Nowayback Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hvis en tittel skulle ha passet deg, hva ville den ha fått til navn? Min ville blitt "Verdens kjedeligste menneske". 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Nowayback skrev (3 minutter siden): Hvis en tittel skulle ha passet deg, hva ville den ha fått til navn? Min ville blitt "Verdens kjedeligste menneske". Samme tittel som boka som kommer en dag i fremtiden. Anonymkode: 0bb4a...a69
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Hengeballer og abnorm forhud Anonymkode: 15ed2...7e1 2
Trolltunge Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni (endret) "Skyggevandring." Nei, måtte blitt "Skyggevandring og solskinn." Endret 9. juni av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 12. juni #12 Skrevet 12. juni “Jeg lever livet jeg alltid drømte om” Anonymkode: 3bd9c...612
AnonymBruker Skrevet 12. juni #13 Skrevet 12. juni she would always rise again Anonymkode: a08b8...9b1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #14 Skrevet 12. juni Hun som gjorde alt hun ikke ville Anonymkode: b407a...a3e
AnonymBruker Skrevet 12. juni #15 Skrevet 12. juni En komedie med navn: "Kvinnen som aldri var god nok" Anonymkode: 06a1f...0a0
AnonymBruker Skrevet 12. juni #16 Skrevet 12. juni «What the actual fuck: A biography» Anonymkode: b5713...c92 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #17 Skrevet 12. juni "Det gikk jo bra jo" "Against all odds" er jo allerede tatt Anonymkode: ffda3...241
AnonymBruker Skrevet 12. juni #18 Skrevet 12. juni Jeg tror på et liv før døden Anonymkode: 16d41...cac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå