AnonymBruker Skrevet 10. juni #21 Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hei. Skrev innlegg i går om mannen min som er sur og gretten. Vi prøver som sagt litt hardt nå, men jeg må legge til et par ting for jeg kjenner at det hele er en stor utfordring. Han jobber ikke pga helsen, sier han. Da er han hjemme hele dagen. Problemet er at han har lav boevne og jeg leier. Dusjen er litt tett og vi har prøvd å fiske ut, men det er gamle rør og derfor var vi heller dusjet litt kort frem til jeg tar kontakt med utleiefirmaet. Han driter jo i det og nå har det kommet vann utover hele fuckings badet og på rommene ved siden av. Tørker ikke opp etter seg når han søler heller så kafferester tørker.. Får bare lyst å kaste han ut.. Anonymkode: 66ea4...a25 Hjelpes, altså, rens sluken, noe som må gjøres en gang pr mnd, kjøp avløpsåpner, feks Mudin og hell i avløpet å la det virke, gjerne over natten. Anonymkode: fa9fa...2da
AnonymBruker Skrevet 10. juni #23 Skrevet 10. juni Dere har jo tydeligvis lav boevne begge to. Du leier ditt ansvar sørge for at sluket holdes åpen. Regner med det er mer enn dette som irriterer deg med samboeren? Sluket er jo ditt ansvar også, hvem dusjer når dere vet at det er tett og vannet flyter over. Risikerer å bli erstatningspliktige, dette går mulig ikke på noen forsikring heller når det er egen skyld Anonymkode: 7519e...f9e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå