Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #1 Del Skrevet 20. november 2002 slik har jeg det fortiden. Jeg kjenner kjertlene i brystene, stikking og spreng, og brystene har blitt tyngre og større, ser blodårene, har blitt blodutredelse. Brystvortene knopper seg oftere, de har blitt større og er i periode ømme. Tung i hode,er trøtt hele tiden, sliten og uopplagt. Har de siste nettene hatt problemer å sove om natten. Er kvalm i perioder, før og rett etter et måltid. Kjenner en slags kribling i magen, har mensliggnende murring i magen,er litt oppblåst (buksa strammer), ikke noe store problem med avføringen.Humørsvingninger, gråter for ingenting. Fryser lett, men har i periode hetetokter, spesielt om natta. Tannkjøttet er spent/ømt/sårt. Økt spytt ved kvalme-periode.Litt sure oppstått. Samboeren sier jeg er våtere der nede en vanlig, litt utflod. Jeg hadde mensen for ikke så lenge siden. Men den var så kort. Blødde litt (mindre en vanlig) i to dager, resten brunt utflod.Alt i alt 4 dager. Tør ikke å teste. Er redd for å bli skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. november 2002 #2 Del Skrevet 20. november 2002 Dette er jo veldig typiske graviditetssymptomer da. Jeg synes du skal ta en test, så slipper du å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå