Gå til innhold

H&M summer collection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har handlet fra hm sin summer collection? Jeg har kjøpt disse. 

Må innrømme at jeg er litt fan av de mer spesielle kolleksjonene til hm og en del av premium quality klærne dems. 

Screenshot_20250529_010801_Firefox.jpg

Screenshot_20250527_011027_Firefox.jpg

Screenshot_20250529_010840_Firefox.jpg

Screenshot_20250527_011041_Firefox.jpg

Anonymkode: d4241...f40

• Liker 1
Skrevet

Den første toppen er så kul. Minner meg om da jeg var barn på 80 tallet. Har kjøpt en del der i år .Syntes de hadde mye fint i denne kolleksjonen. 

Anonymkode: e525d...47c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det flere som har handlet fra hm sin summer collection? Jeg har kjøpt disse. 

Må innrømme at jeg er litt fan av de mer spesielle kolleksjonene til hm og en del av premium quality klærne dems. 

Screenshot_20250529_010801_Firefox.jpg

Screenshot_20250527_011027_Firefox.jpg

Screenshot_20250529_010840_Firefox.jpg

Screenshot_20250527_011041_Firefox.jpg

kaftan (nr 2) er utrolig fint ! 😍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Gir meg veldig 2007 vibber og oppleves dermed litt utdatert (dessverre ikke på en kul throwback måte). Men liker den hvite kjolen du kjøpte! 

Anonymkode: cde7d...223

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gir meg veldig 2007 vibber og oppleves dermed litt utdatert (dessverre ikke på en kul throwback måte). Men liker den hvite kjolen du kjøpte! 

Etter at jeg bestilte så fant jeg en god del skryt av denne kolleksjonen i flere online mote magasiner så at den er så utdatert tror jeg virkelig ikke noe på. 

Men at du personlig ikke liker den er helt greit🙂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den første toppen er så kul. Minner meg om da jeg var barn på 80 tallet. Har kjøpt en del der i år .Syntes de hadde mye fint i denne kolleksjonen. 

Anonymkode: e525d...47c

Akkurat av den grunn jeg kjøpte den. Hadde en slik som barn selv på 90 tallet og elsket den😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Etter at jeg bestilte så fant jeg en god del skryt av denne kolleksjonen i flere online mote magasiner så at den er så utdatert tror jeg virkelig ikke noe på. 

Men at du personlig ikke liker den er helt greit🙂

Beklager, skjønte ikke at du bare ville ha ‘omg så fin’ kommentarer her, my bad! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beklager, skjønte ikke at du bare ville ha ‘omg så fin’ kommentarer her, my bad! 

Nei jeg fisker ikke komplimenter var nysgjerrig på om flere har handlet fra den.

At kolleksjonen er utdatert er jeg uenig i. Eller er du typen som MÅ ha rett hele tiden, my bad.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS spør heller ikke om hva vi synes om kolleksjonen, men du følte deg kallet til å dele det likevel, ser jeg. :lur: 

Til spørsmålet i hovedinnlegget: nei, jeg har ikke handlet noe fra kolleksjonen, men det er fordi jeg rett og slett ikke har tenkt på at den fantes. Takk for tipset! Jeg fikk lyst til å sjekke ut kaftanen. 

Anonymkode: f15ec...0c1

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...