AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Har en landeveissykkel, men ikke veldig godt trent for tiden. Men jeg vil by med på den utfordringen likevel. Hvis noen her har erfaring med det. Hva vil dere si jeg burde tenke over? Er det mulig å gjøre det på en dag? Google maps sier det vil ta ca. 8 timer Anonymkode: 48331...7c5 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har en landeveissykkel, men ikke veldig godt trent for tiden. Men jeg vil by med på den utfordringen likevel. Hvis noen her har erfaring med det. Hva vil dere si jeg burde tenke over? Er det mulig å gjøre det på en dag? Google maps sier det vil ta ca. 8 timer Anonymkode: 48331...7c5 Ca. 150km langt er absolutt mulig. Ha med nok drikke og energi, men det er bare å stoppe på bensinstasjoner eller butikker for å fylle på med energi. Ville egentlig anbefalt litt trening først, men har du syklet noe så er bare dette en fin utfordring😊 God tur💪 Anonymkode: e6f6f...a65
Slarti Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Mange sykler Trondheim - Oslo på en dag. Trondheim – Oslo – Styrkeprøven Så om du er i god form, og har en god sykkel burde det ikke være noe problem. Er ganske mange drøye lange oppoverbakker, så er en fordel om du er godt vandt med å sykle langt. Men absolutt ikke umulig.
I Grosny Skrevet 20. juni #4 Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 17.08): Har en landeveissykkel, men ikke veldig godt trent for tiden. Men jeg vil by med på den utfordringen likevel. Hvis noen her har erfaring med det. Hva vil dere si jeg burde tenke over? Er det mulig å gjøre det på en dag? Google maps sier det vil ta ca. 8 timer Anonymkode: 48331...7c5 Tips: Gode sykkelbukser uten truse under. Smøre huden med vaselin i slitasjesonene. Begynn med kortere turer og jobb deg gradvis opp til å tåle flere og flere timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå