Rack Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni (endret) Screenrecorder-2025-06-09-14-16-37-257.mp4 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg ny Miele vaskemaskin som jeg fikk inn døra 3. Juni. Den ble levert og montert av folk via kjøp på butikken. Øvre del av vaskemaskinen rister selv om den står i vater, mere rolig ned mot gulvet. Den står på gummi føtter fra Clas Ohlson til 129 kr. Jeg har ikke testet uten dem gummi føttene så vet ikke helt om det samme skjer uten. Eller skal den riste sånn? Whirlpool som jeg hadde i 17 år ristet betydelig mindre, men denne stod ikke på gummiføtter. Maskinen er en Miele wwj880 Endret 9. juni av Rack
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Rack skrev (7 minutter siden): Screenrecorder-2025-06-09-14-16-37-257.mp4 1.26 MB · 0 Nedlastninger Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg ny Miele vaskemaskin som jeg fikk inn døra 3. Juni. Den ble levert og montert av folk via kjøp på butikken. Øvre del av vaskemaskinen rister selv om den står i vater, mere rolig ned mot gulvet. Den står på gummi føtter fra Clas Ohlson til 129 kr. Jeg har ikke testet uten dem gummi føttene så vet ikke helt om det samme skjer uten. Eller skal den riste sånn? Whirlpool som jeg hadde i 17 år ristet betydelig mindre, men denne stod ikke på gummiføtter. Maskinen er en Miele wwj880 Dette filmer du og tar en prat med butikken om. Anonymkode: a18d3...ab5
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Dette skjedde med min Miele også. Hadde uflaks (med forskjellige ting) på tre ulike Miele-maskiner på rad, innenfor en relativt kort tidsperiode. Men jeg fikk hevet kjøpet mener jeg å huske. De fant ikke ut hva problemet var. Anonymkode: 06f8a...4fa
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Er dette under sentrifugering? For det første så må maskinen stå stødig, er ikke nok at den står i vater. Gummiføtter er bare en fordel, men den kan altså ikke vippe noe som helst. For det andre så kan klærne ligge ujevnt, og skape litt kast i trommelen. Jeg har en gammel maskin som rister litt uansett, men ekstremt mye under sentrifugering. Tenker ikke noe spesielt på det. Har det noe å si? Anonymkode: 85c5d...75a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette under sentrifugering? For det første så må maskinen stå stødig, er ikke nok at den står i vater. Gummiføtter er bare en fordel, men den kan altså ikke vippe noe som helst. For det andre så kan klærne ligge ujevnt, og skape litt kast i trommelen. Jeg har en gammel maskin som rister litt uansett, men ekstremt mye under sentrifugering. Tenker ikke noe spesielt på det. Har det noe å si? Anonymkode: 85c5d...75a Jeg kan ikke snakke for TS, men det var jeg som kommenterte over her. Som også hadde hatt samme problem. For min del stod vaskemaskinen helt stødig på gulvet, i vater, osv. osv. Det var de fra Miele som selv hadde montert og plassert den. De kom med den etter at jeg hadde hatt trøbbel med de to (!) tidligere maskinene. Og den ristet så mye at den var på vei rett inn i veggen, liksom. Jeg måtte hele tiden stoppe den fra å "stikke av". Jeg satte meg på den, og det hjalp litt. Men det var ikke lenge jeg hadde den, for å si det sånn. At klær ligger "ujevnt" er null unnskyldning for at en maskin oppfører seg slik. Selvfølgelig ligger klær ujevnt i en vaskemaskin. Anonymkode: 06f8a...4fa
Rack Skrevet 9. juni Forfatter #6 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette under sentrifugering? For det første så må maskinen stå stødig, er ikke nok at den står i vater. Gummiføtter er bare en fordel, men den kan altså ikke vippe noe som helst. For det andre så kan klærne ligge ujevnt, og skape litt kast i trommelen. Jeg har en gammel maskin som rister litt uansett, men ekstremt mye under sentrifugering. Tenker ikke noe spesielt på det. Har det noe å si? Anonymkode: 85c5d...75a Vær gang trommelen går fort skjer det (1000-1600 omdreininger). Prøver jeg å vrikke den fram/ tilbake og til sidene så rører den seg ikke en mm. Den rister mer i virkeligheten enn det som kan ses i videoen. Uansett hvordan jeg legger klærne inn så skjer det, dem ligger vel sjeldent på samme plass når vaskemaskinen er ferdig. Den forrige var betydelig mye billigere og ristet langt mindre.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Har du fjernet fraktbolten bak? Anonymkode: e79ab...465
Rack Skrevet 9. juni Forfatter #8 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette skjedde med min Miele også. Hadde uflaks (med forskjellige ting) på tre ulike Miele-maskiner på rad, innenfor en relativt kort tidsperiode. Men jeg fikk hevet kjøpet mener jeg å huske. De fant ikke ut hva problemet var. Anonymkode: 06f8a...4fa Det var veldig uflaks, jeg har sendt Miele en mail så får vi se hva dem svarer.
Rack Skrevet 9. juni Forfatter #9 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du fjernet fraktbolten bak? Anonymkode: e79ab...465 Ja, dem utenfor på baksiden. Jeg fikk denne levert og ferdig montert via butikken. Klar til bruk.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni Rack skrev (9 minutter siden): Vær gang trommelen går fort skjer det (1000-1600 omdreininger). Prøver jeg å vrikke den fram/ tilbake og til sidene så rører den seg ikke en mm. Den rister mer i virkeligheten enn det som kan ses i videoen. Uansett hvordan jeg legger klærne inn så skjer det, dem ligger vel sjeldent på samme plass når vaskemaskinen er ferdig. Den forrige var betydelig mye billigere og ristet langt mindre. Rister den mer enn du ser på en video, så fyller du en glass mugg med vann, og eventuelt et stort glass, setter dette opp på før du filmer så ser alle at her er storm i et vannglass. Pass på at ikke glass/mugge detter i gulvet. Anonymkode: a18d3...ab5
AnonymBruker Skrevet 21. juni #12 Skrevet 21. juni Det der ser da rimelig normalt ut. Anonymkode: 2d48c...aaf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå