Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Vurderer å kjøpe et lesebrett. Men, jeg er litt usikker på hvordan det virker. Har sett på noen fra Kobo. Jeg trenger ikke det dyreste beste, da jeg ikke leser så veldig ofte, men liker å ta med bok på reiser.

Det jeg lurer på er, kan man kjøpe hvilken som helst e-bok fra hvilken som helst nettside? Jeg ser Kobo har en egen nettbutikk, men der er det enkelte norske forfattere jeg ikke kan finne, eller så er de norske bøkene kun på engelsk oversetting. Jeg vil lese norske bøker på norsk og engelske bøker på engelsk.

Vil ikke låse meg til en enkelt butikk, før jeg eventuelt bruker penger på et lesebrett. Så fint om noen kan forklare meg med teskje hvordan dette virker.

Anonymkode: db5f6...0d6

Skrevet

Jeg har en Amazon Kindle.  Vet ikke om den er å få kjøpt i Norge, men den er lett tilgjengelig på flyplasser.
Bøker kjøper jeg på Ark og Norli, men kan kjøpe, eller laste ned fra andre steder også, ikke minst fra Amazon.
Brettet har en egen e-postadresse fra kindle, og bøker jeg vi ha på brettet sender jeg til den. Enten automatisk fra Ark/Norli, eller fra egen epost om jeg må laste de ned først.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har PocketBook. Hatt det i mange år, og er veldig fornøyd. Kjøper bøker fra hvor som helst. Brettet er knyttet opp mot Norli, så derfra kan jeg kjøpe rett fra brettet. Men jeg handler mest fra Adlibris. Plukker ut bøker på pc, laster ned på en sky og over til lesebrettet. Kjøper vel minst 6 bøker i mnd, og har aldri hatt noen problemer på de 5 årene jeg har brukt brett.

Anonymkode: 02c19...dd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har Kindle paperwhite, noen år gammel modell. Veldig fornøyd. 

De fleste steder jeg kjøper bøker kan jeg sende dem rett til Kindle, enkelte steder må jeg laste ned og sende den selv. 

Anonymkode: 2eb6a...f1f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en eldre kindle paperwhite, fra 2014 tror jeg, og jeg er veldig fornøyd med den. Null problem å få kjøpt bøker. 

kindle selges vel på de fleste elektronikk-butikker nå til dags, så skal ikke være noe problem å få tak i de her i norge. 

Anonymkode: aae99...9bc

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en Kindle. Selges på feks. Power, Komplett osv.

Anonymkode: d5f9a...53f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...