Gå til innhold

Hvilke trender misliker du/ forstår ikke? Både mote, livsstil, beauty, alt!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen manneting å kritisere da?

Anonymkode: 554cd...94f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere noen manneting å kritisere da?

Anonymkode: 554cd...94f

Botox, hårtransplantasjon og Rolex.

Anonymkode: 32fd7...e84

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Butter yellow som sommerens store trendfarge. Veldig få kler den. 

Anonymkode: 85647...0c0

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det nødvendig å ha solbrillene oppå på hodet på sommerdager? 🤔 Det har aldri jeg 🤷🏼‍♀️ Har dem på nesa, og hvis jeg går innendørs tar jeg dem av - skal jeg bare innom en liten tur holder jeg dem i hånden, hvis ikke legger jeg dem i etuiet som alltid er med i veska 👍🏻 Liker å ta vare på tingene mine.

Anonymkode: 2e4b0...8e6

Jeg har ikke noe etui ,det er kun billige briller. Og legger jeg dem fra meg så blir de borte. Jeg har dem til og med dem på hodet i dusjen 😅

Uansett er det helt normalt og veldig vanlig. Og ja,det er nødvendig. 

Anonymkode: 3ccf6...567

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den sykeste trenden jeg ser for tiden er "age preventative botox", unge kvinner i tidlig 20-årene som er så redde for å å få rynker at de tar botox før de har fått noe som helst. Det eneste som skjer er at de ser eldre ut, det er faktisk trist.

Anonymkode: 8022a...e28

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt. Kan ikke fordra trender og flokkmentalitet 

Anonymkode: 3c7c2...5a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 23.04):

Rumpeimplantat. Jeg fatter det bare ikke. Folk vil ha store romper? Opererer seg! Å være brei over baken. Veltrente, pene forfengelige kvinner. Man ser jo bare tjukk ut, og så uelegant? Nå er jeg hetero dame, men takke meg til en flat rumpe på hvem som helst. Jeg syns det er så stygt!!!

Anonymkode: 751bc...1a7

Nei, en flat rumpe er utrolig stygt og utiltrekkende. En naturlig, veltrent rumpe med en god del muskelmasse ser kjempebra ut. BBL ser helt forjævlig ut.

Anonymkode: 6134f...06c

• Liker 2
Skrevet

- Veldig sterk contouring. Det ser bare altfor voldsomt ut.

- De der HÉST-genserne. Hele merket og logoen er jo bare en åpenbar kopi av Hermès. Jeg synes det bare blir litt...patetisk. Det er ikke billig(ere) klær jeg har noe i mot, men jeg synes det blir så kleint når et merke forsøker å kopiere et større luksusmerke i stedet for å være mer original.

- Å stemple alle som stemmer på høyresiden som dårlige mennesker, når de fleste bare er helt vanlig middelklassemennesker som er lei av å ha altfor dårlig råd, er lei av at gatene føles mer utrygge og har generelt fått en større mistillit til venstresiden. 

- Å sole seg med vilje. Det blir nok de samme folkene som begynner å kjøpe dyre anti-aging-kremer på apoteket når de er 35. 

- Å se på sånne billige TV-show med Mads Hansen, Vita & Wanda, Sophie Elise, Tim Kristian osv. Vi dyrker stokk dum influencere hele tiden og jeg blir lei. Jeg savner mer kjendiser med ekte talenter, ikke bare mennesker som har blitt kjent fordi de har oppmerksomhetssyke, nesten histrioniske personligheter.

- Å prøve å unngå å virke som en turist, når bare er på ferie og bokstavelig talt er en turist. Det har blitt en greie å synes at folk som går rundt å åpenbart fascineres av natur og bygninger, tar masse bilder og har på seg sko ment for å gå mye er kleine. De vil liksom virke "kulere" til innbyggerne av landet de reiser til. Chill, de skjønner fortsatt at dere er turister.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 16.47):

Jeg har ikke noe etui ,det er kun billige briller. Og legger jeg dem fra meg så blir de borte. Jeg har dem til og med dem på hodet i dusjen 😅

Nødvendig for deg da, men ikke nødvendigvis for alle andre. Og pent er det ikke uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Synes veskecharms er utrolig stygt, og særlig disse som trender nå: 

IMG_1913.thumb.jpeg.0e3f0bebdaae0a6d24015fd3bcf8441d.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett dem i utrigningen på toppen, enkelt og greit. 

Det at noe er vanlig er ikke et argument for noe som helst, det ser ikke mindre teit ut fordi om mange gjør det.

Anonymkode: 64e68...6ce

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du vasket håret da? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sett dem i utrigningen på toppen, enkelt og greit. 

Det at noe er vanlig er ikke et argument for noe som helst, det ser ikke mindre teit ut fordi om mange gjør det.

Solbriller i utringingen er I HVERT FALL harry! Blodharry vil jeg kalle det. Mye mer harry enn å ha dem på hodet. Er dessuten ikke alle som liker å gå med utringing. Ser dumt ut å ha dem helt oppe ved halsen også. Men ha dem i utringningen ser blodharry ut, spesielt om personen har store pupper og dyp utringing. 

Anonymkode: c4501...95f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvordan får du vasket håret da? 

Solbriller i utringingen er I HVERT FALL harry! Blodharry vil jeg kalle det. Mye mer harry enn å ha dem på hodet. Er dessuten ikke alle som liker å gå med utringing. Ser dumt ut å ha dem helt oppe ved halsen også. Men ha dem i utringningen ser blodharry ut, spesielt om personen har store pupper og dyp utringing. 

Anonymkode: c4501...95f

På KG er alt harry, så det er det siste ordet man trenger å bry seg noe om.

Jeg går forøvrig heller ikke med dyp utringning.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes veskecharms er utrolig stygt, og særlig disse som trender nå: 

IMG_1913.thumb.jpeg.0e3f0bebdaae0a6d24015fd3bcf8441d.jpeg

Synes de er så søte😍

Anonymkode: a809a...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 23.39):

Glemte en ting! Stringbikinitruse! 

Anonymkode: 6779d...487

synes de bikinibuksene som ser ut som hipster, men viser 90 prosent av rumpeballene er like ille

Anonymkode: 6d8b9...5f2

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Synes de er så søte😍

Ikke for å være slem, men hvis du synes de der er søte så tror jeg du trenger å legges inn i en eller annen psykiatrisk avdeling. De ser helt forferdelig creepy ut. Rett og slett til å få mareritt av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
PURE/HONEY skrev (8 timer siden):

Ikke for å være slem, men hvis du synes de der er søte så tror jeg du trenger å legges inn i en eller annen psykiatrisk avdeling. De ser helt forferdelig creepy ut. Rett og slett til å få mareritt av.

Ja da må jeg nok legges inn for jeg synes de er veldig søte🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Laminerte øyenbryn, fillers i leppene og denne "wet-looken" i ansiktet er noe av det styggeste jeg ser😣 ja, og så gebisstennene mange influensere får satt på...😁

Anonymkode: 27ccb...791

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2025 den 16.41):

Nødvendig for deg da, men ikke nødvendigvis for alle andre. Og pent er det ikke uansett.

Men alle går med solbriller på hodet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men alle går med solbriller på hodet. 

Ja og det er veldig praktisk,kunne ikke brydd meg mindre om hva folk syntes om det.

Anonymkode: 71913...2e7

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...