AnonymBruker Skrevet 13. juni #41 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2025 den 12.00): Min livsløgn er nok at jeg tenker at jeg en dag skal bli tynn/normalvektig. Vekt og kropp har vært et fokus for meg så lenge jeg kan huske. Jeg har alltid vært litt lubben, men nå er jeg overvektig. Jeg har alltid tenkt at en dag kommer jeg til å bli tynn og føle meg bra. Hva er din livsløgn? Anonymkode: 4b99b...7ea Samme her. Går ikke ned selv om jeg prøver Anonymkode: 6c6f9...326
AnonymBruker Skrevet 13. juni #42 Skrevet 13. juni At jeg er verdens mest sexy skapning 😆😆😆 Anonymkode: 44868...072 1
Callisto83 Skrevet 13. juni #43 Skrevet 13. juni Jeg synes "livsløgn" er et tåpelig begrep. Livet handler ikke bare om hvordan man har det, men hvordan man tar det. Av og til er håpet selve drivkraften. Anbefaler alle å lese "A man´s search for meaning" av Viktor Frankl. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #44 Skrevet 13. juni At jeg har det bra. Lyver så det renner både til meg selv og andre, mens det eneste jeg vil er å slippe og våkne i morgen. Anonymkode: 4b1ce...7f5 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #45 Skrevet 13. juni At jeg snart blir rik. Vinner i lotto noe så hinsides mye penger. Anonymkode: 4191b...0a9
AnonymBruker Skrevet 13. juni #46 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): At jeg har det bra. Lyver så det renner både til meg selv og andre, mens det eneste jeg vil er å slippe og våkne i morgen. Anonymkode: 4b1ce...7f5 Fake it till you make it! Håper du har noen du kan betro deg til i det minste. Tungt å ha det slik alene. Sosial kontakt er så viktig 👆 Anonymkode: 44868...072
AnonymBruker Skrevet 15. juni #47 Skrevet 15. juni "Du er en kjekk mann med tykt og fint hår" 😂 Anonymkode: 8e73c...07b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni #48 Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Du er en kjekk mann med tykt og fint hår" 😂 Anonymkode: 8e73c...07b Så herlig 😂 Anonymkode: 44868...072
AnonymBruker Skrevet 15. juni #49 Skrevet 15. juni At jeg fremdeles er ung og attraktiv Anonymkode: a3aef...890
pennyless Skrevet 19. juni #50 Skrevet 19. juni At jeg ønsker andre godt. Livet har ikke behandlet meg godt, og jeg håper de får karmaen sin snart!!
Janina1 Skrevet 19. juni #51 Skrevet 19. juni At jeg sier til meg selv at det er ok å bo i leilighet, går greit å ikke ha enebolig lenger.
AnonymBruker Skrevet 19. juni #52 Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 12.6.2025 den 9.48): At jeg skal leve et dritbra liv på tross av traumer. Mens sannheten er at jeg sliter meg gjennom hver dag og knapt nok kommer meg opp av senga. Anonymkode: 206ec...541 Lol, haha, samme her. 🤪 skal ikke stå på dedikasjonen! Anonymkode: 3604f...39e
AnonymBruker Skrevet 27. juni #53 Skrevet 27. juni At jeg er kjent for å være hun som alltid smiler og er blid,men egentlig har jeg det ikke bra. Anonymkode: 8d91c...a08 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #54 Skrevet 29. juni At jeg kommer inn på boligmarkedet, og da mener jeg skikkelig bolig. Ikke 5 kvadrat i en storby. Anonymkode: d71e7...b4e
AnonymBruker Skrevet 29. juni #55 Skrevet 29. juni Mitt lille delulu univers om min egen virkelighet av og til som jeg ikke erkjenner for slik den faktisk er. Nåde den som prøve å stikke hull i boblen! La meg meg være her, sier jeg bare. Det er alt jeg har. Meg og min lille boble. Men det er fordi jeg har formange sår som ikke vil gro. Og ingen bryr seg egentlig om meg, så da blir det sånn. Meg og bobla mi 🩷 Anonymkode: 445c2...962
AnonymBruker Skrevet 29. juni #56 Skrevet 29. juni At jeg ikke i det heletatt giftet meg med han pga makt og penger Anonymkode: b73a1...663
AnonymBruker Skrevet 29. juni #57 Skrevet 29. juni At han jeg elsker plutselig innser at han elsker meg, også. Og så lever vi lykkelig i alle våre dager. Det er så dumt, det… Anonymkode: a2c2e...323 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #58 Skrevet 30. juni Spør søsknene mine. De har fått for deg at hele livet mitt er en løgn. Anonymkode: 9a6ac...e4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå