AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:09 #1 Skrevet mandag kl 16:09 Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+ Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det? Anonymkode: 29f48...708
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:16 #3 Skrevet mandag kl 16:16 Narsissistiske trekk er noe du må regne med i lederstillinger og yrker med høy lønn. Anonymkode: e983f...19b 3 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:18 #4 Skrevet mandag kl 16:18 Tror du for ramme alvor at alle leger er like, og alle gjør det samme på fritiden? Hvis du oppriktig tror det så er det bare å glemme å noen gang finne en lege. Anonymkode: c2534...cf3 10
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:19 #5 Skrevet mandag kl 16:19 Leger har ikke så mye fritid, og ei heller stereotypiske hobbyer. For øvrig er legeyrket et av yrkene med høyest forekomst av utroskap. Anonymkode: 8afe2...879 3 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:31 #7 Skrevet mandag kl 16:31 Marye skrev (6 minutter siden): Det er en del av de på Tinder Men de ser etter kun 1 ting Anonymkode: 29f48...708 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:36 #8 Skrevet mandag kl 16:36 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Leger har ikke så mye fritid, og ei heller stereotypiske hobbyer. For øvrig er legeyrket et av yrkene med høyest forekomst av utroskap. Anonymkode: 8afe2...879 Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:39 #9 Skrevet mandag kl 16:39 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror du for ramme alvor at alle leger er like, og alle gjør det samme på fritiden? Hvis du oppriktig tror det så er det bare å glemme å noen gang finne en lege. Anonymkode: c2534...cf3 Har de ikke noen typiske fellestrekk? Anonymkode: 29f48...708
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:41 #10 Skrevet mandag kl 16:41 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 Tinder i pausene, når de har utplassering, kurs osv. Anonymkode: e983f...19b
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:45 #11 Skrevet mandag kl 16:45 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men de ser etter kun 1 ting Anonymkode: 29f48...708 og det er ikke du? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 utroskap skjer i pauser på jobb som regel.. Anonymkode: fb188...a43
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:46 #12 Skrevet mandag kl 16:46 De i Oslo er mye på Rett in bar. Gå dit på lørdagskveldene så møter du dem i hopetall! Anonymkode: 6ef0c...a99 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:50 #13 Skrevet mandag kl 16:50 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 Leger dater ofte andre leger eller sykepleiere, og er utro med kollegaer når de har vakt. Mange steder å gjemme seg for å rote rundt på et sykehus. Turnuslegene til og med sover på sykehuset om natten. Anonymkode: d1dba...d42 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:51 #14 Skrevet mandag kl 16:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 Hvorfor det er så mye utroskap kan jeg ikke svare på, mistenker det er fordi at veldig mange leger har et enormt stort ego. Og de er gjerne utro med kollegaer når de er på jobbfester, seminar, kurs osv. Og fordi de jobber mye overtid, kan de lett bruke det som en løgn for hva de gjør når de egentlig treffer en elskerinne/elsker. Anonymkode: 8afe2...879 2
Doolittle Skrevet mandag kl 17:31 #15 Skrevet mandag kl 17:31 I den grad leger er mer utro enn andre (og det er jeg ikke så sikker på) tror jeg det kan komme av at mange har det med å knytte romantiske følelser opp til det å bli tatt hånd om og vist omsorg. Jeg tror folk som har muligheten til å være utro har større sansynlighet for å være utro, ikke at folk i spesifikke yrker har større trang til utroskap enn andre.
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:57 #16 Skrevet mandag kl 17:57 Jeg er gift med en lege. I sitt første ekteskap var han utro over en lav sko. Kurs, konferanser. Sier han hadde veldig mange tilbud fra damer. Det er mange år siden og jeg har ingen tanker om at han er utro mot meg. Anonymkode: 07f4a...ae1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:02 #17 Skrevet mandag kl 18:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+ Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det? Anonymkode: 29f48...708 Leger er forskjellige akkurat som alle andre. Noen er kjempe hyggelige andre går med nesa i sky. Anonymkode: 353e3...82e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:09 #18 Skrevet mandag kl 18:09 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+ Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det? Anonymkode: 29f48...708 Nei, det stemmer absolutt ikke, at det finnes denne typen blant leger kan godt tenkes, men ikke mer enn blant alle andre yrkesgrupper. Sjekk datingsider, kanskje du finner noen der. Anonymkode: 18fc5...111
Grüner Skrevet mandag kl 18:19 #19 Skrevet mandag kl 18:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor og hvordan blir jeg kjent med de? Hva gjør de på fritiden? Jeg synes bare at det er så kult og spennende yrke at jeg har lyst å treffe en som jobber i den Jeg bor selv i Oslo men jobber ikke på sykehus 😊 noen anbefalinger ang steder? Jeg ser etter mann 30+ Men det virker for meg at leger kan ofte være nedlatende mot andre og høye på pæra, med narcissistiske trekk... dette er skikkelig turn off for meg! Men stemmer det? Anonymkode: 29f48...708 Hvorfor skal du absolutt date en lege? Fordi du tenker det er status? Synes det er barnslig å henge seg opp i sånne ytre ting, når du er 30+, fokuser heller på «mennesket» ikke profesjonen! 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:20 #20 Skrevet mandag kl 18:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor så mye utroskap? Og hvem skal de være utro med hvis de har så lite fritid? Anonymkode: 29f48...708 Hvem tror du? Om du skulle gjette en gang? Anonymkode: f8066...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå