Gå til innhold

Hvilke trender misliker du/ forstår ikke? Både mote, livsstil, beauty, alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misliker helt glatt hestehale og isbading

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De øyenbrynene folk har nå. Tatoverte eller noe. Ser skikkelig merkelig ut. 

Anonymkode: 5dcd7...8aa

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Scrunch tights (tights inni rumpa) på trening. 

Anonymkode: 3b0b9...c6d

• Liker 45
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke konseptet "trender" i det hele tatt eller hva som er vitsen med det (bortsett fra at butikker tjener penger på at folk bytter ut garderobe, interiør og sminke hver gang det kommer en ny "trend").

Hvem bestemmer hva som er "in" nå? Også er det tåpelig at så mange samtidig synes den nye trenden er sååååå fin, også blir de alle like leie den også samtidig. 

Anonymkode: 64e68...6ce

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Jeg misliker trenden med kjønnsidentitet og pronomen. I stedet for å granske HVORFOR dette er et voksende problem, så skal vi vise så mye aksept, så som samfunn har vi begynt å bekrefte noe som egentlig er sykelig, som om det er normalt. Selv de som har endret kjønn og angret seg, blir jo svartmalt og nærmest forfulgt, det sier noe om hvor ekstrem denne «trenden» har blitt. 

Anonymkode: fe905...0a4

• Liker 29
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Scrunch tights (tights inni rumpa) på trening. 

Anonymkode: 3b0b9...c6d

Enig

Anonymkode: 4dc36...6a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Påsatte øyenvipper, fylte lepper og treningstights inn i rompa, som nevnt over. Disse tre opptrer gjerne samtidig på samme person, og da vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte. 

Anonymkode: 07124...203

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er litt sykt at kropp er trend. Nå har det vært trendig med store former a la Kardashians i noen år. Så er det ikke lenge siden jeg leste at nå har kvinner begynt å operere brystene mindre, for nå er det et ideal med kropp som en ballerina som holder på å ta over. Akkurat like sykt er det med alle som opererte rumpa, for å passe inn i den forrige trenden.

Jeg synes dette er ganske sprøtt. Ingen kan endre kroppsbygning annet hvert år. Det er ikke alt som kan opereres, og for de aller fleste er uansett ikke operasjoner et alternativ. At en frisk og sunn kropp, som er innen for normalen med tanke på sånt som vekt og høyde, plutselig skal anses som stygg fordi en annen kroppsbygning plutselig er trendy, det er ikke bra. Og det er noe jeg ikke helt forstår.

Anonymkode: 01f95...db8

• Liker 16
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg ikke forstår, er moten med veldig lange buksebein, som f eks disse:

BOSS TIANA - Bukse - offwhite - Zalando.no

Jeg er selv bare 1.60, og sånn ser mange bukser ut på meg _før_ jeg legger dem opp 😄

Anonymkode: 93a77...4cf

• Liker 13
Skrevet (endret)

Stanley kopp, stå 5 timer i bollekø, boccal fat removal, BBL og mye fillers, skin care rutine på 2 timer med 20 produkter (anti-rynkekrem brukt av barn, steiner man skal gni i ansiktet, Led-maske!).

Ellers liker jeg variasjonen av trender i hi, ga meg en liten latter. 

Edit: dubaisjokolade!

Endret av Anonymbruker***
  • Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Noe jeg ikke forstår, er moten med veldig lange buksebein, som f eks disse:

BOSS TIANA - Bukse - offwhite - Zalando.no

Jeg er selv bare 1.60, og sånn ser mange bukser ut på meg _før_ jeg legger dem opp 😄

Anonymkode: 93a77...4cf

Enig! Buksene må da bli utrolig stygge, slitte og skitne nederst? Bor i Bergen, så det vil dessuten se helt grusomt ut med vasstrukne buksebein opp til knærne.

Anonymkode: b24f4...de4

• Liker 11
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Rouge som ligger i en tydelig stripe på eller i nærheten av kinnbenet... Why? 

Anonymkode: 64810...9b8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fake negler og vipper.

Selv den vakreste kvinne blir «Temu» når de velger det.

Anonymkode: 3961d...39e

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

«.. og treningstights inn i rompa»

Anonymkode: 07124...203

Det sa du det. Grusomt!

Anonymkode: 3961d...39e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rumpeimplantat. Jeg fatter det bare ikke. Folk vil ha store romper? Opererer seg! Å være brei over baken. Veltrente, pene forfengelige kvinner. Man ser jo bare tjukk ut, og så uelegant? Nå er jeg hetero dame, men takke meg til en flat rumpe på hvem som helst. Jeg syns det er så stygt!!!

Anonymkode: 751bc...1a7

• Liker 15
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vipper,lange negler,tights,(både korte og lange,brukt overalt,ikke bare på trening),disse store koppene,vesker til mange tusen kroner,svindyr sjokolade,alle evinnelige kremer,serumer,oljer og gud vet hva,som 11-åringer tror de må bruke to timer hver morgen og kveld for å påføre. Og voksne som lar dem holde på.....

Anonymkode: 6779d...487

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Glemte en ting! Stringbikinitruse! 

Anonymkode: 6779d...487

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er så lei av å se nydelige jenter sminke/ordne seg veldig fint for så avslutte med å børste øyebrynshårene oppover. Ser jo helt søkt ut.

• Liker 15
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ene skjorte fliken oppi buksa. Ser 40+ damer med det overalt nå. Skjønner ikke greia.

Anonymkode: a3b1a...e9b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Blanke ansikter som liksom er «glød». 
fillers i leppene. 

Anonymkode: 089e6...455

• Liker 8
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...