Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg ny kontorstol snart. Noen som har forslag eller tips? Hørt mye bra om Håg sine, men vet ikke helt hva de ligger på prismessig. Noen som vet?

Ava Adore

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Hva er du villig til å betale for en stol?

Skrevet

Hvis du bruker den mye, så legg litt mer penger i kjøpet med en gang. Vi har kjøpt en fra Ikea (ca. 1000 kr.), og den er kjempevond å sitte i.

Gjest -eline-
Skrevet

Håg har kjempegode stoler, jeg har utrolig lyst på Håg Capisco selv. Satt på en slik en hel sommer for etpar år siden, utrolig god stol som virkelig oppfordrer til å skifte stilling med jevne mellomrom.

Skrevet
Håg har kjempegode stoler, jeg har utrolig lyst på Håg Capisco selv. Satt på en slik en hel sommer for etpar år siden, utrolig god stol som virkelig oppfordrer til å skifte stilling med jevne mellomrom.

Jobben kjøpte den i sort skinn til meg. Vil aldri bytte og løper rundt og leter hver gang jeg har vært borte og noen har "lånt" den av meg.

Skrevet
Hvis du bruker den mye, så legg litt mer penger i kjøpet med en gang. Vi har kjøpt en fra Ikea (ca. 1000 kr.), og den er kjempevond å sitte i.

Vi har kjøpt en på IKEA for 700 kr og den er kjempegod...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Vi kjøpte faktisk to på Jysk (!) til 500 kr (de var på tilbud da, men om de ikke fortsatt er det var normalpris 7-800), og de er faktisk veldig gode å sitte i.. Mye bedre enn de fleste andre (som også var mye dyrere ofte) vi var rundt og prøvde :)

Skrevet
Vi har kjøpt en på IKEA for 700 kr og den er kjempegod...

Har hatt min i 3-4 år, og bruker den hver eneste dag. Var veldig god i begynnelsen...

Håg er vel litt dyrere enn alle andre stoler?

Gjest -eline-
Skrevet
Har hatt min i 3-4 år, og bruker den hver eneste dag. Var veldig god i begynnelsen...

Håg er vel litt dyrere enn alle andre stoler?

Håg er dyre ja, Capisco tror jeg koster 5-6000... fant ingen priser i Norge, men den koster 4880 dkk uten moms... De har gode modeller som er billigere, men _billige_ er de ikke uansett. Så ja, de er dyre, men bruker man den mye så kan det være verdt det. Hvertfall hvis man har problemer med rygg etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...