Uanonym bruker Skrevet 18. juni #101 Skrevet 18. juni Misliker alt som blir "for mye av det gode". Overdreven sminke, for trange/utfordrende klær, for store/løse klær osv. For vanlige mennesker i hverdagen er en mellomting som regel det mest kledelige. Ellers finnes det selvfølgelig stiler jeg synes er finere og styggere enn andre, men da handler det mer om personlig smak og hva den enkelte kler. Andre kan være fine med snitt eller stiler jeg synes er stygge og omvendt. Som med kort vs. langt hår for eksempel. Det eneste jeg misliker med det, er når kvinner tror de MÅ ha langt hår fordi de er unge, og så bikker de 40 (eller er det muligens 50 som er grensa nå for tida) og så tror de at de MÅ ha kor hår. I stedet for å ta hensyn til egen smak og hva de kler. Det er ikke alder som avgjør hva slags hårfrisyre man bør ha, men hva man liker, hva man kler, hvilken hårtype man har osv. Og så er det jo heller ikke sånn at enten må man ha hår til rumpa, eller så må man ha kort-kort. Det finnes en masse mellomting - og som påpekt i forrige avsnitt, så er det ofte en mellomting folk flest kler. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #102 Skrevet 18. juni Ankelsokker når antrekket hadde blitt mye penere med lengre sokker. Sammen med jeans og sneakers for eksempel. Anonymkode: 45117...8ab
AnonymBruker Skrevet 18. juni #103 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men alle går med solbriller på hodet. Anonymkode: 3ccf6...567 Det blir ikke finere av den grunn. Anonymkode: 64e68...6ce
AnonymBruker Skrevet 18. juni #104 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 16.42): Synes veskecharms er utrolig stygt, og særlig disse som trender nå: Anonymkode: 2e4b0...8e6 Dette har jeg ikke fått med meg engang. Måtte google. Grusomt! Det er virkelig bare å glemme at folk skal senke forbruk. FOMO har tatt full styring. Anonymkode: 32fd7...e84 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni #105 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ankelsokker når antrekket hadde blitt mye penere med lengre sokker. Sammen med jeans og sneakers for eksempel. Anonymkode: 45117...8ab Jeg må være gal har jeg forstått her i tråden, men jeg synes det er penest med ankelsokker sammen med jeans og sneakers jeg Anonymkode: a809a...155 10
AnonymBruker Skrevet 18. juni #106 Skrevet 18. juni Det meste kler den smukke, det ligger det noe i. Så lenge det ikke er overdrevent. Av influenserne reagerer jeg på Fetisha og gjengen, Tomine Harket styler seg stygg. Dumt, for hun er egentlig nydelig. Jeg sliter med å ta menn med rævsprekken framme seriøst, må også le litt av kvinner son ser ut som en ball med to bein Anonymkode: 3866e...c34 1 1
Thyra Skrevet 18. juni #107 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 13.6.2025 den 21.10): Solbriller oppe på hodet=i håret. Ser harry ut og de er ikke laget for å få hårprodukter på glassene. Anonymkode: 45117...8ab Jeg pleier å vippe opp solbrillene når jeg går inn eller er i skyggen, og vippe dem ned igjen når det er sol. Ikke fordi jeg tror det er kult, men fordi det er praktisk. Bruker ikke produkter i håret. 3
Thyra Skrevet 18. juni #108 Skrevet 18. juni Gentleman59 skrev (På 13.6.2025 den 20.46): M66: Forstørrede rumper Antrekk som ikke passer anledning Mennesker som tror det finnes mer enn to kjønn Kvinner som bruker joggesko til kjole og skjørt Nå bruker ikke jeg mye kjole og skjørt, men bruker mye joggesko. Ikke at det er så pent, men når det gjelder fottøy er helse og komfort viktig! 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #109 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 16.40): Har dere noen manneting å kritisere da? Anonymkode: 554cd...94f 3-dagers-skjegg, jeg hater det. Det er stygt, det stikker og er bare ufyselig! Anonymkode: cf9a5...650 1
Gentleman59 Skrevet 18. juni #110 Skrevet 18. juni Thyra skrev (31 minutter siden): Nå bruker ikke jeg mye kjole og skjørt, men bruker mye joggesko. Ikke at det er så pent, men når det gjelder fottøy er helse og komfort viktig! M66: Spørsmålet var "Hvilke trender misliker du/ forstår ikke? Både mote, livsstil, beauty, alt!" Jeg har listet opp noen av de jeg misliker. Legger til: Rolex Veganere/vegetarianere Åndelige
AnonymBruker Skrevet 18. juni #111 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men alle går med solbriller på hodet. Anonymkode: 3ccf6...567 Ikke jeg! Det ødelegger brillene. Anonymkode: 2e4b0...8e6
AnonymBruker Skrevet 18. juni #112 Skrevet 18. juni Gentleman59 skrev (37 minutter siden): M66: Spørsmålet var "Hvilke trender misliker du/ forstår ikke? Både mote, livsstil, beauty, alt!" Jeg har listet opp noen av de jeg misliker. Legger til: Rolex Veganere/vegetarianere Åndelige Haha, da misliker du MEG 😂 Jeg liker ikke smaken og konsistensen av kjøtt, så derfor spiser jeg det ikke. Da kan jo jeg legge til at jeg misliker carnivore-dietten. Og trenden med blanke fjes, glemte å nevne det tidligere. Anonymkode: 2e4b0...8e6
Gentleman59 Skrevet 18. juni #113 Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha, da misliker du MEG 😂 Jeg liker ikke smaken og konsistensen av kjøtt, så derfor spiser jeg det ikke. Da kan jo jeg legge til at jeg misliker carnivore-dietten. Og trenden med blanke fjes, glemte å nevne det tidligere. Anonymkode: 2e4b0...8e6 M66: Jeg misliker også folk på enhver diett og med påstått mote-allergi/mote-intoleranse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #114 Skrevet 18. juni En ting som har irritert meg i flere år, er diverse folk som flyr rundt med briller bare fordi de tror det er hipt og kult, og ikke fordi de faktisk har behov for briller. Når det gjelder briller og trender, så synes jeg det er utrolig mye stygt og se, både når det gjelder størrelse på briller, og diverse farger og mønster. En annen ting som jeg som regel synes er stygt, er de som har lagt inn implantater i rumpa, og disse er det som regel ikke bare bare og fjerne, hvis man senere angrer på det. Jeg tilhører de som synes en liten og stram rumpe er flottest, både hos menn og kvinner. Anonymkode: 308a5...a6d 2
Blåsippa Skrevet 18. juni #115 Skrevet 18. juni - Snakke med knirkestemme - Artister som synger med barnslig/tilgjort stemme - Norske artister som synger teite sanger om følelser på norsk - At palatalisering og tjukk L ser ut til å forsvinne fra dialekter - At folk gir F i å lære seg bøying av verb - Jeffrey Dahmer-briller - Dongeribukser som fremhever bollemusa (og alt ekstra over der igjen) - Bob - Woke/krenkehysteri - Folk som tar selfie/legger ut selfie hver dag. - Alt det andre som er nevnt tidligere her med øyenbryn, glinsetryner, fillers, botox osv. 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni #116 Skrevet 18. juni De her lange heslige fake neglene. Ducklips/fillers. Det er stygt. Veldig langt hår. Fake øyevipper. Disse som gjør at øynene forsvinner. Anonymkode: b8a37...557 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni #117 Skrevet 19. juni Menn med håret i man-bun, og hipster skjegg. Anonymkode: 12b35...adb 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #118 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 16.40): Har dere noen manneting å kritisere da? Anonymkode: 554cd...94f La meg først si at jeg synes enkelte er veldig fine med skjegg. Noen kler kort og noen kler lengre. Men jeg personlig synes det veldig sjeldent er fint med menn som har grått skjegg (både kort og langt). Så jeg synes ofte at det er sånn at de som har hatt skjegg som yngre og som så begynner å bli grå, ofte ser eldre ut enn det de er. Og om de barberer det vekk, så ser de plutselig ut som sin alder igjen. Anonymkode: 93a77...4cf
Sigrid<3 Skrevet 21. juni #119 Skrevet 21. juni (endret) Sagging bland gutter, det er bare ekkelt når buksen henger så langt ned at man ser halve trusen Endret 21. juni av Sigrid<3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #120 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 18.16): må også le litt av kvinner son ser ut som en ball med to bein Ikke snakk sånn om mora mi ! Anonymkode: 75576...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå