjor når jeg var 33 år og han 49 år. Og nei, jeg har ikke daddy issues, jeg bare liker eldre menn fordi de kan knulle ordentlig. Så lenge de holder seg bra for alderen så er det ofte det beste. 

Anonymkode: c3d86...eec

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...