Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen fått feriepenger av dagpenger fra nav? Står det kommer i løpet av juni, men dato er ikke presisert. Nytt for meg dette og det hadde hjulpet om noen hadde en anelse om sånn sirkus når det kommer. Flott å vite om noen har fått

Anonymkode: 4f111...08e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Innen utgangen av juni står det på NAV sin side. Du skal få vedtak om ferietillegg og da er ofte pengene på konto innen 1-2 dager. 

Anonymkode: 8f12a...f15

Skrevet

Lurer på det samme

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du opprettet enda en nesten helt lik tråd på dette? Det hjelper ikke hvor mange tråder du starter, resultatet er det samme. Ingen har fått disse feriepengene enda og du må bare leve med at du ikke vet det før du omtrent får de utbetalt. Sånn er det å motta penger fra NAV. 

Anonymkode: 5c462...7e2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor har du opprettet enda en nesten helt lik tråd på dette? Det hjelper ikke hvor mange tråder du starter, resultatet er det samme. Ingen har fått disse feriepengene enda og du må bare leve med at du ikke vet det før du omtrent får de utbetalt. Sånn er det å motta penger fra NAV. 

Anonymkode: 5c462...7e2

Hvorfor gidder du å bruke energi på å bry deg? Vaktmester her inne du a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har noen fått feriepenger av dagpenger fra nav? Står det kommer i løpet av juni, men dato er ikke presisert. Nytt for meg dette og det hadde hjulpet om noen hadde en anelse om sånn sirkus når det kommer. Flott å vite om noen har fått

Anonymkode: 4f111...08e

Det er jo bra at man får feriepenger i fra nav. Trodde ikke at dagpenger gir feriepenger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Innen utgangen av juni står det på NAV sin side. Du skal få vedtak om ferietillegg og da er ofte pengene på konto innen 1-2 dager. 

Anonymkode: 8f12a...f15

Kanskje ts på søke eller noe? Eller kommer dette vedtaket automatisk?

Anonymkode: 00d41...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Har du fått noen beskjed? Jeg venter også, og har ikke fått noe...

Anonymkode: feb33...bb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Har du fått noen beskjed? Jeg venter også, og har ikke fått noe...

Anonymkode: feb33...bb4

Jeg har ikke fått. Men har hørt flere har fått. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...