AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Har dere innetid for 15-åringer på hverdager? Er det urimelig å si at hen bør være hjemme rundt 21.30 pga skole neste dag (og hen ofte bruker lang tid på dusj, kveldsmat etc)? Har ikke hatt fast innetid fram til nå, siden faste aktiviteter har tatt mye av kveldene hittil. (Helg er noe annet altså. Der har vi lagt oss på midnatt så lenge vi vet at hen er hos venner). Anonymkode: e660d...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Jeg syns 21:30 var sent på en skolekveld, 21:00 er bra nok. Anonymkode: 23f31...b10 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Nå er det jo ikke mange skoledager igjen før sommerferien. Men jeg hadde sagt 21:30 for en 15 åring. Anonymkode: dd29f...bd3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Takk for svar! Og så jeg som trodde 21.30 var litt tidlig (vanligvis slutter fritidsaktiviteten senere enn det et par ganger i uka), men da holder jeg på det de siste par skoleukene. Anonymkode: e660d...2e4
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Vi har lagt oss på kom hjem når de andre drar hjem og det har betydd ca 20:30 om vinteren og ca 21:30 nå. Anonymkode: f78cd...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Hvis han skal dusje og spise og surre litt rundt, så er ikke 21 seint. Da har han en time til å surre, og en halvtime til å roe ned før i seng 22:30. Anonymkode: a742e...605 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni #9 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg syns 21:30 var sent på en skolekveld, 21:00 er bra nok. Anonymkode: 23f31...b10 Min 12 (snart 13.åring) har innetid kl 21..en dag i uken er han ikke engang ferdig på trening kl 21.. 16åringen ( går k 10., akkurat fylt), har egentlig ikke en spesiell innetid på hverdagen. Hun styrer selv. Hun bruker som regel å være hjemme til Kl 22. Så lenge de kommer seg opp om morningen, gjør det bra på skolen og oppfører seg ordentlig, er det viktig å la de begynne å ta ansvar for seg selv. har aldri hørt om ungdommer på vgs sommaren innetid. Anonymkode: ddb89...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå