Gå til innhold

Ellos, rabattkode med så mange unntak at det nesten ikke er noe å bruke den på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir så irritert over Ellos. De sender ut tilbud med 40% avslag på dyreste vare, men vilkårene utelater det meste. Er nesten bare Ellos egenmerkevare man står igjen med. Blir til at jeg ikke handler der. Andre som oppfatter det på samme måte? Dette er unntakene på siste "rabattkode" jeg fikk:

image.thumb.png.44350690204f9c679a4fa9b9eb1b54dc.png

Anonymkode: cc837...919

• Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, synes det var mye bedre før. Da var det oftere at man kunne bruke koden på en god del merkevarer og. 

Anonymkode: 160a6...1bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig.  Det er jo aldri rabatt på det man trenger lengre. 

Har og sett at det blir mer og mer "luretilbud" i klesbutikker og. Kjøp 2 plagg og få 25% på nest vare.. Jeg vil jo bare kjøpe ett plagg.. 

Anonymkode: 7a326...359

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ellos er det bare å drite i generelt.

Anonymkode: 20740...46b

AnonymBruker
Skrevet

Er det samme med apotek på nett. Ingen medisiner gjelder så da er den ubrukelig, andre ting de selger er overpriset.

Anonymkode: 01437...f06

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke Ellos nettop på grunn av den både agressive markedsføringen og alle untakene. 
40% avslag på de samme varene ingen vil ha er deres normal.

Anonymkode: 12cc5...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig! Dette er grunnen til at jeg har sluttet å handle på Ellos også. Ekstremt irriterende.

Anonymkode: dd132...067

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har merket dette. Ofte er de varene jeg er interessert i satt ned litt i pris, og da kan jeg ikke bruke 40% kupong 🙄

Anonymkode: 544e9...f83

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Last ned Rabatta appen. Ligger flust av rabatter fra ulike nettbutikker, inkludert Ellos.

Anonymkode: 728ed...9eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Last ned Rabatta appen. Ligger flust av rabatter fra ulike nettbutikker, inkludert Ellos.

Anonymkode: 728ed...9eb

Hjelper lite når vilkårene sier man ikke kan bruke det på 95% av varene. 

Anonymkode: 3fa3d...477

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har merket dette. Ofte er de varene jeg er interessert i satt ned litt i pris, og da kan jeg ikke bruke 40% kupong 🙄

Anonymkode: 544e9...f83

Dette er bevisst juksing fra nettbutikkenes side. De kan finne på å late som de har lagt inn knuslete 3 eller 5% rabatt på et produkt, bare for å forhindre folk i få brukt 40 og 50% rabattkodene sine, siden de aldri kan brukes på "rabatterte varer".... Svindel og bedrag, er det det er! 

Anonymkode: 30706...15a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håpløst, det er så mange idiotiske tilbud som er verdt nesten ingenting. Det er det samme med Vita og SAS. Hos Vita får man rabatt på 10 kr etter å ha handlet en haug med ting, og så er det ofte billigere å kjøpe til full pris andre steder enn å bruke rabatten. Og SAS, der har de alltid vilkår som gjør at jeg aldri får brukt bonuspoengene. Enten må man fly så mye at man aldri får spart opp nok poeng, eller så er oppsparingsperioden så kort at jeg heller ikke får spart opp noe.

Synes Cubus, Kicks og Norwegian har ok ordninger. Der får man nok poeng/tilbud ofte nok til at man faktisk har utbytte av å være medlem.

Anonymkode: 38801...3b7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...