AnonymBruker Skrevet 9. juni #21 Skrevet 9. juni Regner med at dette kun er for fly og hotell? Ville i så fall sjekket restplass som noen andre foreslår, f.eks. i Bulgaria, Albania, Montenegro, Polen, Kroatia. Anonymkode: 17a85...e96
AnonymBruker Skrevet 9. juni #22 Skrevet 9. juni ~ Ada ~ skrev (1 time siden): 5380 - litt spesiell sum? Høres ut som rubbel og bit? Høres ut som en overkommelig pris det. Jeg betalte rundt 4-5k for en tur for 2 pers til Bulgaria i 2023. Fra Værnes. Men det var i Aug/Sep. Anonymkode: 3d282...91e
AnonymBruker Skrevet 9. juni #23 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal godt gjøres å få til den prisen Anonymkode: f9cd2...081 Enig. Vi tar 15.000 i uka, og hytta ligger ikke ved sjøen. 5.380 er knapt nok til å leve for hjemme. Anonymkode: 4678e...3ed
AnonymBruker Skrevet 9. juni #24 Skrevet 9. juni https://www.tui.no/tilbud/restplass/#liste Anonymkode: db45c...daa
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommer jeg noen plass? 😅 Tips mottas med takk! Anonymkode: 055e1...049 Utenom felles ferie , all inclusive hopp på kanskje? Anonymkode: 7e35a...0ef
AnonymBruker Skrevet 10. juni #26 Skrevet 10. juni Hvor bor du? Og kommer mat/drikke utenom den summen? Anonymkode: 295ae...1a7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #27 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bor ikke Vestland. Ikke bil. Dette er det som står på sparekonto til ferie. Dette er til tur. Mat og annet utenom. Ønsker fint vær siden bor på regnfull plass og oppleve noe nytt og spennende. Anonymkode: 055e1...049 For én person? Da ville jeg sett hvor det går direktefly til Polen/Litauen eller lignende fra Bergen, og om du klarer å få det under 2000kr t/r. Da har du noen kroner til (billig!!) overnatting. Helst AirBnb, da kan du lage middag hjemme. Anonymkode: 295ae...1a7
AnonymBruker Skrevet 10. juni #28 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bor ikke Vestland. Ikke bil. Dette er det som står på sparekonto til ferie. Dette er til tur. Mat og annet utenom. Ønsker fint vær siden bor på regnfull plass og oppleve noe nytt og spennende. Anonymkode: 055e1...049 fly til Gdansk fra Ålesund for eksempel med en håndbagasje, bestill i god tid og lei overnatting privat så rekker pengene langt siden Wizz air har dritbillige flyreiser. Anonymkode: 00354...e28
Mandalorianxx Skrevet 15. juni #29 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 15.56): Kommer jeg noen plass? 😅 Tips mottas med takk! Anonymkode: 055e1...049 Bulgaria er ofte rimelig, reiser til Golden Sands selv neste uke 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå