Gå til innhold

Frekk sex med elsker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal treffe elskeren min på et hotell. Er sykt kåt på han, og vil gjøre maksimalt ut av møtet. Har lyst til å forføre han og gi han en vill opplevelse, kanskje prøve noe nytt seksuelt. Vi elsker oralsex, 69 og bruker av og til leketøy på meg (vibrator og dildo). Helst vibrator for at jeg skal komme. Har også vært litt rimming (på meg) og en gang brukte jeg en but-plugg. Var litt rart og uvant for oss begge akkurat det, men digg også.. Hvordan kan jeg ta det til nye høyder? Jeg vil gå rett på sexen når jeg kommer inn på rommet hans, så jeg må sørge for å være i rette modus da, og at han er det også.. hva ville dere gjort?

Anonymkode: 44b7c...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han eller du i et forhold?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår noe som ikke gir ham orgasme med en gang.

Hvis han er tenner på oral/ rimming etc foreslår jeg at du starter med litt face-sitting. Kansje hvor du kommanderer ham til å slikke her og der.

Anonymkode: 60eb7...411

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge single, men bor langt fra hverandre. Derfor må møtene utnyttes til det fulle!

facesitting kan være en god start 😉

Skrevet

Jeg skal også møte en av mine denne uke. Han tenner meg enormt. Vi starter som regel med noe godt å drikke og snakker om hva vi har lyst å gjøre med hverandre. Det setter oss definitivt i modus😊 Av og til blir det ikke noe avansert en gang fordi vi klarer ikke å dra ut tida..

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal treffe elskeren min på et hotell. Er sykt kåt på han, og vil gjøre maksimalt ut av møtet. Har lyst til å forføre han og gi han en vill opplevelse, kanskje prøve noe nytt seksuelt. Vi elsker oralsex, 69 og bruker av og til leketøy på meg (vibrator og dildo). Helst vibrator for at jeg skal komme. Har også vært litt rimming (på meg) og en gang brukte jeg en but-plugg. Var litt rart og uvant for oss begge akkurat det, men digg også.. Hvordan kan jeg ta det til nye høyder? Jeg vil gå rett på sexen når jeg kommer inn på rommet hans, så jeg må sørge for å være i rette modus da, og at han er det også.. hva ville dere gjort?

Æsj!!! Hva med kjønnssykdommer???? Sikkert kult å tenke på at han kun bruker deg og fullt av andre!!!!??

Anonymkode: 104c4...9c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj!!! Hva med kjønnssykdommer???? Sikkert kult å tenke på at han kun bruker deg og fullt av andre!!!!??

Anonymkode: 104c4...9c8

Du må gjerne fortelle hvordan danne tankerekken foregår inni hodet ditt. Hva skjer her? A-> B- > C- ->D osv. For meg  var dette helt vill mental akrobatikk og er så spent på se den rasjonale tankerekken som førte frem til innlegget ditt. Venter i spenning, dette blir sikkert kjempebra 😄

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...