Mandalorianxx Skrevet 19. juni #82 Skrevet 19. juni 26 min vil jeg tro, men gjerne lavere om en gir Max 🤷🏻♂️
AnonymBruker Skrevet 19. juni #83 Skrevet 19. juni Så raske dere er. Løper 5 km på ca. 35 min. Er 32 år gammel. Anonymkode: 108c2...056
AnonymBruker Skrevet 19. juni #84 Skrevet 19. juni Min pers er 25 min på 5 km, men da løp jeg en 15 km tur så kanskje jeg hadde klart å ta i mer om jeg ikke skulle løpe så langt. 36 år og har løpt lenge, men ikke så mye korte distanser med tid som mål. Anonymkode: a804b...54c
AnonymBruker Skrevet 19. juni #85 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 18.01): Min beste tid er 22:28. Har holdt på med løping i 1,5 år. Da jeg startet lå jeg på 40-45 min. Er kvinne og 35 år. Anonymkode: decb4...1fd Wow, det var rask fremgang. Hva har du gjort? Anonymkode: 318eb...e10
AnonymBruker Skrevet 19. juni #86 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 9.06): Jeg blir alltid så sjokkert over hvor raske folk er! Jeg er 30 år, normalt slank og løper ca 3 dager i uken og har gjort det i noen år. Jeg løper 5 kilometer på tredemølla på 29 minutter hvis jeg presser meg maksimalt. Jeg skjønner ikke hvordan alle andre er så utrolig raske, men må vel bare slå meg til ro med at alle er forskjellige. Anonymkode: 2aa82...d62 Enig, og syns mange har så rask fremgang! Anonymkode: 318eb...e10
AnonymBruker Skrevet 19. juni #87 Skrevet 19. juni Kvinne 36 her. Løp jevnt i 2 1/2 år nå (trent en del tidligere også men da mest styrke) Min PB på 5 km er 24:14 da fra et 10 km løp i fjor. Så ikke så ofte jeg tester den distansen da det har vært opptrening til HM og 10-km løp. Løp faktisk en tempo-økt i dag på 5 km med 1 km oppvarming. Løp da på 25:14 og presset en del på slutten da. Ang mål, så tenker jeg under 30 er et fint og realistisk mål for en mosjonist Men sett deg noen delmål, f.eks 35 min først. Man tenker "bare" 5 min bedre, men det er jo faktisk en veldig bra økning, da det er snakk om 40 sekunder raskere pr km enn du løper i dag, så hvis man ser sånn på det, kunne jo et mål vært å se på tid brukt pr km og sette mål basert på det. At du skal løpe i snitt 10-20 km fortere pr km innen da og da og sånn bygge det opp mot en raskere 5 km! Anonymkode: 318eb...e10 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni #89 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 18.6.2025 den 0.45): Trener eller løper aldri men nå ble jeg inspirert💪 Er k45 som begynner. Er det lurt å begynne på 5 km? Blande å løpe og gå? Noen med tips? Tusen takk på forhånd iallfall 🙏 Anonymkode: c066e...c23 Anbefaler dette for en fin og konkret plan som gjør at man heller ikke overdriver i starten, men får inn gode vaner med å komme seg ut og følge en plan https://loplabbet.no/artikler/treningsprogram/12-ukers-nybegynnerprogram?gad_source=1&gad_campaignid=21336805199&gbraid=0AAAAADMk2u4SIgH7bDRHk0Tu2ty0nMA6T&gclid=CjwKCAjw6s7CBhACEiwAuHQckgimrFCdkZnKERsLBUoJ9soZCh0nA_L9TM8_ZyjqUKAEnnSeMPMa-hoCVcYQAvD_BwE Anonymkode: 318eb...e10
Tulla25j Skrevet 19. juni #90 Skrevet 19. juni Pers på 25:56 - asfalt og mye rett frem Løpt i 1,5 år, vært mye på dagsformen. Gjorde mye intervaller i høst/vinter, men vært litt mindre nå når man kan løpe ute. Løper som regel mellom 3 og 8 km. Bytter på rolige økter og høyere intensitet! Tok en 5 km runde i går, men det var terreng. Da fungerte ikke beina og jeg løp på rett over 31 min! K30
AnonymBruker Skrevet 19. juni #91 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Wow, det var rask fremgang. Hva har du gjort? Anonymkode: 318eb...e10 Jeg har ikke trent spesifikt for å bli rask på 5 km. Jeg trener for det meste for tekniske fjelløp med mye høydemeter og variert terreng. Neste målsetting er ultraløp i terreng, jeg ønsker å delta på Hornindal rundt 75 km neste år. Jeg er usikker på hvorfor jeg har blitt relativt rask på 5 km, siden jeg ikke trener noe særlig spesifikt for kortere distanser. Jeg kjører ofte intervalltreninger i motbakke, og tempoøkter i motbakke. Så når jeg først løper på flat asfalt så føles det rett og slett lettere, og jeg kan speede litt ekstra på. Anonymkode: decb4...1fd
Sander33 Skrevet 20. juni #92 Skrevet 20. juni Løper 5k på 27min nå og 28min forrige konkurranse (sentrumsløpet). Ikke trent en eneste meter løping, men trent kun styrke i drøyt ett år. Har myyyyye å gå på kondis. Var aktiv opp til 20-års alder. Det er 30år siden🤣 styrke er samme som i 20-åra. Ikke kondisen.. men det kan lett fikses.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #94 Skrevet 22. juni Løp på 40 min idag, begynte å løpe for noen uker siden. Har litt å gå på der ja, men elsker å løpe så har troa på at det blir bedre! Anonymkode: 14d4a...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå