Gå til innhold

Hvordan gjør dere ønskelisten deres kjent?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Hei, vi synes det er veldig lurt med ønskeliste selv, da det av og til kan være litt vannskelig å gjette hva andre ønsker og trenger, og det er mye hyggeligere å gi ting en hvet er ønsket. Vi har derfor satt i gang med å skrive vår egen ønskeliste, men er veldig usikre på hvordan disse deles ut. Jeg ønsker jo ikke virke frekk og pushe ønskelista på folk, samtidig som jeg helst vil slippe at mor blir sittende og lese høyt over telefonen.

Setter stooor pris på innspill :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke normalt å dele ut gaveliste - legg et eksemplar hos hver av foreldrene deres - så kan de informer hvis noen spør.

Skrevet

Du kan legge den hos en butikk, så kan foreldre og forlovere opplyses om det, sånn at de kan videreformidle det.

Vi skal ønske oss fra mange forskjellige butikker, så vi (jeg) regner med å gi den til forlovere og foreldre, i og med at det ikke er så voldsomt mange som skal kjøpe gave til oss så blir det ikke noen urimelig jobb for de.

Gjest gjest1
Skrevet

Vi har lagt ut ønskeliste på Tilbords, og informerer om dette dersom nokon spør.

Gjest Binna
Skrevet

Jeg tror du kan legge den ut på dittbryllup. det er det kanskje noen som vet? Legg ut ønskeliste på et nettsted, og gi adressen de som er interessert.

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet

Det passer dorlig å legge det i butikk da vi ønsker oss mye forskellig, og folk kommer fra hele landet++, Men det var intressangt å høre at det ikke var vanlig å sende ut lister, har lurt veldig på akkurat det. Men jeg klurer på å sende ønskelisten pr e-post til svigers og forlovere, så kan de jo eventuelt sende den elektronisk til de som ønsker det. Har dorlig erfaring med sånn telefonoverføring, og posten virker av en eller annen grunn litt voldsomt.

Skrevet

Det går jo absolutt an å legge den ut på et nettsted og bare skrive adressa bakpå invitasjonen eller noe...

Skrevet

Har lagt ut ønsekliste på bryllupsdagen.no, pluss masse anna informasjon, og opplyser om det i invitasjonene...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

:klem1: Jeg har lagt ut ønske lister i butikken til bords,den kan nås over hele landet..Er litt ok å få noe man ønsker seg og ikke hundre vaser he he..Hvordan gjestene får vite om ønske liste...Jeg har laget meg en hjemme side som jeg sender med adressen til i innbydelsene..så kan de gå inn der og se,eller om de kontakter en av butikkene Tilbords...Klem Bire

denstoredagen.piczo.com :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har fått flere lister pr e-mail før bryllupene - disse er da blitt sendt til alle gjestene som har e-mail.

Tilbords og glassmagasinet er jo et godt tips om du ønsker deg ting fra disse butikkene - de når jo over hele landet, og du unngår å få ti av hver ting.. De krysser ut, og det registreres i hele landet at det er blitt kjøpt

Skrevet

Vi har valgt en litt "delt" løsning. Har en liste på glassmagasinet, og en på Tilbords. I tillegg har vi noen ting som ikke står på noen av disse listene. De legger vi som en liten "ekstraliste" hos min kjæres bror. (Den er mest for familie.)

På denne måten kan andre holde styr på hvilke gaver fra lista som er kjøpt.

Vi har ikke annonsert at vi har ønskeliste noe sted, men informert foreldre og de som evt. spør dem eller oss.

Det er nemlig ingen grunn til at folk MÅ kjøpe fra liste. Bare hyggelig hvis de finner på noe selv.

Skrevet

Nederst i invitasjonene har vi skrevet: Vi oppfordrer dere til å se www.nyttig.net/bryllup for mer informasjon. Der ligger ønskelisten og annen info :)

Skrevet

Vi har laget hjemmeside i forb. med bryllupet på www.bryllupsdagen.no. Der ligger ønskelisten vår også:)

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde ingen butikkliste, kun vanlig ønskeliste. oG DEN GA VI TIL FORELDRE OG FORLOVERE. jUNGELTELEGRAFEN FIKSER RESTEN.

Skrevet
Vi har lagt ut ønskeliste på Tilbords, og informerer om dette dersom nokon spør.

Vi også. Og så lar vi jungeltelegrafen gå.

Skrevet

Vi skal i bryllup i slutten av april, og på inbydelsen hadde de skrevet hvilke butikker de hadde lagt ønskelister i! Veldig kjekt :)

Skrevet

Vi skal i bryllup i mai, og de som gifter seg har laget egne sider, og der ligger det link til bryllupslisten.no hvor de har ønskeliste. Kjempekjekt! Der står det de ønsker seg + oppdatert om hva som er kjøpt av andre.

Skrevet

Vi lager sider med all info på bryllupsdagen.no, og opplyser om dette i invitasjonen. Hvis vi ender opp med å ønske oss mye fra tilbords skal vi legge ut liste der også, slik at det blir krysset ut etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...