AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Jeg er i et forhold med en mann som plutselig har sluttet å ringe, sende meldinger og lignende. Vi har begge barn på hver vår kant, men bor ikke sammen. Han sier han er sliten og nedfor. Han sier at det ikke har noe å gjøre med forholdet vårt, men den siste tiden har han tatt veldig lite kontakt. Han er nærmest fraværende. Dette skjedde etter en krangel vi hadde for litt tiden og det har ikke gått seg til. Tidligere ringte vi hver dag. Nå er det omtrent stille. Råd? Anonymkode: 8f8e9...9e1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Han gir deg jo tydeligvis ikke det du trenger i forholdet. Ville tatt det opp med han at « Jeg blir usikker på forholdet og fremtiden vår , når jeg føler at du trekker deg tilbake» Kan vi snakke om det? Du må jo ta et valg for deg selv om hvor lenge du orker dette. Anonymkode: dfab4...004
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Send han en melding og spør han hvordan det går? Om dere skal møtes snart? Sjekk hvordan han har det først, så kan du lodde stemningen for forholdet etterpå. Anonymkode: 32f7b...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå