AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hvilken brus mener du smaker mest som sukkerversjonen? For min del er det Solo super som smaker mest likt originalen, klarer faktisk ikke å smake forskjell. Anonymkode: e55a7...403 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Kanskje Sprite Zero, men er en stund siden jeg har sammenlignet dem. Anonymkode: b8f59...a75
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken brus mener du smaker mest som sukkerversjonen? For min del er det Solo super som smaker mest likt originalen, klarer faktisk ikke å smake forskjell. Anonymkode: e55a7...403 Hvis du ikke smaker forskjell så må det være noe _alvorlig_ galt med smaksløkene dine… Ingen sukkerfri brus smaker som ordentlig brus. Anonymkode: 68ff0...4d7 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Solo super og Fanta uten sukker . Anonymkode: 94cab...8cd
17.11 Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Jeg er stor solo-elsker, og smaker definitivt forskjell. Kunstig sukker har en snodig smak som jeg aldri blir helt vant til. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni #8 Skrevet 9. juni Ingen av de. Smaker du ikke forskjell har du ikke smakssans. Anonymkode: 44631...2d7 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken brus mener du smaker mest som sukkerversjonen? For min del er det Solo super som smaker mest likt originalen, klarer faktisk ikke å smake forskjell. Anonymkode: e55a7...403 Jeg bryr meg vanligvis ikke, men akkurat Solo er den eneste brusen der jeg faktisk bevisst velger sukkervarianten. Super har en merkelig ekstrasmak som ikke er god for min del. Anonymkode: 171af...47f 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni 7 up smaker helt likt begge varianter, synes jeg. Men det er fordi de har søtstoff også i "sukkervarianten" og dermed smaker den kunstig som en kunstig søtet variant. Anonymkode: 612a7...99f
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bryr meg vanligvis ikke, men akkurat Solo er den eneste brusen der jeg faktisk bevisst velger sukkervarianten. Super har en merkelig ekstrasmak som ikke er god for min del. Anonymkode: 171af...47f Dette er jeg veldig enig i. Liker godt brus uten sukker, men akkurat de «super» variantene har en merkelig smak som jeg ikke kjenner i annen sukkerfri brus. Gjelder alle superbrusene. Selv synes jeg villa og sprite smaker mest likt originalen uten at det er de brisene jeg selv drikker mest Anonymkode: b7662...aa2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni Cola. Får jeg et glass servert på restaurant, så kan jeg ikke smake om det er med ell uten sukker Anonymkode: 6e389...afb
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni Jeg drikker ikke sukkerholdig brus på grunn av diabetes og elsker brus. For meg er det grans cider og kanskje Coop appelsinbrus sine sukkerfrie som smaker mest likt sine sukkerholdige orginaler. Er helt enig i at all sukkerfri brus smaker annerledes enn sukkerholdig brus. Har også merket meg at brus og sukkerfri saft må inneholde aspartam og acesulfam for å være gode. Er det søtet med noe annet blir smaken feil. Solo super har helt grei smak, men det kan ikke sammenlignes med vanlig solo. Anonymkode: 0668f...29a 1
Ullvott Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Jeg tror det kommer veldig an på hvem du spør, men Hamar og Lillehammer julebrus uten sukker smaker ganske likt originalen, synes jeg. Det er selvsagt ikke riktig årstid for den nå, men om ca 5 måneders tid er den tilbake.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #15 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 22.35): Villa er imponerende lik. Anonymkode: 5f6d2...1fb Synes også Villa Anonymkode: fe159...f33 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #16 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 22.36): Hvis du ikke smaker forskjell så må det være noe _alvorlig_ galt med smaksløkene dine… Ingen sukkerfri brus smaker som ordentlig brus. Anonymkode: 68ff0...4d7 Enig. Sukkerbrus er helt grusomt, legger seg som belegg i munnen 🤮 Anonymkode: df0ec...262 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 23.11): Ingen av de. Smaker du ikke forskjell har du ikke smakssans. Anonymkode: 44631...2d7 Det gir ingen mening. I en gruppe med lettbrus er det alltid en som smaker mest som vanlig brus. Uavhengig av hvor langt unna smakene er. Anonymkode: 3b6a6...dc1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Enig. Sukkerbrus er helt grusomt, legger seg som belegg i munnen 🤮 Anonymkode: df0ec...262 Enig. Jeg foretrekker kunstige søtningsmiddler. Det har en bedre smak enn sukker. Anonymkode: 3b6a6...dc1
Gjest Nådeløs Skrevet 12. juni #19 Skrevet 12. juni Ingen av de. Smaker man ikke forskjell så har nok all den kunstige søtningen rota til smaksløkene. Solo super kan fungere i nøden, men den er tam og uten smak i forhold til originalen. Hva man liker best kan være opptil hver enkelt, men at man påstår at det ikke er forskjell syns jeg er rart. Er som å si at pære og eple smaker likt.
Hololo Skrevet 12. juni #20 Skrevet 12. juni Solo super er den jeg tenker er mest lik orginalen, faktisk eneste sukkerfrie brusen jeg tenke er bedre enn orginalen og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå