AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Skal bygge fritidsbolig. To etasjer, 3-4 soverom. Ser for meg mellom 120 og 170 m2 totalt. Har tomt, så det kan holdes utenom. Hva kostet det deg med en ferdighytte? (bor langt unna, får gjort lite selv her). Anonymkode: 453b0...82b
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Umulig å si. Standard, hvor i landet det er, tilgang på håndverkere+++ Du må rett og slett sjekke med flere ulike firma. 170kvm er jo mer ganske stort hus i min verden. Vi har 70 kvm hytte med supersmart planløsning, inkl tre soverom. Men den er bygd før korona, så pris der er irrelevant Anonymkode: a3ae7...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Umulig å si. Standard, hvor i landet det er, tilgang på håndverkere+++ Du må rett og slett sjekke med flere ulike firma. 170kvm er jo mer ganske stort hus i min verden. Vi har 70 kvm hytte med supersmart planløsning, inkl tre soverom. Men den er bygd før korona, så pris der er irrelevant Anonymkode: a3ae7...2a9 Det er jo ikke umulig å si, for de som har bygget vet jo hva de betalte for den. Hvor relevant det er for meg er selvfølgelig mer usikkert, det forstår jo jeg også. Anonymkode: 453b0...82b
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo ikke umulig å si, for de som har bygget vet jo hva de betalte for den. Hvor relevant det er for meg er selvfølgelig mer usikkert, det forstår jo jeg også. Anonymkode: 453b0...82b Men det kan jo variere grovt bare etter hvilken standard du vil ha/de har bygd etter. Fx billigste prosjektkjøkken vs plassbygd av finsnekker. Bad varierer enormt i pris. Gulv. Hvor mye må gjøres på tomta. Anleggsbidrag på strøm, vann og kloakk. Varmeløsninger. Belysning. Jeg vet at hytter med rimelige løsninger på ca 70 kvm blir solgt nøkkelferdig på 4 mill Anonymkode: a3ae7...2a9
newman01 Skrevet 10. juni #5 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (17 timer siden): Skal bygge fritidsbolig. To etasjer, 3-4 soverom. Ser for meg mellom 120 og 170 m2 totalt. Har tomt, så det kan holdes utenom. Hva kostet det deg med en ferdighytte? (bor langt unna, får gjort lite selv her). Anonymkode: 453b0...82b Saltdalshytta Her kan du velge fylke og kommune, så får du en omtrentlig pris. Ellers er både Google og ChatGPT fine kilder til kunnskap og estimater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå