AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hva er deres tanker rundt denne bransjen, er det noe mer enn overflatisk innhold og et kommersielt jag med fokus på å tjene best mulig. Mitt inntrykk er at fokuset er på å skape en avhengighet og de tjener penger på overflatisk innhold og clickbait, med lite fokus på miljø og bærekraft. Denne formen for markedsføring har en så sterk effekt at mange av oss føler en trang til å kjøpe ting vi egentlig ikke trenger, hvorfor gjør vi det? Og hvorfor blar vi oss egentlig gjennom endeløse snapper av kaffekopper og unyttig vas for at de i andre enden skal tjene seg rike? Er underholdningsverdien så bra? Er det samfunnsnyttig? Føler vi oss bra? Bare lufter litt tanker her, og lurer på når eller om vi skal forstå galskapen og bruke tiden på noe mer fornuftig. Anonymkode: 54594...b43
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Skrevet 10. juni Hborvodt de har en underhoødnimgsverdi er nol veldig subjektivt. Jeg finner ikke influensere underholdende. Rettere sagt, jeg har aldri vært fristet til å følge noen . Har ikke instagram eller snap i det hele tatt. Kan iklke huske å noen sinne ha kjøpt noe på bakrunn av en influenser. Da jeg skulle kjøpe en ny storsekk leste jeg noen produktanmeldelser, først og fremst fra produsenten selv og DNT, men det er mulig jeg var innom noen som definerer seg som influenser uten at jeg beit meg merke i noe navn eller noe. Det hender at jeg ramler innom en blogg når jeg leter etter oppskrifter, men jeg følger dem ikke likevel. Skroller forbi pjattet og produktplasseringen og går rett til oppskriften. Imfluenser-bransjen er veldig langt fra mitt liv. Jeg har ikke inntrykk av at de blir tatt seriøst. Anonymkode: 185b4...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #3 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hborvodt de har en underhoødnimgsverdi er nol veldig subjektivt. Jeg finner ikke influensere underholdende. Rettere sagt, jeg har aldri vært fristet til å følge noen . Har ikke instagram eller snap i det hele tatt. Kan iklke huske å noen sinne ha kjøpt noe på bakrunn av en influenser. Da jeg skulle kjøpe en ny storsekk leste jeg noen produktanmeldelser, først og fremst fra produsenten selv og DNT, men det er mulig jeg var innom noen som definerer seg som influenser uten at jeg beit meg merke i noe navn eller noe. Det hender at jeg ramler innom en blogg når jeg leter etter oppskrifter, men jeg følger dem ikke likevel. Skroller forbi pjattet og produktplasseringen og går rett til oppskriften. Imfluenser-bransjen er veldig langt fra mitt liv. Jeg har ikke inntrykk av at de blir tatt seriøst. Anonymkode: 185b4...9f0 Selvsagt er det subjektivt, men rart at noen kan finne slike banale ting som mange poster underholdene. Tror det må være en form for avhengighet involvert og mange av de store influencerene har jo en enorm påvirkningskraft. Helt absurd at de kan tjene så enorme summer på endeløse snapper, og at folk bidrar til dette. Jeg bruker stort sett Instagram for der er det ikke samme fokus på inntjening i form av antall snapper og følger heller ikke store influencere men mer etter egne interesser. Men føler meg dum noenganger som bruker tiden min på dette. Anonymkode: 54594...b43
AnonymBruker Skrevet 11. juni #4 Skrevet 11. juni Følger ingen. Har egentlig ikke skjønt hvorfor folk gidder en gang. Anonymkode: 35251...b87 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Skrevet 11. juni Åndsforlatt, banalt, stupid. Ganske utrolig hvordan noen av våre minst begavede unge, kan skape så mye oppmerksomhet. Et sikkert teg på en kultur i forfall. Anonymkode: 74300...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Skrevet 11. juni Ganske sikker jeg kunne vært infuenser hvis jeg var veldig pen og var opptatt av å promotere meg selv og visste hvilken "rumpe" det var mest hensiktsmessig å kysse. Syns hele influenser bransjen er fryktelig overfladisk. Har aldri fulgt noen og kommer aldri til å gjøre. Anonymkode: e6152...08b
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7 Skrevet 11. juni Overbetalte og unyttige idioter Anonymkode: d08c3...ba8 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #8 Skrevet 11. juni Står respekt av de klarer å leve av det synes jeg. (Skjønner ikke hvorfor de har et marked, men de har nå en gang det) Anonymkode: d8327...68b
AnonymBruker Skrevet 11. juni #9 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Overbetalte og unyttige idioter Anonymkode: d08c3...ba8 Som folk flest da med andre ord Anonymkode: d8327...68b
AnonymBruker Skrevet 11. juni #10 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Står respekt av de klarer å leve av det synes jeg. (Skjønner ikke hvorfor de har et marked, men de har nå en gang det) Anonymkode: d8327...68b Står jo ikke respekt av det i min mening, folk er jo avhengige. Mange har hatt en dose flaks eller deltatt i en eller annen reality. Merkelig at de har kjendisstatus i disse tider, men sånn er nå verden. Lurer egentlig mest på om ikke andre også føler seg litt dumme når de følger og ser på disse daglig. Mange sender dem jo også meldinger og er veldig aktive. Får med seg hver kaffekopp og kanelbolle de konsumerer og drar kortet om en ny lipgloss blir omtalt som verdens beste. Var vel en influenser som nevnte skolebollene på lille betong og plutselig sto folk timevis i kø. Helt vanvittig. Anonymkode: 54594...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå