AnonymBruker Skrevet 9. juni #2 Skrevet 9. juni Joggedress er vanlig, men pyjamas? Anonymkode: 449a2...7fb 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Skrevet 9. juni Joggedress er normalt, og jeg ser noen i pysjbukse. Anonymkode: 58b7e...8b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Skrevet 9. juni Har kledd på meg en lang frakk over pysjen en sjelden gang for å gi hunden en kort luftetur i 04:30-tiden om morgenen når jeg har hatt planer om å legge meg igjen etterpå, ellers ikke. Anonymkode: b9a98...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Skrevet 9. juni Jeg går alltid tur i nærområdet joggebukse. Gidder ikke pynte meg for å gå tur med hunden til vanlig. Om jeg skal på litt mer "krevende" tur, fjell,skog osv, tar jeg på meg turklær. Anonymkode: fef0d...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Skrevet 9. juni Det viktigste er at bikkja blir luftet Anonymkode: 309b1...330 9 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Skrevet 9. juni Hvilken type pajamas tenker du? Anonymkode: 94da9...4fc
AnonymBruker Skrevet 9. juni #8 Skrevet 9. juni Jeg har sett mange naboer lufte hunder i crocs og morgenkåpe. Hvem skulle bry seg? Anonymkode: 379a3...88f 7 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Skrevet 9. juni Jeg tar alltid på meg noe jeg ikke er redd for å ødelegge når jeg går tur med hunden. Stort sett joggebukse eller turbukse. Hadde jeg hatt pysjbukse hadde jeg ikke hatt lyst til å bruke den utenfor min egen hage, først og fremst av hygieniske årsaker. Gå for all del i pysjamas offentlig om du vil, tviler på at de fleste bryr seg noe særlig, selv om det ser litt «dagsover» og slabbedask ut. Anonymkode: beb81...a61 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #10 Skrevet 9. juni Jeg gikk ofte i pysjamasbukse og hettegenser før på morgentur og kveldstur. Ser ikke noe galt i det. Anonymkode: b1a51...672 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Skrevet 9. juni Det er ingen som kan nekte deg 😊 Anonymkode: 6d5d5...22a
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni Jeg går ofte morgenrunden i pysjbukse jeg og har det helt fint med det.. Anonymkode: 72e97...1d4 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni Jeg tenkte mye på slike ting før, nå har jeg sluttet å bry meg! Det hjalp å runde 40 da 😄 Jeg sitter ofte på hjemmekontor med bluse og joggebukse eller pysjbukse. Og kipper på meg crocks og går en runde med hundene i lunsjen, i samme antrekket. Så lenge jeg har klær på så får naboene være fornøyde med det 🤷♀️ Anonymkode: b30eb...77e 3
Tulla25j Skrevet 9. juni #14 Skrevet 9. juni Hender jeg har dusjet på kvelden og tatt på meg pysjbukse. Da går jeg siste runden (som bare er luftetur uansett) med pysjbukse. Joggebukse/dress går jeg ofte i (på høst/vinter) så kan fint gå tur med den ja!
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Skrevet 9. juni Går ofte kvelds- eller morgentur i pysjbukse, og jeg bor midt på Frogner 😅 Anonymkode: 6dca1...9ae 4
Leo Skrevet 9. juni #16 Skrevet 9. juni Det kommer jo an på hva du mener med tur. Jeg legger ikke av gårde på langtur i skogen iført morgenkåpe, men hvis det kommer i begge ender og hunden bare må ut så har det hendt at jeg har vært observert i nabolaget iført merkelige ting. Som f.eks. badelaken og crocs. Kun (lang) allværsjakke og lange gummistøvler er også en variant. Ellers ser jeg ingen problemer med å gå en vanlig morgenrunde i pysjbukse. Hvem bryr seg? 2
Kålrota Skrevet 9. juni #18 Skrevet 9. juni Selvfølgelig er det greit, hvem skal bestemme det? Jeg gjør det ikke selv, men vi bor ved en typisk hundelufte-løype og ser mye forskjellig. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni #19 Skrevet 9. juni Er det snakk om grytidlig morgenen tur kunne jeg fint gått i pysjen selv. Men ellers er joggebukse helt ok, jeg foretrekker trenings thighs Anonymkode: 9438e...19c
AnonymBruker Skrevet 9. juni #20 Skrevet 9. juni Pysjen fungerer vel på samme måte som et hvert annet plagg? Det bare kalles noe annet. Samma hva man kaller det så lenge man dekker det som dekkes skal. Anonymkode: 17c4b...375 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå