Gå til innhold

Vold i hjemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever i en situasjon med alvorlig vold i hjemmet.Min oppholdstillatelse er knyttet til min ektemann og derfor føler jeg meg fanget.Jeg kom sammen barn men hun bor alene fordi man min er sint.Å vende tilbake til hjemlandet mitt er ikke trygt for meg.Jeg mistet jobben min i hjemlandet mitt.Jeg er begrenset.🥹

Anonymkode: 11a53...81d

Skrevet

Udi.no. politi.  Der finnes mange hjelpe organisasjoner som kan hjelpe deg

Skrevet

Aaaaah, jeg blir så sinna!!!! 🤬😭 Enkelte mannfolk er så ekstremt fulle av dritt!! 

Oppsøk krisesenter med en gang, og få de til å hjelpe deg vekk fra det krypet av en mann du har! 
Lykke til til deg, vær sterk! 💔❤️

Anonymkode: cd347...250

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med ditt nærmeste krisesenter, som hjelper mennesker i en sårbar situasjon. Du finner kontaktinformasjon til alle landets krisesentre her. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og som kan hjelpe deg i den situasjonen du er i nå. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Med omtanke og hilsen,

veronica<3, mod

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...