AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Trenger tips til tørrfor fra Musti for katter som urinerer inne av og til. Han er utredet for problemer med urinveiene og de fant ingenting galt. Tørrfor med erter i tåler ikke katten, da han blir veldig oppblåst. Anonymkode: 26818...e4b
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Er det ingen som gir katten sin stress for? Ts Anonymkode: 26818...e4b
C-girl Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Du kan forsøke RC Calm, men den må du kjøpe hos dyrlege eller på f.eks Zooplus
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni C-girl skrev (1 minutt siden): Du kan forsøke RC Calm, men den må du kjøpe hos dyrlege eller på f.eks Zooplus Har en tilgodelapp på 600,- på Musti som jeg skulle brukt opp før den går ut. Handler det meste på Zooplus, da jeg synes at Musti har dårligere utvalg, men endte opp med denne tilgodelappen når jeg byttet inn tørrfor i fjor som katten ikke tålte. Ts Anonymkode: 26818...e4b
C-girl Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en tilgodelapp på 600,- på Musti som jeg skulle brukt opp før den går ut. Handler det meste på Zooplus, da jeg synes at Musti har dårligere utvalg, men endte opp med denne tilgodelappen når jeg byttet inn tørrfor i fjor som katten ikke tålte. Ts Anonymkode: 26818...e4b Hadde brukt tilgodelappen på kattesand eller noe annet pus trenger. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Mat: RC Calm, eller Hills c/d multistress, og du MÅ fokusere på hjemmemiljø. Feliway, klatresteder, gjemmesteder, aktivisering etc. Les denne: https://icatcare.org/resources/cat-carer-guide-urinary-tract-diseases.pdf Hilsen dyrlege. Anonymkode: bdee3...bc4 1
Tabris Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Hvis katten stresstisser inne, så bør fokuset være på å finne årsaken til stresset og redusere det.
AnonymBruker Skrevet 9. juni #8 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mat: RC Calm, eller Hills c/d multistress, og du MÅ fokusere på hjemmemiljø. Feliway, klatresteder, gjemmesteder, aktivisering etc. Les denne: https://icatcare.org/resources/cat-carer-guide-urinary-tract-diseases.pdf Hilsen dyrlege. Anonymkode: bdee3...bc4 Han er utekatt og dyrlegen mente Anxitane virket bedre enn Feliway, og det har ikke vært markering inne på 5 måneder etter at han begynte på Anxitane, men nå har han begynt å tisse igjen. Skal prøve stressfor i tillegg. Han markerer om natten. Ts Anonymkode: 26818...e4b
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Skrevet 9. juni Tabris skrev (2 timer siden): Hvis katten stresstisser inne, så bør fokuset være på å finne årsaken til stresset og redusere det. Dyrlegen mente det hang sammen med hva som skjer utenfor huset med andre katter. Ts Anonymkode: 26818...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå