AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Min 17 åring var på sparkjøp med bestemor for å kjøpe finsko for 3 uker siden. Vi la skoene i skapet i gangen og i går skulle han prøve dress og sko før bryllup neste helg. Men han hadde fått med sko i forskjellige størrelser. Får vi byttet dette? . Er 14 dager returrett Anonymkode: 754c4...790
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Det vil jeg tro dere kan få hjelp til å ordne siden det er feil fra butikken, dra dit imorgen og se hva de sier. Anonymkode: f3006...786
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det vil jeg tro dere kan få hjelp til å ordne siden det er feil fra butikken, dra dit imorgen og se hva de sier. Anonymkode: f3006...786 Er jo litt gutten sin feil også. Han fant skoene og tok de med til kassen. Men de skal sjekke at det er samme størrelse når de slår inn i kassa? Anonymkode: 754c4...790
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Min 17 åring var på sparkjøp med bestemor for å kjøpe finsko for 3 uker siden. Vi la skoene i skapet i gangen og i går skulle han prøve dress og sko før bryllup neste helg. Men han hadde fått med sko i forskjellige størrelser. Får vi byttet dette? . Er 14 dager returrett Anonymkode: 754c4...790 Det er et spørsmål bare butikken kan svare på. Anonymkode: b9c36...2a8 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er jo litt gutten sin feil også. Han fant skoene og tok de med til kassen. Men de skal sjekke at det er samme størrelse når de slår inn i kassa? Anonymkode: 754c4...790 Den eneste måten du finner ut av det her på er faktisk å ta en tur til butikken og høre hva de sier. Anonymkode: f3006...786
Mezzosoprena Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min 17 åring var på sparkjøp med bestemor for å kjøpe finsko for 3 uker siden. Vi la skoene i skapet i gangen og i går skulle han prøve dress og sko før bryllup neste helg. Men han hadde fått med sko i forskjellige størrelser. Får vi byttet dette? . Er 14 dager returrett Anonymkode: 754c4...790 Sannsynligvis får dere byttet, siden butikken nå også står med to par sko i forskjellig størrelse. Ta med skoene til butikken for forklar situasjonen - de finner nok de andre skoene og er veldig behjelpelige med byttet 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå