Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rett og slett et offer av overnapping på tidlig 2000-tallet og brynene mine ser helt jævlige ut. Jeg bruker å tegne på dem, men jeg er ikke noe flink til det og syns det er et skikkelig tiltak. Jeg har prøvd å la de vokse ut og bruker wowbrow. Det har hjulpet litt men syns ikke det ser ut som det gir resultater lenger og tror jeg bare må nappe bort de ensomme hårene for det ser ikke ut til at de blir noe tettere.

Hva vil dere anbefale at jeg gjør? Kan Brown lamination hjelpe på noen måte? Bør jeg tatovere? 

Jeg er så lei og det gir meg så dårlig selvtillit. Har heller ikke så god råd og vil helst slippe å måtte gjøre noe med dem en gang i mnd.

Tips? Legger ved et bilde selv om jeg virkelig skjemmes. 

20250609_171907.jpg

Anonymkode: 5916d...e47

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pmu.

Anonymkode: 19099...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å lage egen oljeblanding med rosmarinolje og castor olje? Jeg ville forsøkt å lage en blanding med de nevnte oljene og bruke den hver kveld.

Anonymkode: e895c...550

• Liker 3
Skrevet

Permanent makeup ja! Men finn noen som er dyktige og som har ett godt rykte!

Jeg er kjempefornøyd med mine iallefall  ( valgte powder brows)

• Liker 1
Skrevet

De ser ikke bra ut, nei

AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (4 minutter siden):

De ser ikke bra ut, nei

Jeg vet jo det. Er jo derfor jeg spør om hjelp 😂

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
Jadasikkert29 skrev (8 minutter siden):

Permanent makeup ja! Men finn noen som er dyktige og som har ett godt rykte!

Jeg er kjempefornøyd med mine iallefall  ( valgte powder brows)

Men må jeg ta bort de hårene jeg har før jeg tar en sånn behandling?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er målet ditt? Jeg synes brynene dine ser fine ut, men hvis du ønsker de annerledes er vel det enkeleste å fylle de med litt farge? Jeg ville likevel gått for midlertidig løsning, ettersom du angrer på forrige trend, ville jeg styrt langt unna permamente løsninger som tatovering.

Hva med å snakke med en makeupartist eller frisøren din?

Anonymkode: 17854...59a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (8 minutter siden):

De ser ikke bra ut, nei

Var det nødvendig å kommentere? Går du som sykepleier og kommenterer andres utseende? Går da fint å komme med tilbakemeldinger om tiltak uten personangrep.

//

Jeg synes du TS har et godt utgangspunkt. Selv hadde jeg tynne øyebryn før, for jeg nappet for mye. Men så begynte jeg og bruke castor oil, og nå er de ganske tykke. Men jeg skulle gjerne ha hatt de mer hevet. For føler de drar ned ansiktet.

Anonymkode: 4ce6f...549

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke ille i det hele tatt, bare litt for tynne etter dagens trend. Jeg farger brynene enkelt og rimelig hjemme, da farges også huden en stund, mest fornøyd med Depend.

Det er det enkleste du kan opprettholde hjemme. 

Det var ekstremt populært med PMU for noen år tilbake og jeg kjenner flere som angret dessverre, spesielt etter en stund og fargen ikke lenger ble seendes så fin ut. Da hos pmuartistene som har best rykte i landet også. 

Anonymkode: 57785...768

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er rett og slett et offer av overnapping på tidlig 2000-tallet og brynene mine ser helt jævlige ut. Jeg bruker å tegne på dem, men jeg er ikke noe flink til det og syns det er et skikkelig tiltak. Jeg har prøvd å la de vokse ut og bruker wowbrow. Det har hjulpet litt men syns ikke det ser ut som det gir resultater lenger og tror jeg bare må nappe bort de ensomme hårene for det ser ikke ut til at de blir noe tettere.

Hva vil dere anbefale at jeg gjør? Kan Brown lamination hjelpe på noen måte? Bør jeg tatovere? 

Jeg er så lei og det gir meg så dårlig selvtillit. Har heller ikke så god råd og vil helst slippe å måtte gjøre noe med dem en gang i mnd.

Tips? Legger ved et bilde selv om jeg virkelig skjemmes. 

20250609_171907.jpg

Du skal la dem være akkurat som de er. Kanskje ryddet litt i overkant, men alle andre forslag får deg til å se 👀 ……

Anonymkode: 5b636...3fe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått et sted og fått de farget/formet evt laminert. Pmu ender dessverre sjeldent opp med å se bra ut i lengden uansett hvor man går og jeg kjenner flere som har fjernet med laser.. finnes mange andre gode verktøy man kan bruke som er midlertidlig. Litt form og fasong i forkant så har du et lettere utgangspunkt☺️

Anonymkode: b0a3c...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Har du forsøkt å lage egen oljeblanding med rosmarinolje og castor olje? Jeg ville forsøkt å lage en blanding med de nevnte oljene og bruke den hver kveld.

Men er det virkelig noe poeng i å prøve castor olje? Jeg forstår ikke hvordan det skal klare å gro nye hårrøtter. De er jo tydeligvis ikke der.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men er det virkelig noe poeng i å prøve castor olje? Jeg forstår ikke hvordan det skal klare å gro nye hårrøtter. De er jo tydeligvis ikke der.

Du får YouTube litt erfaringer, jeg har i hvert fall hørt mye bra om blandingen av rosmarin og castor. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er absolutt vits! Men du må bare huske å gjøre det hver kveld. Jeg tar det på øyevippene også og har sett veldig godt resultat der også. Castor oil er dessuten veldig godt for huden rundt øyene! (Ha eventuell øyenkrem på først og la den trekke inn 5 min før du tar på castorolja)

Anonymkode: d3bf0...ac3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AlexandraX skrev (51 minutter siden):

De ser ikke bra ut, nei

Dust.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, det er absolutt vits! Men du må bare huske å gjøre det hver kveld. Jeg tar det på øyevippene også og har sett veldig godt resultat der også. Castor oil er dessuten veldig godt for huden rundt øyene! (Ha eventuell øyenkrem på først og la den trekke inn 5 min før du tar på castorolja)

Anonymkode: d3bf0...ac3

Ok, kanskje jeg skal teste, men har igrunnen ikke helt troen på at en olje skal gjøre at det skal gro hår der det ikke har grodd hår på flere år.

Jeg har heldigvis veldig lange øyevipper fra før så de vil jeg ikke ødelegge 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...