AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #1 Skrevet 9. juni 2025 Hei. Har fått på Yasmin i ca 2 år. Prøver å gå på det kontinuerlig, og hadde sett for meg å ta pause en ukes tid 4-5 ganger i året. Det går aldri. Etter 5-6 uker begynner jeg å småblø som ikke stopper og jeg føler jeg må ta en pause for å blø ut. Flere som har det sånn? Grunnen for at jeg begynte på de p pillene var at jeg hadde kraftige menstrasjoner. Føler jeg blør mye i pausene også og tar ofte en ukes tid… dritt lei.. Anonymkode: 0bd30...258
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #2 Skrevet 9. juni 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Har fått på Yasmin i ca 2 år. Prøver å gå på det kontinuerlig, og hadde sett for meg å ta pause en ukes tid 4-5 ganger i året. Det går aldri. Etter 5-6 uker begynner jeg å småblø som ikke stopper og jeg føler jeg må ta en pause for å blø ut. Flere som har det sånn? Grunnen for at jeg begynte på de p pillene var at jeg hadde kraftige menstrasjoner. Føler jeg blør mye i pausene også og tar ofte en ukes tid… dritt lei.. Anonymkode: 0bd30...258 Snakk med legen du har fått resept fra. Anonymkode: 866f5...29f
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #3 Skrevet 9. juni 2025 Jeg går på Yasmin og har det ikke sånn, kan gå mange måneder uten å blø. Anonymkode: 7a0fd...0d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå