AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Har Hannah Montana rett? https://www.latimes.com/entertainment/tv/showtracker/la-et-st-miley-cyrus-to-matt-lauer-people-over-40-dont-have-sex-anymore-20131007-story.html Anonymkode: e84b9...90a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni 🤣🤣 Høyest sexlyst og mengde sex startet i slutten på 30 årene er er fortsatt slik selv om jeg er bikket 40. Beste sexen har jeg nå og ikke som ungdom/ung voksen. Anonymkode: ff993...ef6
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Hvorfor i alle dager drar du frem en flåsete artikkel om noe Miley sa på kødd for 12(!) år siden? Anonymkode: fc15c...222 5 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Artikkelen er fra 2013. Svaret på spørsmålet ditt er: Ja, vi over 40 har sex. Mye sex også. Noe du selv vil erfare den dagen du blir voksen og ikke lenger runker til undertøysmodeller i HM-katalogen Anonymkode: 480f7...b32 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Da blir hun nok gledelig overrasket når hun bikker 40… Anonymkode: ff6e1...fb2 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): . Beste sexen har jeg nå og ikke som ungdom/ung voksen. Anonymkode: ff993...ef6 Jeg har også den beste sexen i livet nå, i en alder av 46 år. Men lysten er mer eller mindre borte. Selvom sexen er i en helt annen divisjon nå en da jeg var yngre, så har jeg ikke lyst mer en 1-3 ganger i året. I så måte skjønner jeg hva hun Cyrus mener. Anonymkode: ca498...e02 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni æsj har folk over 40 sex? Hilsen en på 39 Anonymkode: 6e834...e14 3
Mardina Skrevet 9. juni #8 Skrevet 9. juni Er straks 46 og har mye god sex. Sexlysten ble ikke mindre i det jeg bikka 40 😄 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni Nowayback skrev (4 minutter siden): Hun nærmer seg vel 40 selv.. Nei, hun er 30. Har bare bruke mye dop Anonymkode: e84b9...90a 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, hun er 30. Har bare bruke mye dop Anonymkode: e84b9...90a Brukt Anonymkode: e84b9...90a 1
Nowayback Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, hun er 30. Har bare bruke mye dop Anonymkode: e84b9...90a Hun er født i 1992, altså 33. 7 år er ikke lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni Nowayback skrev (18 minutter siden): Hun er født i 1992, altså 33. 7 år er ikke lenge. Nærmere 30 enn 40 Anonymkode: e84b9...90a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har Hannah Montana rett? https://www.latimes.com/entertainment/tv/showtracker/la-et-st-miley-cyrus-to-matt-lauer-people-over-40-dont-have-sex-anymore-20131007-story.html Anonymkode: e84b9...90a Det håper jeg for Guds skyld ikke er sant. Eneste håper jeg klamrer meg til(hilsen gift småbarnsfar i 30-årene som ikke har sex 😂) Anonymkode: 38444...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Vi er i 50-årene og er kåtere en noen gang. Vi har vært sammen i 26 år, men sexlysten har ikke avtatt - heller motsatt. 😛 Anonymkode: 77452...9c2 1
Bamseklemmer Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni 30 åringer som skal lære mor og far å pule, er en smule vittig og morsomt😅 Det må minst være 2 stk 30 åringer, for å fylle opp nytelsen fra ei kåtsara på 60 år🥰
AnonymBruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni Det viser først og fremst at folk tar skade av å bli stjerne i ung alder. Ikke hva hun tror om 40-åringer, men måten hun sier det rett i ansiktet til Lauer. (Les hele intervjuet). Det er ikke normalt. Finnes det en eneste amerikansk barnestjerne som ikke er totalt føkka? Anonymkode: a7aaf...634 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Artikkelen er fra 2013. Svaret på spørsmålet ditt er: Ja, vi over 40 har sex. Mye sex også. Noe du selv vil erfare den dagen du blir voksen og ikke lenger runker til undertøysmodeller i HM-katalogen Anonymkode: 480f7...b32 Det er menn født på 70-og 80 tallet som runket til HM-katalogen. Ellos for å være helt presis🙃 Anonymkode: 79ff1...5fb
draug 75 Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Har Hannah Montana rett? https://www.latimes.com/entertainment/tv/showtracker/la-et-st-miley-cyrus-to-matt-lauer-people-over-40-dont-have-sex-anymore-20131007-story.html Anonymkode: e84b9...90a Hun burde ha det. Folk skulle egentlig legge fra seg slike barnsligheter når de begynner å nærme seg 23. Kanskje to - tre ganger etter det hvis de absolutt skal ha barn og ikke vil bruke prøverør. AnonymBruker skrev (16 timer siden): æsj har folk over 40 sex? Hilsen en på 39 Anonymkode: 6e834...e14 Det ser dessverre ut for det. Vi menn er grisete, så at det finnes et og annet svin som holder på, er kanskje ikke overraskende. Skuffende men ikke overraskende. Men at kvinner... Huff. Ja, men det er faktisk sånn. jeg mener at det burde være en lovbestemt øvre grense på 21 år. Da burde man ha pult fra seg. Så er det det at noen faktisk ikke debuterer før de er oppi den alderen. Ja desto bedre! De trenger ikke å debutere i det hele tatt! Jo færre som holder på med dette svineriet jo bedre. Noen til og med med lyset på og de nyter det til og med. Kvinner faktisk! De liker det noen. Håper det er få. (Så er det vel på sin plass å si fra om et kjempestort IRONIFLAGG hører til merkinga av dette innlegget)
AnonymBruker Skrevet 10. juni #20 Skrevet 10. juni Hun var 20 år når hun sa det, nå er hun 32, har nok endret mening. Anonymkode: e6b4c...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå