AnonymBruker Skrevet 9. juni #1 Skrevet 9. juni Hvor mange dager bør man ha her? Det står mellom 1 og 2 dager for oss. Barna er 5 og 10. Anonymkode: 091e6...a2f
AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Oi jeg ville sagt 1 uke, men vi er fra Vestlandet da, så vi har lang vei. Men ville hvertfall hatt 2 dager, kommer litt an på hvor lang reisevei dere har 😊. Anonymkode: 6940c...434
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi jeg ville sagt 1 uke, men vi er fra Vestlandet da, så vi har lang vei. Men ville hvertfall hatt 2 dager, kommer litt an på hvor lang reisevei dere har 😊. Anonymkode: 6940c...434 2 dager inni parken? Skal sove der fredag-lørdag, så tenkte å reise tidlig på fredagen om det er sånn at vi bør ha 2 dager der inne. Anonymkode: 091e6...a2f
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Jeg vil si det holder med én dag, det er en liten park. Men det kommer kanskje an på været og. Jeg har bare vært der når det ikke har vært så bra vær, og da har det vært lite kø, og vi har rukket over alt minst to ganger på en dag. 😛 Anonymkode: 3e2d4...ac4 1
Icedcoffee Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Vi hadde tre dager, men droppet siste dagen pga dårlig vær. Fin men liten park. Man rekker gjennom på en dag også men siden billettene var billige ville vi ha muligheten flere dager😊 to dager vil jeg si er passe, da rekker man hele parken ene dagen og kan gjøre det mest morsomme om igjen dagen etterpå☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Hvis det kun er for å besøke fornøyelsesparken, så holder det med 1 dag, selvom barna sikkert blir glade for 2. Den er ikke stor. Men hele Daftø er veldig fint, så man kan fint ha flere dager der. Perfekt sted for barn med både fornøyelsesparken, basseng og saltvann og strender. Anonymkode: 2e629...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå