AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hva burde man bruke, tine meierismør eller melange? Hva foretrekker du? Aldri laget toro muffins før, så vet ikke hva som egner seg best... Anonymkode: 38ef4...28d
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Jeg bruker aldri meierismør i bakst. Synes det smaker vondt. Anonymkode: 6b735...010 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Syns bakst blir litt mer «sprø» med Melange. Mykere med smør og litt mer saltsmak. Kommer an på hva du foretrekker. Anonymkode: c326b...bd5
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Jeg er også blant de som synes bakst med smør smaker vondt, så her er det alltid melange eller olje. Anonymkode: e7e9b...502 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Ikke nok med at skal bruke Toro men du skal bruke margarin i tillegg? Nei bak fra bunnen og bruk smør hvis du vil ha noe annet enn grisemat! Anonymkode: 51494...b50 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Oi! Er ikke ekte meierismør alltid best? Anonymkode: 5f130...134 3
Kålrota Skrevet 9. juni #8 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke nok med at skal bruke Toro men du skal bruke margarin i tillegg? Nei bak fra bunnen og bruk smør hvis du vil ha noe annet enn grisemat! Anonymkode: 51494...b50 Vedkommende sier at hen ikke har bakt dette før, så det er nok ingen ihuga Toro-entusiast. For glutenfri bakst for eksempel, er disse posene fine. Jeg ville brukt smør. ør.&n 4
Slarti Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni Alltid Smør. Helst usaltet. Melange bruker jeg aldri, er så sykt mye salt i det. Bruker olje til steking, smør til baking og margarin til brødskiva. Har brukt Soft flora en gang i nøden. Og funker det også. Er litt smak å behag, så prøve begge deler og se hva du liker best selv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #11 Skrevet 10. juni Jeg foretrekker olje eller Melange. Smør smaker ikke godt i kaker etter min smak. Så bruk det du pleier når du baker. Anonymkode: d3575...06e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #12 Skrevet 10. juni Melange er betennelsesfremmende som all margarin. Smør smør smør. Anonymkode: ab911...711
AnonymBruker Skrevet 10. juni #13 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ikke nok med at skal bruke Toro men du skal bruke margarin i tillegg? Nei bak fra bunnen og bruk smør hvis du vil ha noe annet enn grisemat! Anonymkode: 51494...b50 Smør smaker så jævlig ekkelt. Bruk melange ts, ellers blir muffinsen ødelagt Anonymkode: ca354...74d 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #14 Skrevet 10. juni Vi bruker ikke slike produkter som Melange og liknende i det hele tatt. Skjønner ikke at folk putter i seg det der. Meierismør kan brukes til alt. Anonymkode: 57a0f...30c 7
Sniff76 Skrevet 10. juni #15 Skrevet 10. juni (endret) Meierismør kan brukes i alt, men det er ikke alle som synes det smaker så godt. Jeg bruker Melange fordi jeg ikke liker meierismørsmak i kaker, gjærbakst, steking av kjøtt osv. Kan spise meierismør på brød, flatbrød osv. TS, du kan bruke begge deler, bruk det du liker 😊 Endret 10. juni av Sniff76 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #16 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Smør smaker så jævlig ekkelt. Bruk melange ts, ellers blir muffinsen ødelagt Anonymkode: ca354...74d Hvordan ekkelt da? Anonymkode: 3ccf5...df7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #17 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ikke nok med at skal bruke Toro men du skal bruke margarin i tillegg? Nei bak fra bunnen og bruk smør hvis du vil ha noe annet enn grisemat! Anonymkode: 51494...b50 Mine tanker også. Er ganske sikker på at skjærsilden er fylt opp med folk fra Kvinneguiden. Anonymkode: 443fd...c49
AnonymBruker Skrevet 10. juni #18 Skrevet 10. juni Toro muffins er faktisk ganske digg, og det kommer fr hun som helst baker alt fra bunn 😂 Smør er alltid best. Anonymkode: 40ddd...195 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni #19 Skrevet 10. juni Bruk meierismør i bakst. Mye bedre. Og unngå Toro-pose også, det er så å si like raskt å røre sammen en muffinsrøre fra bunnen av. Anonymkode: ba4c4...f7d 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni #20 Skrevet 11. juni Bruk Melange, smør smaker ikke godt. Anonymkode: d6155...961
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå