Gå til innhold

Har så lyst til å dele morsomme ting på Facebook, men kan ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nien ganger morsomme ting på Facebook, som jeg får veldig lyst til å dele. Men jeg vet ingen kommer til å like det. Noen ganger deler jeg, også angrer og sletter rett etterpå. 

Grunnen er at jeg har lyst til å spre humor, men er jo ingen andre voksne som gjør sånt, og mine venner liker heller ikke postene. 

Og jeg ser ingen andre voksne på min alder dele morsomme ting, profilene deres er bare helt tomme. 

Alle er blitt så seriøse. Jeg føler meg bare dum og barnslig, når jeg finner noe morsomt og vil dele. 

Anonymkode: a8cc5...317

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig å dele videoer til spesifikke man tror vil like de, men ikke til alle.

Anonymkode: bb658...58f

Skrevet

Meld deg inn i en humorgruppe på Facebook og slå deg løs 😆😁

AnonymBruker
Skrevet

Liker de andre ting du legger ut? 

Jeg liker svært sjeldent poster som kun er videredeling av andres innhold. 

Anonymkode: 5b370...2a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger må man dele det man vil uten å tenke på likes, vil du din fb side skal gjenspeile den du er eller den du tror vennene dine vil se? 

Anonymkode: b026a...776

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Liker de andre ting du legger ut? 

Jeg liker svært sjeldent poster som kun er videredeling av andres innhold. 

Anonymkode: 5b370...2a4

Samme her. Venner som deler bilder og videoer de selv har tatt, klart, er jo med på det. På den annen side har jeg jo folk på vennelista som deler tilfeldige bilder og videoer de selv får opp i feeden, slenger på en LOL! og liksom forventer likes fra andre. Sånt ser jeg ikke helt poenget med.

Anonymkode: b97b5...bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...