AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Det er ikke til å unngå å legge merke til det, men jeg jobber sammen med en dame som er aktiv på sosiale medier. Jeg selv legger ikke ut så mye, kanskje 5 ganger i året, da gjerne bilder av familien eller steder vi reiser. Jeg har familie, venner og kollegaer på sosiale medier. I pinsehelgen er vi på reise, og jeg la ut bilder fra det nydelige stedet. Som alltid så liker hun det andre legger ut, men ikke mitt. Jeg syns det er rart. På jobb vil sjefen flytte henne til en annen avdeling men hun setter seg på bakbena, hun sier at jeg er den beste kollegaen som gjør jobbdagene hennes bedre så hun vil være sammen med meg. Arbeidsoppgavene oss i mellom er fordelt på en måte der jeg tar de vanskeligste oppgavene, og hun de letteste så jeg skjønner at hun ikke vil bli flyttet. Tror det er det det handler om, og ikke meg som person. Så hun ber meg snakke med sjefen om at jeg vil ha henne med videre, og roser meg opp i skyene. At jeg er den beste kollega, jeg lyser opp dagene hennes og at hun gleder seg til å jobbe sammen med meg. Men det henger jo ikke sammen når hun aldri liker noe jeg legger ut på sosiale medier, der andre blir likt og applaudert men ikke jeg? Som jeg skrev så la jeg ut bilder fra ferieturen vår nå i helgen, samtidig som tre andre kollegaer vi jobber sammen med også la ut bilder. Hun har trykt hjerte og kommentert på alle de andre. Når jeg scroller nedover har ikke hun trykt liker de siste to årene. Anonymkode: ea6fc...490
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Jeg får ikke opp alt fra alle i feeden. Jeg bruker ikke tid på å gå inn på de ulike sine profiler for å sjekke om de har lagt ut noe nytt. Det er nok så enkelt som det. Hun får deg ikke opp i feeden på FB eller Instagram Anonymkode: 40571...e8f 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg får ikke opp alt fra alle i feeden. Jeg bruker ikke tid på å gå inn på de ulike sine profiler for å sjekke om de har lagt ut noe nytt. Det er nok så enkelt som det. Hun får deg ikke opp i feeden på FB eller Instagram Anonymkode: 40571...e8f Hun likte da jeg delte et innlegg fra henne i februar, da hun skulle leie ut kjellerleiligheten sin. Jeg slettet innlegget da den ble utleid, men husker det nå. I påsken var vi i Spania. Når jeg kom på jobb var det en annen kollega som kommenterte feriebildene jeg hadde lagt ut mens hun satt der. Da kommenterte hun også at det så veldig fint ut hadde hun sett på bildene. Så hun ser jo. TS Anonymkode: ea6fc...490
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Hvorfor mener du egentlig at dette er noe å bry seg om? Anonymkode: d8dd7...a64 5
Hulderen Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Hvis du heller vil jobbe med noen andre, som tar sin del av de vanskelige oppgavene, så bare si det til sjefen din. Du trenger ikke å jobbe med henne bare fordi hun ønsker det. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Jeg hadde IKKE rost henne opp i skyene til sjefen i hvert fall, alene basert på at hun sniker seg unna vanskelige oppgaver. I tillegg så virker hun falsk. Anonymkode: 0cf0e...7af 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke til å unngå å legge merke til det Anonymkode: ea6fc...490 Jo, det er virkelig å unngå å legge merke til. Jeg legger såvidt merke til hvem som liker mine innlegg, men hvem som liker andre er noe jeg ALDRI tenker over. Når andre poster et innlegg ser jeg antall likes under, men skulle jeg sett alle som som har likt det måtte jeg jo åpnet reaksjonene på hver eneste kollega for å sjekke. Anonymkode: 70db2...264
AnonymBruker Skrevet 10. juni #8 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hun likte da jeg delte et innlegg fra henne i februar, da hun skulle leie ut kjellerleiligheten sin. Jeg slettet innlegget da den ble utleid, men husker det nå. I påsken var vi i Spania. Når jeg kom på jobb var det en annen kollega som kommenterte feriebildene jeg hadde lagt ut mens hun satt der. Da kommenterte hun også at det så veldig fint ut hadde hun sett på bildene. Så hun ser jo. TS Anonymkode: ea6fc...490 Hvis du delte et innlegg hun har lagt ut, så får hun jo opp at du har delt det..... Jeg får ikke opp alt som mine venner legger ut heller. Hender ofte at mannen min sier f.eks "Så du bildet fra hytten til XXX?", "Nei, hvor da?", "På facebook"... Også må jeg søke opp personen for å finne bildet... Anonymkode: 987c4...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå