Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min 17 åring var på sparkjøp med bestemor for å kjøpe finsko for 3 uker siden. Vi la skoene i skapet i gangen og i går skulle han prøve dress og sko før bryllup neste helg. Men han hadde fått med sko i forskjellige størrelser. Får vi byttet dette? . Er 14 dager returrett 

Anonymkode: 754c4...790

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg tro dere kan få hjelp til å ordne siden det er feil fra butikken, dra dit imorgen og se hva de sier.

Anonymkode: f3006...786

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det vil jeg tro dere kan få hjelp til å ordne siden det er feil fra butikken, dra dit imorgen og se hva de sier.

Er jo litt gutten sin feil også. Han fant skoene og tok de med til kassen. Men de skal sjekke at det er samme størrelse når de slår inn i kassa?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Min 17 åring var på sparkjøp med bestemor for å kjøpe finsko for 3 uker siden. Vi la skoene i skapet i gangen og i går skulle han prøve dress og sko før bryllup neste helg. Men han hadde fått med sko i forskjellige størrelser. Får vi byttet dette? . Er 14 dager returrett 

Det er et spørsmål bare butikken kan svare på. 

Anonymkode: b9c36...2a8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er jo litt gutten sin feil også. Han fant skoene og tok de med til kassen. Men de skal sjekke at det er samme størrelse når de slår inn i kassa?

Den eneste måten du finner ut av det her på er faktisk å ta en tur til butikken og høre hva de sier.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sannsynligvis får dere byttet, siden butikken nå også står med to par sko i forskjellig størrelse. Ta med skoene til butikken for forklar situasjonen - de finner nok de andre skoene og er veldig behjelpelige med byttet 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...