Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal du absolutt date en lege? Fordi du tenker det er status? Synes det er barnslig å henge seg opp i sånne ytre ting, når du er 30+, fokuser heller på «mennesket» ikke profesjonen! 

Henger meg på denne. Dette er en fullstendig uinteressant dame som ikke bryr seg om mannen, men yrket. Blir ikke kjedeligere enn slike

Anonymkode: f8066...28d

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Om yrket er så interessant - hvorfor ikke heller bli lege selv? En dater jo ikke jobben til noen

Anonymkode: 3410c...f63

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mange av dem på din alder som er single. Du er ikke alene om din fascinasjon- derfor har de mye å velge i og som regel i forhold.

Tror bare at du trenger å kurere din fascinasjon. Finn deg en på Tinder å ha det litt gøy med. 

Anonymkode: 39b4c...7c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva gjør de på fritiden?

Jobber 🤣

Anonymkode: 08915...473

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet av en singel lege til deg. Dessverre kan jeg ikke si navn her. Og dessverre har han veldig mange narsissistiske trekk. Og han er 55... Men han har stort hus. Jeg vet ikke hvor mange narsissistike trekk og ulemper du aksepterer for en lege? 

Anonymkode: a20fc...f05

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den

Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+

Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det?

Anonymkode: 29f48...708

Goldigger er turnoff. 

Anonymkode: 6033d...737

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De i Oslo er mye på Rett in bar. Gå dit på lørdagskveldene så møter du dem i hopetall!

Anonymkode: 6ef0c...a99

Da har ‘Rett inn bar’ forandret seg mye siste 10 årene. Da jeg var der noen ganger i 2014 var der nesten bare overstadig berusete 50+ åringer som virker som gamle slitne alkoholikere😅

Anonymkode: 4720b...c25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt sent nå, men i jobb som som sykepleier eller helsefagarbeider på sykehus treffer du jo en del leger. Sykepleiere jobber tettere på legene enn helsefagarbeiderne/hjelpepleierne dog.

Har forøvrig ei venninne som er sammen med og har barn med en lege. Det er ikke lett. Kommer nok litt an på hvilken legejobb han har ig om han jobber fulltid, men generelt sett så jobber leger langt flerr timer i uka enn folk flest. Venninna mi stilte et ultimatum til mannen sin og ba han redusere stillingen sin. Det hjalp lite. For nå er det han som blir nedringt døgnet rundt og pålagt jobbe til alle døgnets tider likevel fordi de mangler leger og det er alltid ‘helt krise’. Han jobbet først som fastlege og nå på sykehusavdeling, men det er visst like mye mas uansett hvor ham jobber. Hun sitter igjen med følelsen av å være alenemor.

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Den lille fritiden de har bruker de til å sove, feste og dra på hytta. Når det er sesong for elgjakt eller laksefiske tar de ut to uker ferie uten familien. 

Anonymkode: d06e1...d79

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er traume kirurg, vi har vært sammen i 15 år nå. Har ikke vært helt enkelt , han har vært/er lite hjemme pga viktig jobb og mye kursing. Ergo så falt mye av arbeidet med ungene på meg alene . Det ble jo på en måte en livsstil . Traff han når jeg jobbet på sykehuset for 20 år siden. Jeg datet ikke han pga han er lege, men pga personligheten hans, og at vi er litt like på interesse områder. 

Anonymkode: e4b5a...df7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er gift med en lege. I sitt første ekteskap var han utro over en lav sko. Kurs, konferanser.  Sier han hadde veldig mange tilbud fra damer. Det er mange år siden og jeg har ingen tanker om at han er utro mot meg. 

Anonymkode: 07f4a...ae1

Denne er et godt eksempel på hvordan det er å leve med en lege. «Nå har han sluttet å være utro over en lav sko..»

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne er et godt eksempel på hvordan det er å leve med en lege. «Nå har han sluttet å være utro over en lav sko..»

Jeg kan legge til at hvis det er min eks det gjelder så har han slett ikke sluttet.

Anonymkode: 8d1e5...7d2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den

Anonymkode: 29f48...708

Hva med å finne en mannlig sykepleier? De kan masse om yrket sitt og er sikkert like spennende å snakke med.

Anonymkode: 53e06...2f9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har hatt to forhold til leger. Han ene fant jeg i et chatterom han andre via en felles bekjent.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da har ‘Rett inn bar’ forandret seg mye siste 10 årene. Da jeg var der noen ganger i 2014 var der nesten bare overstadig berusete 50+ åringer som virker som gamle slitne alkoholikere😅

🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫😇

Anonymkode: 6ef0c...a99

• Nyttig 2
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er gift med en lege. I sitt første ekteskap var han utro over en lav sko. Kurs, konferanser.  Sier han hadde veldig mange tilbud fra damer. Det er mange år siden og jeg har ingen tanker om at han er utro mot meg. 

Anonymkode: 07f4a...ae1

Fysj så naiv du er, hvorfor skal han ikke være utro mot deg også?

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg lege selv, og synes det er utrolig sært å ha yrke som første kriterie for dating. 

Du utelukker 99%, samtidig som heller ikke virker kresen på hvordan han er som person utenom jobbtiden. 

Litt rart opplegg synes jeg

Anonymkode: 45eec...792

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

overstadig berusete 50+ åringer som virker som gamle slitne alkoholikere

Vi andre kaller dem leger. Vis litt respekt. 

Anonymkode: 08915...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig å basere seg på å finne kjærligheten pga et yrke 👀👀👀

Anonymkode: 1421d...a72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2025 den 4.37):

bare overstadig berusete 50+ åringer som virker som gamle slitne alkoholikere😅

Sikkert kirurger, de kan være harde på flaske endel av dem. Vet jeg alt om.

Anonymkode: b65c7...140

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...