cafflatte Skrevet lørdag kl 18:11 #61 Skrevet lørdag kl 18:11 Hvilken utdannelse har du ts? Like barn leker best. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:39 #62 Skrevet onsdag kl 22:39 hvorfor vil du date en lege??? ikke bare er de de største barna i en barnehage, de er også utrolig arogante og ikke minst så utrolig redd for å klare seg selv i hverdagen....kos dæ Anonymkode: 4301e...69c 1
smellyshelly Skrevet onsdag kl 22:54 #63 Skrevet onsdag kl 22:54 AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 18.09): Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+ Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det? Anonymkode: 29f48...708 usj hva er du egentlig ute etter.lol............leger er nå ganske narsissistisk. men det vet dfe å...jaja date en fyr som synes det er kult å se i fett i 4 timer før de flytter fokus til neste fettspalte i 4 timer, hva tror du du oppnår med å date en lege? her er du nok naiv, du må faktisk forsåt at nå ser du en mann men ingen forståelse, hvordan kan du komme videre
AnonymBruker Skrevet i går, 05:09 #64 Skrevet i går, 05:09 AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 17.24): Jeg tror at TS først og fremst er ute etter en ting... 🤑 Anonymkode: f4f4c...0d1 Da ser man vel etter noe annet enn en lege? Er ikke så fett med mindre man driver en privatklinikk i et annet land enn Norge. Anonymkode: d06e1...d79 1
AdonisFFM Skrevet i går, 05:20 #65 Skrevet i går, 05:20 AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 18.16): Narsissistiske trekk er noe du må regne med i lederstillinger og yrker med høy lønn. Anonymkode: e983f...19b Leger er vel iblant de som tjener minst etter at tapt inntekt igjennom lang studietid; lang arbeidstid og ubekvem eksempel arbeidstid er tatt inn i beregningen. Selv jobber jeg nå mindre enn 50% men vurderer å ta to "sliteår" for å makse opp private forsikringer og opptjeninger for å føtidspensjonere som ufør. Kommer nok til å fortsette å drive treningsstudioet jeg har åpnet i Thsiland uansett, men ellers lite motivert for mer slaveri. Hvis du er ute etter en narsissist, så finn deg en politiker, eller leder i en kommune.... De tjener mer og har mer fritid også..
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #66 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Da ser man vel etter noe annet enn en lege? Er ikke så fett med mindre man driver en privatklinikk i et annet land enn Norge. Anonymkode: d06e1...d79 Nettopp. HI baserer seg i stor grad på en foreldet myte om leger og legeyrket mht. lønn, status og posisjon i samfunnet. (Bla. derfor det lukter trolling egentlig...) Overlægen er ikke så overlegen som han en gang var. De "gode gamle" hyperarrogante mannlige legene er bokstavelig talt en utdøende rase. Samfunnet har endret seg, arbeidslivet (generelt og i helsevesenet) har endret seg og hvem (både demografisk og personlighetstyper) som søker til legeyrket har endret seg. For all del tjener leger bra sammenlignet med mange andre lønnsmottakere, men med unntak av noen få privatpraktiserende spesialister og noen fastleger med ekstremt lange lister og 18 timers arbeidsdag, så ruller ikke millionene inn. Hvis målet er å bli rik er ikke medisinstudiet veien å gå, da får man heller bli eiendomsmegler, forretningsadvokat eller noe sånt. Anonymkode: 8dc5b...484 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #67 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 18.36): Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 Nå er det en god del år siden, men jeg pleide å være venn med en som jobbet på sykehus - en del folk er visstnok som kaniner på jobb. 😅 Aldri sett noe til det som pasient, men han som ansatt hadde hørt og sett både det ene og det andre opp gjennom årene. Anonymkode: 9fa78...272
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #68 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nå er det en god del år siden, men jeg pleide å være venn med en som jobbet på sykehus - en del folk er visstnok som kaniner på jobb. 😅 Aldri sett noe til det som pasient, men han som ansatt hadde hørt og sett både det ene og det andre opp gjennom årene. Anonymkode: 9fa78...272 Jeg har hørt fra folk som jobber på vaskeriet. Er konstant kondomer å finne i arbeidstøyet fra sykehusfolk. Anonymkode: a20fc...f05
Serafin Skrevet 15 timer siden #69 Skrevet 15 timer siden Grüner skrev (På 9.6.2025 den 20.19): Hvorfor skal du absolutt date en lege? Fordi du tenker det er status? Synes det er barnslig å henge seg opp i sånne ytre ting, når du er 30+, fokuser heller på «mennesket» ikke profesjonen! Enig. Det er personligheten man skal leve med i et forhold. Man er ikke gift med jobben, men et menneske.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #70 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 18.09): Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+ Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det? Anonymkode: 29f48...708 Jeg har jobbet tett på leger over flere år. Jeg har møtt én som det skriker narsissisme av. Nedlatende, besserwisser, hissig, 0 forståelse, empati og medfølelse for hverken kollegaer eller pasienter, men også sjarmerende og morsom. Utenom det føler jeg en stor forskjell på gamle og une leger. Den eldre garde har med ovenfra ned holdning; «jeg er lege og smart. Du er lavere utdannet og dum». Mens den yngre garde kan slå av en spøk, ha litt small talk og være morsomme og artige. De aller fleste legene jeg kjenner er ganske aktive. De sykler, står på ski, går lange fjellturer, jogger og deltar på halv og helmaraton. Det er det store fellestrekkene. Ellers liker de mye forskjellig. Der jeg jobbet gikk det mye i brettspill, quiz og matlaging/baking. Anonymkode: 44273...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå